қмж

Тақырып бойынша 31 материал табылды

қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Нағыз әже қайда?» әңгімесінен алған әсерін сипаттап, жазба жұмысын жазу;

Көпшілігі: әңгімеден алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Кейбір оқушылар: әңгімеден алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Бағалау критерийі

  • әңгімеден алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

*Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару.

*Сыныпта жағымды көңіл күй қалыптастыру. Жағымды психологиялық ахуал:

Армысың, досым,

Кел, маған қосыл.

Алақанға сап алақан,

Қатарға бірге тұрайық,

Жер шарындай айналып,

Әлемге жарық сыйлайық!

-Сіздер, балалар, әлемге жарық сыйласаңыздар, біздерге әлемнің жарығын сыйлайтын кім?

-Ана!

-Ананың анасы сендерге кім болады ?

- Әже.

-Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы кім туралы екен?

- Әже туралы 

Қызығушылықты ояту.

Поэзия минуты. Әже туралы қандай өлеңдер білеміз?

(оқушылар әже туралы өлеңдер, даналық сөздер айтады).

«10 сұрақ – ия - жоқ деген жауап» әдісі бойынша төмендегі сұрақтарды беремін. (Жеке жұмыс)

1. Азат қыздарына «Құйыршық», «Ер Төстік» ертегілерін айтты ма?(ия)

2. Қыздар әжеге барамыз, әжені көреміз деп мәз-мәйрам болды ма? (ия)

3. Ауылдан ұшақпен келген әжені Жолдасжан қарсы алды ма? (ия)

4. Балабақшада «Айболит», «Қызыл телпек» ертегісі айтылды ма? (ия)

5. «Қарағым, айналайын»,-деп жылы сөйлесетін иман жүзді қария Азаттың анасы ма?(ия)

6. Әже, осы сіз шын әжесіз бе? деген Ая ма?(жоқ)

7. Ауылдан келген әжеге ертегі айтып бер деп сұраған Ая ма? (ия)

8. Аликтің әйбат кітабы өте көп пе? (ия)

9. Ая мен Райханның анасы Балқыз ба?(ия)

10. Қыздарға уәде берген анасы ма? (жоқ)

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

*Сәлемдеседі, оқу құралдарын даярлап, мұғалімге назарын аударады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады.



Оқушылар сұраққа жауап беріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын








Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы ой тұжырымдайды.

анықтайды.



ҚБ «Жүрек»













ҚБ




5-сынып қазақ әдебиеті









Сабақтың ортасы






























Мағынаны тану. «Салыстыру аймағы» әдісі арқылы шығармадағы әже мен әңгіме кейіпкерлері Ая мен Райханның қиялындағы әжелердің бейнесін салыстырады.



Салыстыру аймағы

Сырт келбеті, киім кию мәнері

Мінезі

Іс-әрекеті


Ая мен Райханның қиялындағы әже бейнесі






Қонақта көрген әже




Дескриптор:

  • Сұраққа жауап береді;

  • Өз болжам жауаптарын ұсынады;

  • Өз ойларын айтады, дәлелдейді.

ҚБ

Шығармашылық тапсырма. Оқушылар екі тапсырманың бірін орындайды.

1. «Буриме» әдісі. Ақ әжем деп соғады әркез жүрегім... өлең шығару.

2. «Әжеме тілек» Тілектерін жазу.

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты өлең шығарады;

  • Әжелеріне өз тілектерін білдіреді.

ҚБ

«Қарттар үйі» бейнебаян көрсету. https://www.youtube.com/watch?v=pOPJycjalns

Бекіту.

Әр топ мүшелері топқа берілген тақырыптың мәнін бір сөзбен немесе сөйлеммен ашады.

«Сағат тілі» әдісімен сұралады.

Дескриптор:

  • тақырыптың мәнін бір сөзбен немесе сөйлеммен ашады;

  • Ойын қорытындылайды.


«Салыстыру аймағы» әдісі арқылы шығармадағы әже мен әңгіме кейіпкерлері Ая мен Райханның қиялындағы әжелердің бейнесін салыстырады.


Тапсырманы топпен орындайды.








Оқушылар екі тапсырманың бірін орындайды.




«Қарттар үйі» бейнебаянын көреді.



Әр топ мүшелері топқа берілген тақырыптың мәнін бір сөзбен немесе сөйлеммен ашады.














ҚБ «Жүрек»





ҚБ






ҚБ



Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?»



























https://www.youtube.com/watch?v=pOPJycjalns


Сабақтың соңы


2 минут


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.05.2025
287
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі