Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Крест жорықтары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Тарихи дереккөздерді талдау негізінде, крест жорықтарының себептерін анықтайды және кескін картада бағыттарын көрсетеді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    БЫМ/БМұғалім христиан шіркеуінің бөліну картасын көрсетеді және оқушыларға сұраққа жауап беруді сұрайды: бұл карта қандай ақпарат береді? 1054 жылы христиан шіркеуінің католик пен провинцияға бөлінуі туралы оқушыларға түсінік беру.

    Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

    Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

    1. Крест жорықтарының себептерін анықтау.

    2. Крест жорықтарын ұйымдастыруда шіркеудің рөлін түсіндіру;

    3. 1-4 крест жорықтарының бағыттарын кескін картаға белгілеу.

    4. Сабақтың тақырыбына қорытынды жасау.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    Дидактикалық материал

    Жаңа білім




    М / Б Мұғалім екі картаны талдауға тапсырма береді: неліктен орта ғасырда Иерусалим әлемнің орталығы деп саналады?

    Оқушылардың жорамалдарын талқылау.

    Ж Мұғалім крест жорықтарының басталуы туралы бейнені көруді ұсынады. Бейне клип көріпжатқанда, оқушылартапсырмалардыорындауыкерек:

    1. Крест жорықтарды ұйымдастыру себептерін анықтауңыз.

    2. Неліктен жорықтар «крест» депаталды?

    3. ҚандайәлеуметтіктоптарПапағақолдаукөрсеттіжәне неге?

    М/БСыныптың талқылауы, мұғалім оқушылардың жауаптарына түзетулер енгізеді.

    Оқушылар келесі тапсырма орындайды. (дидактикалық материал)

    1. Кестені толтырыңыз:

    Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтар

    крест жорықтарына қатысу себептері



    2. Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтаңыз.

    Дескрипторлар:

    • Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтарды анықтайды;

    • Крест жорықтарына қатысу себептерін анықтайды;

    • Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтайды.

    Қорытындылау үшін мұғалім тақтадаға әлеуметтік топтар мен олардың мақсаттары бар кестені ұсынып, сәйкестендіруді сұрайды.

    Мұғалім оқушыларға атласты немесе оқулықтағы картаны қолдана отырып,кескін картада тапсырманы орындауды сұрайды (дидактикалық материал).

    Кескін карта бойынша тапсырмалар:

    1) крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілеңіз: Византия, Германия корольдігі, Франция корольдігі, Италия корольдігі, Англия корольдігі, түрік-салжұқтары т.б.

    2) Клермон, Константинополь, Иерусалим, Венеция қалаларын белгілеңіз.

    3) 1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілеңіз.

    М/ЖЖұмыстың соңында өзін-өзі тексеру жүргізіледі. Оқушылар аяқталған тапсырманың дұрыстығын тексереді.

    ММұғалім крест жорықтарының негізгі бағыттарын сипаттайтын қысқаша түсіндірме береді.

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

    Дескрипторлар

    Бейнедегі ең маңыздысын ажыратады;

    Крест жорықтарының себептерін анықтайды;

    «Крест жорықтары» атауының ерекшеліктерін түсіндіреді;











    Дескрипторлар

    Кескін картада крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілейді.

    1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілейді.





    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»












    «Алақан-жұдырық»











    «Жұлдызшалар»




    Презентация

    Бейне баян :Крест жорықтарының рыцарьлары

    https://www.youtube.com/watch?v=RnGEEZXWKM4

    (5 минуттан бастап)




    Дидактикалық материал

    «Крест жорықтарының себептері»









    Дидактикалық материал «Крест жорықтарының картасы», кескін карта









    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    «Урбан Рим папасының сөзі» атты тарихи деректі оқып, тапсырма орындайды.

    Үйге тапсырма

    Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?


    Дескрипторлар

    христиандардың мұсылмандарды жек көрушілігін анықтайды;

    папаның бекіткен билік түрін анықтайды;

    христиан діннің маңыздылығын ашады;

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка






    Кері байланыс

    …есте сақтадым.

    …. атап өттім.

    …. түсіндім.

    …ой елегінен өткіздім.


