Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2 сынып жылына 102 с, аптасына 3 c.
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-тоқсан 27 сағат |
|
|
|
||
1-бөлім – Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік |
2.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
Денсаулық туралы жалпы түсінік |
2.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
1 |
|
|
|
2.3.1.1 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
1 |
|
|
||
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
2.3.2.2 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. |
1 |
|
|
|
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
2.3.2.2 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. |
1 |
|
|
|
2.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы өзгерістерін қалай бақылайтынын біледі. |
1 |
|
|
||
2.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы өзгерістерін қалай бақылайтынын біледі. |
1 |
|
|
||
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.2.2 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.2.2 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.2.2 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.2.2 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері |
2.1.1.1 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері |
2.1.1.1 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 1 |
|
|
|
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері |
2.3.5.5 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
2.3.5.5 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
||
2-бөлім – Спорттық ойындарды меңгеру үшін қозғалыс ойындар |
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1 |
|
|
|
Доппен қозғалмалы ойындар |
2.1.2.1 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
Доппен қозғалмалы ойындар |
2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
Қозғалыстар арқылы ойындар |
2.2.1.1 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді |
1 |
|
|
|
Қозғалыстар арқылы ойындар |
2.2.1.1 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді |
1 |
|
|
|
Қозғалыстар арқылы ойындар |
2.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту |
1 |
|
|
|
Жұптық және топтық жұмыстар |
2.3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
Жұптық және топтық жұмыстар |
2.3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
2-тоқсан 21 сағат |
|
|
|
||
3-бөлім – Гимнастика арқылы денені дамыту |
Қауіпсіздік ережесі Әр түрлі физикалық іс шаралар арқылы күшті дамыту. |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды. 2.3.2.1 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. |
1 |
|
|
Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар |
2.1.2.1 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар |
2.1.2.1 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
1 |
|
|
|
Өрмелеу |
2.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
1 |
|
|
|
Өрмелеу |
2.1.4.1 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
Өрмелеу |
2.1.4.1 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
Тепе теңдікті дамыту. |
2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
Тепе теңдікті дамыту. |
2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1 |
|
|
|
Тепе теңдікті дамыту. |
2.2.5.1. Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
Тепе теңдікті дамыту. |
2.2.5.1. Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
4-бөлім – Қазақ ұлттық қозғалыс ойындары |
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2.2.7.1. Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді 2.2.7.1. Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді |
1 1 |
|
|
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2.2.7.1. Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді |
1 |
|
|
|
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2. 3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2. 3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
1 |
|
|
|
Рөльдік сюжеттік ойындар |
2.2.5.1. Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
|
|
Рөльдік сюжеттік ойындар |
2.2.5.1. Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
1 |
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |