|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
Ұлттық мереке 25 қазан – «Республика күні» «Республикам мақтанышым» |
|
|
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Оқушыларға Республика күні мерекесінің маңызын түсіндіру; Елге, жерге деген сүйіспеншілікті арттыру; Тәуелсіздік пен Отансүйгіштік құндылықтарын бойына сіңіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының тақырыбы |
«КӨШЕДЕГІ ҚАУІПСІЗ ОЙЫН АЛАҢЫНЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ» |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Оқушыларды көшедегі қауіпсіз мінез-құлық қағидаларымен таныстыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Тәуелсіздік және Отаншылдық |
|
|
Апта дәйексөзі |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Кезең, уақыт |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы (10 мин) |
1. Кіріспе сөз: – Балалар, бүгін біз еліміздің ең маңызды мерекелерінің бірі — 25 қазан Республика күнімен танысамыз. Бұл күн – еліміздің егемен ел ретінде қалыптасуындағы алғашқы тарихи қадамдардың бірі. 2. Қысқаша бейнеролик көрсету: «Қазақстан – Тәуелсіз ел». 3. Тапсырма 1: «Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбында 1 сөйлеммен өз ойын айту. 4. Тапсырма 2: Рәміздер суретінен пазл жинау. 5. Ойын: «Сәйкесін тап» (рәміз – автор – мағынасы). |
- Балалар бейнероликті тамашалайды; - Өз ойларын айтады; - Пазлды құрастырады; - Ойын арқылы ел рәміздерін еске түсіреді. |
Бейнеролик, Қазақстан картасы, рәміздер суреттері, пазл карточкалар |
|
Сынып сағатының ортасы (20 мин) |
1. Әңгіме: «Қазақстан – кеше, бүгін, ертең». Мұғалім еліміздің құрылу тарихы, Елтаңба мен Ту, Әнұран туралы түсіндіреді. 2. Тапсырма 1: «Болашақтағы Қазақстан» – сурет салу. 3. Тапсырма 2: «Республика» сөзінен жаңа сөздер құрастыру. 4. Тапсырма 3: «Мен мақтан етемін...» атты эссе немесе шағын ой бөлісу. 5. Тапсырма 4: «Ел бірлігі» постер жасау (топтық жұмыс). Ойындар: – «Сұрақ – жауап викторинасы» (Тәуелсіздік жылы, елорда, рәміздер, президент т.б. сұрақтар); – «Достық көпірі» ойыны (қағаздан көпір құрастыру); – «Желбіре, көк Туым!» (топтық ұран айту). |
- Оқушылар топтық жұмыстарға қатысады; - Сурет салады, сөз құрастырады; - Өз ойын ортаға салады; - Ойындарға белсенді қатысады. |
Плакаттар, фломастерлер, түрлі-түсті қағаз, интерактивті слайд, викторина сұрақтары |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
Сабақтың барысы: Кіріспе Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақ тақырыбын, мақсатын айтады. Жаңа тақырыпты түсіндіреді. Негізгі бөлім Сыртта ойнау көңілді және пайдалы болғанымен, қоршаған ортаға мұқият болу және белгілі бір ережелерді сақтау қажет екенін түсіндіріңіз. Қауіпті жағдайларға мысалдар келтіріңіз: ‣ Жолда немесе автотұрақтар маңындағы ойындар. ‣ Ұсыныстармен немесе сұрақтармен келе алатын бейтаныс адамдар. ‣ Қараусыз қалған құрылыстарда, гараждарда немесе басқа қауіпті жерлерде ойындар. ‣ Нашар жарықтандырылған жерлерде немесе кешке ойындар. КӨШЕДЕГІ ҚАУІПСІЗ ОЙЫН КЕҢІСТІГІНІҢ ҚАҒИДАЛАРЫ: ‣ Ойындар үшін қауіпсіз орынды таңда. Арнайы бөлінген алаңдарда немесе өздеріңе жақсы таныс жерлерде ойна. Жолдың, құрылыс алаңдарының немесе басқа да 129 «ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК САБАҚТАРЫ» 5-СЫНЫП қауіпті жерлердің жанындағы аумақтардан аулақ бол. ‣ Әрқашан көз алдында бол. Ата-анаң немесе басқа ересектер сені көре алатын жерлерден, тым алыс кетпеу керек. ‣ Бейтаныс адамдармен сөйлеспе. Егер саған бейтаныс адам келіп, бірдеңе ұсынса (мысалы, көмек, сыйлық немесе онымен бірге бару), бірден «жоқ» деп, қауіпсіз жерге бар. ‣ Ата-аналар мен жақындарыңды тыңда. Ата-аналар қай жерде ойнау қауіпсіз екенін біледі, сондықтан әрқашан оларға қайда баратыныңды айт және олардың кеңестерін тыңда. ‣ Доптан және басқа да заттардан сақ бол. Егер доп жол жаққа домалап кетсе, ешқашан оның артынан жүгірме. Ата-анадан немесе үлкендерден көмек сұра. ‣ Түнгі уақытта көшеде жалғыз жүрмеңдер. Егер осындай жағдай орын алса, жарық жерлерге бар. Егер сенің жолың қараңғы жер болса, ата-анаңды шақырып, сені қарсы алуды өтініш жаса. ‣ Телефон арқылы музыканы қатты тыңдап, өзіңе назар аударма. ‣ Пәтердің кілтін мойынға іліп, шалбар беліне бекітуге болмайды, бұл үшін арнайы қалталар жасаған дұрыс. ‣ Ешқашан да, ешбір жағдайда да қоғамдық орында ұрыспа. ‣ Егер көшеде бейтаныс адам саған бір нәрсені көруді немесе төлеуге уәде бере отырып, сөмке жеткізуге көмектесуді ұсынса, танымайтын адамнан бас тартуың керек. Қорытынды Сабақты қорытындылау. Көшедегі қауіпсіздіктің негізгі ережелерін қайталау: бейтаныс адамдармен араласудан аулақ бол және бірдеңе күдікті немесе қауіпті болып көрінсе, әрқашан ересектерге айт. |
- Қауіпсіздік белгілерін талдайды; - Қимыл-қозғалыс арқылы ойынды орындайды; - Дұрыс жауаптарды айтады. |
Суреттер, белгілер, карточкалар, жол белгілері, слайд |
|
Сынып сағатының соңы (5 мин) |
1. Қорытындылау: – «Бүгін не білдік?» әңгіме жүргізу. 2. Тапсырма 1: «Қазақстанға тілегім» парағын толтыру. 3. Тапсырма 2: Ән айту – «Менің елім». 4. Ойын: «Жүректен жүрекке» – шеңберде жылы сөздер айту. 5. Бағалау және кері байланыс: «Жетістік жұлдызы» стикерге өз әсерін жазу. |
- Өз әсерлерін бөліседі; - Ән айтады; - Жылы тілектер жазады. |
Ән мәтіні, стикерлер, жүрек пішіндері, музыка |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ
ҚМЖ
|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
Ұлттық мереке 25 қазан – «Республика күні» «Республикам мақтанышым» |
|
|
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Оқушыларға Республика күні мерекесінің маңызын түсіндіру; Елге, жерге деген сүйіспеншілікті арттыру; Тәуелсіздік пен Отансүйгіштік құндылықтарын бойына сіңіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының тақырыбы |
«КӨШЕДЕГІ ҚАУІПСІЗ ОЙЫН АЛАҢЫНЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ» |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Оқушыларды көшедегі қауіпсіз мінез-құлық қағидаларымен таныстыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Тәуелсіздік және Отаншылдық |
|
|
Апта дәйексөзі |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Кезең, уақыт |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы (10 мин) |
1. Кіріспе сөз: – Балалар, бүгін біз еліміздің ең маңызды мерекелерінің бірі — 25 қазан Республика күнімен танысамыз. Бұл күн – еліміздің егемен ел ретінде қалыптасуындағы алғашқы тарихи қадамдардың бірі. 2. Қысқаша бейнеролик көрсету: «Қазақстан – Тәуелсіз ел». 3. Тапсырма 1: «Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбында 1 сөйлеммен өз ойын айту. 4. Тапсырма 2: Рәміздер суретінен пазл жинау. 5. Ойын: «Сәйкесін тап» (рәміз – автор – мағынасы). |
- Балалар бейнероликті тамашалайды; - Өз ойларын айтады; - Пазлды құрастырады; - Ойын арқылы ел рәміздерін еске түсіреді. |
Бейнеролик, Қазақстан картасы, рәміздер суреттері, пазл карточкалар |
|
Сынып сағатының ортасы (20 мин) |
1. Әңгіме: «Қазақстан – кеше, бүгін, ертең». Мұғалім еліміздің құрылу тарихы, Елтаңба мен Ту, Әнұран туралы түсіндіреді. 2. Тапсырма 1: «Болашақтағы Қазақстан» – сурет салу. 3. Тапсырма 2: «Республика» сөзінен жаңа сөздер құрастыру. 4. Тапсырма 3: «Мен мақтан етемін...» атты эссе немесе шағын ой бөлісу. 5. Тапсырма 4: «Ел бірлігі» постер жасау (топтық жұмыс). Ойындар: – «Сұрақ – жауап викторинасы» (Тәуелсіздік жылы, елорда, рәміздер, президент т.б. сұрақтар); – «Достық көпірі» ойыны (қағаздан көпір құрастыру); – «Желбіре, көк Туым!» (топтық ұран айту). |
- Оқушылар топтық жұмыстарға қатысады; - Сурет салады, сөз құрастырады; - Өз ойын ортаға салады; - Ойындарға белсенді қатысады. |
Плакаттар, фломастерлер, түрлі-түсті қағаз, интерактивті слайд, викторина сұрақтары |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
Сабақтың барысы: Кіріспе Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақ тақырыбын, мақсатын айтады. Жаңа тақырыпты түсіндіреді. Негізгі бөлім Сыртта ойнау көңілді және пайдалы болғанымен, қоршаған ортаға мұқият болу және белгілі бір ережелерді сақтау қажет екенін түсіндіріңіз. Қауіпті жағдайларға мысалдар келтіріңіз: ‣ Жолда немесе автотұрақтар маңындағы ойындар. ‣ Ұсыныстармен немесе сұрақтармен келе алатын бейтаныс адамдар. ‣ Қараусыз қалған құрылыстарда, гараждарда немесе басқа қауіпті жерлерде ойындар. ‣ Нашар жарықтандырылған жерлерде немесе кешке ойындар. КӨШЕДЕГІ ҚАУІПСІЗ ОЙЫН КЕҢІСТІГІНІҢ ҚАҒИДАЛАРЫ: ‣ Ойындар үшін қауіпсіз орынды таңда. Арнайы бөлінген алаңдарда немесе өздеріңе жақсы таныс жерлерде ойна. Жолдың, құрылыс алаңдарының немесе басқа да 129 «ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК САБАҚТАРЫ» 5-СЫНЫП қауіпті жерлердің жанындағы аумақтардан аулақ бол. ‣ Әрқашан көз алдында бол. Ата-анаң немесе басқа ересектер сені көре алатын жерлерден, тым алыс кетпеу керек. ‣ Бейтаныс адамдармен сөйлеспе. Егер саған бейтаныс адам келіп, бірдеңе ұсынса (мысалы, көмек, сыйлық немесе онымен бірге бару), бірден «жоқ» деп, қауіпсіз жерге бар. ‣ Ата-аналар мен жақындарыңды тыңда. Ата-аналар қай жерде ойнау қауіпсіз екенін біледі, сондықтан әрқашан оларға қайда баратыныңды айт және олардың кеңестерін тыңда. ‣ Доптан және басқа да заттардан сақ бол. Егер доп жол жаққа домалап кетсе, ешқашан оның артынан жүгірме. Ата-анадан немесе үлкендерден көмек сұра. ‣ Түнгі уақытта көшеде жалғыз жүрмеңдер. Егер осындай жағдай орын алса, жарық жерлерге бар. Егер сенің жолың қараңғы жер болса, ата-анаңды шақырып, сені қарсы алуды өтініш жаса. ‣ Телефон арқылы музыканы қатты тыңдап, өзіңе назар аударма. ‣ Пәтердің кілтін мойынға іліп, шалбар беліне бекітуге болмайды, бұл үшін арнайы қалталар жасаған дұрыс. ‣ Ешқашан да, ешбір жағдайда да қоғамдық орында ұрыспа. ‣ Егер көшеде бейтаныс адам саған бір нәрсені көруді немесе төлеуге уәде бере отырып, сөмке жеткізуге көмектесуді ұсынса, танымайтын адамнан бас тартуың керек. Қорытынды Сабақты қорытындылау. Көшедегі қауіпсіздіктің негізгі ережелерін қайталау: бейтаныс адамдармен араласудан аулақ бол және бірдеңе күдікті немесе қауіпті болып көрінсе, әрқашан ересектерге айт. |
- Қауіпсіздік белгілерін талдайды; - Қимыл-қозғалыс арқылы ойынды орындайды; - Дұрыс жауаптарды айтады. |
Суреттер, белгілер, карточкалар, жол белгілері, слайд |
|
Сынып сағатының соңы (5 мин) |
1. Қорытындылау: – «Бүгін не білдік?» әңгіме жүргізу. 2. Тапсырма 1: «Қазақстанға тілегім» парағын толтыру. 3. Тапсырма 2: Ән айту – «Менің елім». 4. Ойын: «Жүректен жүрекке» – шеңберде жылы сөздер айту. 5. Бағалау және кері байланыс: «Жетістік жұлдызы» стикерге өз әсерін жазу. |
- Өз әсерлерін бөліседі; - Ән айтады; - Жылы тілектер жазады. |
Ән мәтіні, стикерлер, жүрек пішіндері, музыка |
шағым қалдыра аласыз