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект




    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Крест жорықтары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау;

    6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Шығыс және Батыс елдеріне арналған крест жорықтарының салдарын зерттеу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    13 Қаңтар 2023
    460
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Д.тарихы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Крест жорықтары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Тарихи дереккөздерді талдау негізінде, крест жорықтарының себептерін анықтайды және кескін картада бағыттарын көрсетеді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    БЫМ/БМұғалім христиан шіркеуінің бөліну картасын көрсетеді және оқушыларға сұраққа жауап беруді сұрайды: бұл карта қандай ақпарат береді? 1054 жылы христиан шіркеуінің католик пен провинцияға бөлінуі туралы оқушыларға түсінік беру.

    Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

    Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

    1. Крест жорықтарының себептерін анықтау.

    2. Крест жорықтарын ұйымдастыруда шіркеудің рөлін түсіндіру;

    3. 1-4 крест жорықтарының бағыттарын кескін картаға белгілеу.

    4. Сабақтың тақырыбына қорытынды жасау.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    Дидактикалық материал

    Жаңа білім




    М / Б Мұғалім екі картаны талдауға тапсырма береді: неліктен орта ғасырда Иерусалим әлемнің орталығы деп саналады?

    Оқушылардың жорамалдарын талқылау.

    Ж Мұғалім крест жорықтарының басталуы туралы бейнені көруді ұсынады. Бейне клип көріпжатқанда, оқушылартапсырмалардыорындауыкерек:

    1. Крест жорықтарды ұйымдастыру себептерін анықтауңыз.

    2. Неліктен жорықтар «крест» депаталды?

    3. ҚандайәлеуметтіктоптарПапағақолдаукөрсеттіжәне неге?

    М/БСыныптың талқылауы, мұғалім оқушылардың жауаптарына түзетулер енгізеді.

    Оқушылар келесі тапсырма орындайды. (дидактикалық материал)

    1. Кестені толтырыңыз:

    Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтар

    крест жорықтарына қатысу себептері



    2. Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтаңыз.

    Дескрипторлар:

    • Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтарды анықтайды;

    • Крест жорықтарына қатысу себептерін анықтайды;

    • Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтайды.

    Қорытындылау үшін мұғалім тақтадаға әлеуметтік топтар мен олардың мақсаттары бар кестені ұсынып, сәйкестендіруді сұрайды.

    Мұғалім оқушыларға атласты немесе оқулықтағы картаны қолдана отырып,кескін картада тапсырманы орындауды сұрайды (дидактикалық материал).

    Кескін карта бойынша тапсырмалар:

    1) крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілеңіз: Византия, Германия корольдігі, Франция корольдігі, Италия корольдігі, Англия корольдігі, түрік-салжұқтары т.б.

    2) Клермон, Константинополь, Иерусалим, Венеция қалаларын белгілеңіз.

    3) 1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілеңіз.

    М/ЖЖұмыстың соңында өзін-өзі тексеру жүргізіледі. Оқушылар аяқталған тапсырманың дұрыстығын тексереді.

    ММұғалім крест жорықтарының негізгі бағыттарын сипаттайтын қысқаша түсіндірме береді.

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

    Дескрипторлар

    Бейнедегі ең маңыздысын ажыратады;

    Крест жорықтарының себептерін анықтайды;

    «Крест жорықтары» атауының ерекшеліктерін түсіндіреді;











    Дескрипторлар

    Кескін картада крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілейді.

    1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілейді.





    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»












    «Алақан-жұдырық»











    «Жұлдызшалар»




    Презентация

    Бейне баян :Крест жорықтарының рыцарьлары

    https://www.youtube.com/watch?v=RnGEEZXWKM4

    (5 минуттан бастап)




    Дидактикалық материал

    «Крест жорықтарының себептері»









    Дидактикалық материал «Крест жорықтарының картасы», кескін карта









    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    «Урбан Рим папасының сөзі» атты тарихи деректі оқып, тапсырма орындайды.

    Үйге тапсырма

    Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?


    Дескрипторлар

    христиандардың мұсылмандарды жек көрушілігін анықтайды;

    папаның бекіткен билік түрін анықтайды;

    христиан діннің маңыздылығын ашады;

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка






    Кері байланыс

    …есте сақтадым.

    …. атап өттім.

    …. түсіндім.

    …ой елегінен өткіздім.


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект




    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Крест жорықтары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау;

    6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Шығыс және Батыс елдеріне арналған крест жорықтарының салдарын зерттеу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Тест 7 сынып
    13.01.2023
    460
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации