Ұйымдастыру кезеңі
Өткен білімді еске
түсіру
10
мин
Сабақтың
Басы
Жаңа білім
20
мин
Бекіту
10
Кері байланыс
5 мин
Үйге тапсырма
|
Білім алушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын тексеру;
Белсенді оқыту: «жүрдек
пойыз»
әдісі
Белсенді оқыту:«wheel of names»
әдісі.
1.Ток күші жұмысының формуласының 3 түрін
жазыңыз.
2.
Ток күшінің қуатын есептейтін формуланы
жазыңыз.
3.
Джоуль-Ленц заңын пайымдаңыз.
4.
Джоуль-Ленц заңын қандай формуламен
есептейді.
Белсенді оқыту: «джигссо»
әдісі.
1-топ.
1-тапсырма: электр қыздырғыш
құралдарының түрлері, жұмысы, қолданылуы туралы постер
қорғайды;
2-топ:
2-тапсырма:
Қысқа тұйықталу,
сақтандырғыштар.
Туралы постер
қорғайды.
3-топ:
3-тапсырма:
Балқымалы сақтандырғыштар
туралы постер қорғайды.
Белсенді оқыту: «ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі, жұптық
жұмыс.
-
Жылу ажыратқыш жайында қызықты
ақпарат табыңдар.
-
Электрлік автомат жайында
қызықты ақпаратпен
бөлісіңлер.
Б елсенді
оқыту: «алма ағашы»
Оқулық, 30 тақырыпты
оқу.
|
Білім алушылар мұғаліммен
амандасады; «жүрдек пойыз » ойыны
арқылы жағымды психологиялық жағдай
туғызады.
Білім алушылар «есімдер дөңгеленіндегі» әдісімен
сұрақтарға жауап береді
Постер
қорғайды
Білім алушылар сұраққа жауап
береді
Ауызша кері
байланыс береді
|
критерийі
Білім алушылар ток күшінің жұмысы мен қуатының
формуласын қолданып, есептер
шығарады;
Дескриптор:
Токтың жұмысының формуласын
жазады;
Токтың қуатының формуласын
жазады,
Ддоуль- Ленц заңын пайымдап, формуласын
жазады;
3
балл.
Дескриптор:
- қыздырғыш құралдарының
түрлерін айтады,
-жұмыс принципын
айтады,
-
Қолданылуын
айтады;
3
балл.
-қысқа тұйықталу
анықтамасын;
Себебін,
Қорғану жолдарын
айтады;
3
балл
- балқымалы
сақтандырғыштар жұмыс
принципын,
Қолданылу
аясын,
Жетілдіру жолдарын
айтады,
3
балл
Дескриптор:
- жылу ажыратқышы
мен электрлік автоматтың жұмыс принципы мен қолданылуын, жетілдіру
жолдарын айтады;
3
балл
|
8-сынып физика
оқулығы,
Интербелсенді
тақта
Слайд
Интербелсенді
тақта
Интернет
ресурстары
|