ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ядролық өндіріс - табиғатқа төнген қауіп

4-сабақ.

Бөлім:

2-бөлім: Экология: Яролық және мұнай өндірістері

Педагогтің аты-жөні:

Б.С.Сагимбекова

Күні:

27.11.2024ж

Сыныбы:11ЖМБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ядролық өндіріс - табиғатқа төнген қауіп

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс - қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

11.3.4.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу;

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

6- тапсырма:

Төменде берілген сөздердің өзара байланысын алдымен жұпта талқылап, одан кейін сыныпта 4 түрлі себеппен дәлелдеңдер. Жұпаралық бағалауда келтірілген себептер мен деректердің шынайылығын қадағалаңдар.
Қазақстан – Семей – полигон – қасірет

Айтылым:

Төменде берілген сөздердің өзара байланысын алдымен жұпта талқылап, одан кейін сыныпта 4 түрлі себеппен дәлелдейді.
Қазақстан – Семей – полигон – қасірет.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- берілген сөздердің өзара байланысын талқылайды.

-одан кейін сыныпта 4 түрлі себеппен дәлелдейді.



Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


9-тапсырма:


Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.


Жазылым:

1) Мәтінде қандай ой айтылған?
2) Мәтінде көтерілген мәселеге ұқсас көркем шығарма оқыдың ба?
3) Мәтін мазмұнына сүйеніп, қорытынды жаз.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Сұрақтарға дұрыс жауап береді.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


12-тапсырма:

Ғылыми еңбектерді пайдаланып, Қазақстанның экологиялық жағдайы туралы шағын мәтін жаз. Ескерту: таңдалған жанрдың формасы мен мазмұны сақталсын.


Жазылым:

Ғылыми еңбектерді пайдаланып, Қазақстанның экологиялық жағдайы туралы шағын мәтін жазады.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.


-Ережені сақтап, шағын мәтін жазады.



Оқулық, жазба дәптер

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2024
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі