|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Бердіғалиқызы Әмина |
|||||
|
Пән/Сынып: |
2 сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
105сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Есептеудің тиімді тәсілдері |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тиімді есептеу. Табиғатты қорғаймыз. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.2.3. қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. |
|||||
|
Саьақтың мақсаты: |
Жылдам есептеу үшін қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдануды үйренесіздер. |
|||||
|
Уақыты |
|
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1 минут |
|
Табиғатты қорғау дегеніміз-адамның өзін-өзі қорғау.Табиғат – бұл тіршілік.Сондықтан табиғатқа адамдарқамқор болу керек. Ендеше осы табиғатты қорғаудың жолдары көп. Мысалы: табиғи орынды сақтау. Ауаны, суды ластамау.Табиғатты аялап ұстау, бүлдірмеу. -Ендіше бүгінгі сабағымыз Тиімді есепеу және Табиғатты қорғаймыз. |
Табиғатты қорғау деген не екенің түсіндіру. |
Жақсы! |
Презентация № 1бет |
|
|
7-8 минут |
|
№1 Сырым мен Әлия Қазақстанның көрікті жерлерін аралап қайтты. Есептеуді тиімді тәсілмен орындайық. Іле Алатауы 4*5=20 Іле өзені (7+3)+(9+11) =30 «Баянауыл 10*4=40 Алтынемел(25+5)+20 =50 Алакөл (15+5)+(20+20) =60 «Қатонқарағай» (21+9)+(24+16) =70 Бұқтырма (18+22)+(23+17) =80 Бурабай (52+18)+(17+3) =90 Көлсай (31+19)+(14+36) =100
|
Есепті тиімді тәсілмен орындайды. |
Керемет! Жеміс ағашы
|
Презентация № 2бет |
|
|
8 минут |
|
оқулықтағы №4 есеп. (ауызша) а )45:9=5 ә) 9*4=36 8*3=24 36+24=60 б) 8*3=24
№2 Салыстыр. 6*4<7*4 4*9=9*4 24/4>(24-4)/5 16/4*2<18/2 32/4+5<2*4+16 45-12/4>12/3+9 |
Ауызша есептейді. Салыстырады. |
Керемет! |
Презентация № 3бет |
|
|
3 минут |
|
Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
|
Есеп шығарады. |
Жарайсыңдар!
|
Презентация № 4бет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қмж
Қмж
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Бердіғалиқызы Әмина |
|||||
|
Пән/Сынып: |
2 сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
105сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Есептеудің тиімді тәсілдері |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тиімді есептеу. Табиғатты қорғаймыз. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.2.3. қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. |
|||||
|
Саьақтың мақсаты: |
Жылдам есептеу үшін қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдануды үйренесіздер. |
|||||
|
Уақыты |
|
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1 минут |
|
Табиғатты қорғау дегеніміз-адамның өзін-өзі қорғау.Табиғат – бұл тіршілік.Сондықтан табиғатқа адамдарқамқор болу керек. Ендеше осы табиғатты қорғаудың жолдары көп. Мысалы: табиғи орынды сақтау. Ауаны, суды ластамау.Табиғатты аялап ұстау, бүлдірмеу. -Ендіше бүгінгі сабағымыз Тиімді есепеу және Табиғатты қорғаймыз. |
Табиғатты қорғау деген не екенің түсіндіру. |
Жақсы! |
Презентация № 1бет |
|
|
7-8 минут |
|
№1 Сырым мен Әлия Қазақстанның көрікті жерлерін аралап қайтты. Есептеуді тиімді тәсілмен орындайық. Іле Алатауы 4*5=20 Іле өзені (7+3)+(9+11) =30 «Баянауыл 10*4=40 Алтынемел(25+5)+20 =50 Алакөл (15+5)+(20+20) =60 «Қатонқарағай» (21+9)+(24+16) =70 Бұқтырма (18+22)+(23+17) =80 Бурабай (52+18)+(17+3) =90 Көлсай (31+19)+(14+36) =100
|
Есепті тиімді тәсілмен орындайды. |
Керемет! Жеміс ағашы
|
Презентация № 2бет |
|
|
8 минут |
|
оқулықтағы №4 есеп. (ауызша) а )45:9=5 ә) 9*4=36 8*3=24 36+24=60 б) 8*3=24
№2 Салыстыр. 6*4<7*4 4*9=9*4 24/4>(24-4)/5 16/4*2<18/2 32/4+5<2*4+16 45-12/4>12/3+9 |
Ауызша есептейді. Салыстырады. |
Керемет! |
Презентация № 3бет |
|
|
3 минут |
|
Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
|
Есеп шығарады. |
Жарайсыңдар!
|
Презентация № 4бет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз

















