Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахмарова В

    Күні:


    Сынып: 7-A

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.1.9 – атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Ауа қабаттарын ажыратады, атмосфералық қысымның физикалық мағынасын біледі

    Көптеген оқушылар істей алады: Атмосфералық қысымды өлшеу әдістерін логикалық сұрақтар арқылы түсінеді.

    Кейбір оқушылар істей алады: Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгерісін есептер шығару арқылы көз жеткізеді.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    Сабақтың басы

    10 минут




    Өткен білімді еске түсіру

















    Жаңа білім


    10 минут




    Бекіту


    15 минут





















































    Кері байланыс

    Сабақтың соңы.


    10 мин



    Рефлекция




    Бағалау




    Үй тапсырмасы



    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Жаңа сабақ.

    «Ширату» жаттығуы.Біз қалай тыныс аламыз?

    1) Диафрагма өкпенің көлемін ұлғайтады. Өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеге енеді.

    2) Диафрагма өкпені қысқанда, өкпенің көлемі кішірейеді. Сондықтан өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеден сыртқа шығады.


    1 тапсырма.«Сәйкесін тап» әдісі (I)

    Суретте ауа қабаттарына сәйкес келетін денелердің орналасуын анықтаңыз.


    2 тапсырма.«Ойлан,тап» әдісі(I) жеке жұмыс

    • Адамның денесіне ауа қысым түсіреді. Ауаның салмағы жүк тиелген КАМАЗ-дың салмағына тең. Оның массасы 10 тонна. Неліктен адам атмосфералық қысымды сезбейді?

    • Барометр –анеройдты пайдаланып,мектеп үйінің бірінші және ең жоғарғы қабатындағы атмосфералық қысымды өлшеңдер.Өлшеу нәтижелеріне қарап,сол қабаттардың арақашықтығын табыңдар?

    • Стакан,су,қағаз.Стакандағы суды қағазбен жауып тұрып төңкергенде,су ақпайды?Неге?

    3 тапсырма.«Кім жылдам» әдісі арқылы есептер шығару (I)


    1. Эйфель мұнарасының етегінде атмосфералық қысымның 745 мм сын. бағанасына тең. Мұнараның биіктігі 324 метр. Мұнараның үстіңгі бөлігіндегі қысым нешеге тең?


    1. Қалыпты қысымдағы суға толтырылған бағананың биіктігін тап.


    1. Барометр таудың етегіндегі қысымның 760 мм сын.бағанына, ал оның ұшар басындағы қысым 722 мм сын.бағанына тең екенін көрсетеді. Таудың биіктігі қандай?

    Кері байланыс. «Тазалық»

    Чемодан – керекті ақпарат

    Ет тартқыш – әлі оқуым керек, толықтыруым керек

    Қоқыс жәшігі – қате пікірлер


    Бүгінгі сабақ бойынша рефлекция

    Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым



    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау


    1 топ. Атмосфералық қысымның техникада қолданылуы

    2 топ. Атмосфералық қысымның медицинада қолданылуы

    3 топ. Атмосфералық қысымның тірі табиғаттағы қолданылуы

    Оқушылар барлығы жақсы көңіл-күймен сабақты бастайды.



    Біз қалай тыныс аламыз деген сұрақтың негізінде бүгінгі сабақ тақырыбын ашады












    Оқушылар суреттегі ауа қабаттарын жазып көрсетеді.









    Оқушылар атмосфералық қысымға байланысты тәжірибе жасап көрсетеді.















    Оқушылар жылдамдыққа байланысты еептер шығарады.



    Бағалау критерийлері

    -Атмосфералық қысымның табиғатын түсінеді

    -Атмосфералық қысымды өлшеудің әдістерін сипаттайды

    -Алған білімдерін есептер шығару арқылы түсіндіреді



    Дескриптор:

    - Атмосфералық қысымның табиғатын түсінеді.

    -Ауа қабаттарын сипаттап жазады.


    Жалпы балл-2



    Дескриптор:

    -Атмосфералық қысымды күнделікті өмірмен байланысын түсінеді.

    -Атмосфералық қысымды өлшейтін құралды біледі.

    -Атмосфералық қысымға байланысты тәжірибелер жасайды.

    Жалпы балл-3


    Дескриптор:

    - Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруін түсінеді

    -Атмосфералық қысымды өлшеу әдістерін қолданады

    -Атмосфералық қысымдарға байланысты есептер шығарады

    Жалпы балл-5










    Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл









    ДК экран

    Слайд





















    ДК экран

    Слайд










    Су, кағаз, стакан





























    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: №12 Практикалық жұмыс.Атмосфералық қысымның бар екендігін зерттеу

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахмарова В

    Күні:


    Сынып: 7 - А

    Қатысушылар саны:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахмарова Вазира Сабиржановна
    20 Қаңтар 2024
    368
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал қысқа мерзімді жоспар Оқушылар және мұғалімдер үшін өте пайдалы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахмарова В

    Күні:


    Сынып: 7-A

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.1.9 – атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Ауа қабаттарын ажыратады, атмосфералық қысымның физикалық мағынасын біледі

    Көптеген оқушылар істей алады: Атмосфералық қысымды өлшеу әдістерін логикалық сұрақтар арқылы түсінеді.

    Кейбір оқушылар істей алады: Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгерісін есептер шығару арқылы көз жеткізеді.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    Сабақтың басы

    10 минут




    Өткен білімді еске түсіру

















    Жаңа білім


    10 минут




    Бекіту


    15 минут





















































    Кері байланыс

    Сабақтың соңы.


    10 мин



    Рефлекция




    Бағалау




    Үй тапсырмасы



    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Жаңа сабақ.

    «Ширату» жаттығуы.Біз қалай тыныс аламыз?

    1) Диафрагма өкпенің көлемін ұлғайтады. Өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеге енеді.

    2) Диафрагма өкпені қысқанда, өкпенің көлемі кішірейеді. Сондықтан өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеден сыртқа шығады.


    1 тапсырма.«Сәйкесін тап» әдісі (I)

    Суретте ауа қабаттарына сәйкес келетін денелердің орналасуын анықтаңыз.


    2 тапсырма.«Ойлан,тап» әдісі(I) жеке жұмыс

    • Адамның денесіне ауа қысым түсіреді. Ауаның салмағы жүк тиелген КАМАЗ-дың салмағына тең. Оның массасы 10 тонна. Неліктен адам атмосфералық қысымды сезбейді?

    • Барометр –анеройдты пайдаланып,мектеп үйінің бірінші және ең жоғарғы қабатындағы атмосфералық қысымды өлшеңдер.Өлшеу нәтижелеріне қарап,сол қабаттардың арақашықтығын табыңдар?

    • Стакан,су,қағаз.Стакандағы суды қағазбен жауып тұрып төңкергенде,су ақпайды?Неге?

    3 тапсырма.«Кім жылдам» әдісі арқылы есептер шығару (I)


    1. Эйфель мұнарасының етегінде атмосфералық қысымның 745 мм сын. бағанасына тең. Мұнараның биіктігі 324 метр. Мұнараның үстіңгі бөлігіндегі қысым нешеге тең?


    1. Қалыпты қысымдағы суға толтырылған бағананың биіктігін тап.


    1. Барометр таудың етегіндегі қысымның 760 мм сын.бағанына, ал оның ұшар басындағы қысым 722 мм сын.бағанына тең екенін көрсетеді. Таудың биіктігі қандай?

    Кері байланыс. «Тазалық»

    Чемодан – керекті ақпарат

    Ет тартқыш – әлі оқуым керек, толықтыруым керек

    Қоқыс жәшігі – қате пікірлер


    Бүгінгі сабақ бойынша рефлекция

    Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым



    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау


    1 топ. Атмосфералық қысымның техникада қолданылуы

    2 топ. Атмосфералық қысымның медицинада қолданылуы

    3 топ. Атмосфералық қысымның тірі табиғаттағы қолданылуы

    Оқушылар барлығы жақсы көңіл-күймен сабақты бастайды.



    Біз қалай тыныс аламыз деген сұрақтың негізінде бүгінгі сабақ тақырыбын ашады












    Оқушылар суреттегі ауа қабаттарын жазып көрсетеді.









    Оқушылар атмосфералық қысымға байланысты тәжірибе жасап көрсетеді.















    Оқушылар жылдамдыққа байланысты еептер шығарады.



    Бағалау критерийлері

    -Атмосфералық қысымның табиғатын түсінеді

    -Атмосфералық қысымды өлшеудің әдістерін сипаттайды

    -Алған білімдерін есептер шығару арқылы түсіндіреді



    Дескриптор:

    - Атмосфералық қысымның табиғатын түсінеді.

    -Ауа қабаттарын сипаттап жазады.


    Жалпы балл-2



    Дескриптор:

    -Атмосфералық қысымды күнделікті өмірмен байланысын түсінеді.

    -Атмосфералық қысымды өлшейтін құралды біледі.

    -Атмосфералық қысымға байланысты тәжірибелер жасайды.

    Жалпы балл-3


    Дескриптор:

    - Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруін түсінеді

    -Атмосфералық қысымды өлшеу әдістерін қолданады

    -Атмосфералық қысымдарға байланысты есептер шығарады

    Жалпы балл-5










    Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл









    ДК экран

    Слайд





















    ДК экран

    Слайд










    Су, кағаз, стакан





























    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: №12 Практикалық жұмыс.Атмосфералық қысымның бар екендігін зерттеу

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахмарова В

    Күні:


    Сынып: 7 - А

    Қатысушылар саны:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    20.01.2024
    368
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахмарова Вазира Сабиржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации