Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||
Пәні: |
|
|||||||||
Бөлім: |
Крест жорықтары |
|||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||
Күні: |
|
|||||||||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды? |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Тарихи дереккөздерді талдау негізінде, крест жорықтарының себептерін анықтайды және кескін картада бағыттарын көрсетеді. |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
БЫМ/БМұғалім христиан шіркеуінің бөліну картасын көрсетеді және оқушыларға сұраққа жауап беруді сұрайды: бұл карта қандай ақпарат береді? 1054 жылы христиан шіркеуінің католик пен провинцияға бөлінуі туралы оқушыларға түсінік беру. Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу. Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады: 1. Крест жорықтарының себептерін анықтау. 2. Крест жорықтарын ұйымдастыруда шіркеудің рөлін түсіндіру; 3. 1-4 крест жорықтарының бағыттарын кескін картаға белгілеу. 4. Сабақтың тақырыбына қорытынды жасау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Дидактикалық материал |
||||||
Жаңа білім |
М / Б Мұғалім екі картаны талдауға тапсырма береді: неліктен орта ғасырда Иерусалим әлемнің орталығы деп саналады? Оқушылардың жорамалдарын талқылау. Ж Мұғалім крест жорықтарының басталуы туралы бейнені көруді ұсынады. Бейне клип көріпжатқанда, оқушылартапсырмалардыорындауыкерек:
М/БСыныптың талқылауы, мұғалім оқушылардың жауаптарына түзетулер енгізеді. Оқушылар келесі тапсырма орындайды. (дидактикалық материал) 1. Кестені толтырыңыз:
2. Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтаңыз. Дескрипторлар: • Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтарды анықтайды; • Крест жорықтарына қатысу себептерін анықтайды; • Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтайды. Қорытындылау үшін мұғалім тақтадаға әлеуметтік топтар мен олардың мақсаттары бар кестені ұсынып, сәйкестендіруді сұрайды. Мұғалім оқушыларға атласты немесе оқулықтағы картаны қолдана отырып,кескін картада тапсырманы орындауды сұрайды (дидактикалық материал). Кескін карта бойынша тапсырмалар: 1) крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілеңіз: Византия, Германия корольдігі, Франция корольдігі, Италия корольдігі, Англия корольдігі, түрік-салжұқтары т.б. 2) Клермон, Константинополь, Иерусалим, Венеция қалаларын белгілеңіз. 3) 1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілеңіз. М/ЖЖұмыстың соңында өзін-өзі тексеру жүргізіледі. Оқушылар аяқталған тапсырманың дұрыстығын тексереді. ММұғалім крест жорықтарының негізгі бағыттарын сипаттайтын қысқаша түсіндірме береді. |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескрипторлар Бейнедегі ең маңыздысын ажыратады; Крест жорықтарының себептерін анықтайды; «Крест жорықтары» атауының ерекшеліктерін түсіндіреді;
Дескрипторлар Кескін картада крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілейді. 1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілейді.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Презентация Бейне баян :Крест жорықтарының рыцарьлары https://www.youtube.com/watch?v=RnGEEZXWKM4 (5 минуттан бастап)
Дидактикалық материал «Крест жорықтарының себептері»
Дидактикалық материал «Крест жорықтарының картасы», кескін карта
|
||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Урбан Рим папасының сөзі» атты тарихи деректі оқып, тапсырма орындайды. Үйге тапсырма Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?
|
Дескрипторлар христиандардың мұсылмандарды жек көрушілігін анықтайды; папаның бекіткен билік түрін анықтайды; христиан діннің маңыздылығын ашады; |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||
Кері байланыс |
…есте сақтадым. …. атап өттім. …. түсіндім. …ой елегінен өткіздім.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
|
|||||
Бөлім: |
Крест жорықтары |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау; 6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Шығыс және Батыс елдеріне арналған крест жорықтарының салдарын зерттеу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |