|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Ұлттық мереке 25 қазан – «Республика күні» «Республикам – мақтанышым!» |
|
|
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Оқушыларға Республика күні мерекесінің маңызын түсіндіру; Елге, жерге деген сүйіспеншілікті арттыру; Тәуелсіздік пен Отансүйгіштік құндылықтарын бойына сіңіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының тақырыбы |
«ТАБИҒАТ АЯСЫНДА ДЕМАЛУ КЕЗІНДЕГІ ҚАУІП-ҚАТЕРДЕН САҚТАНУ» |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Табиғат аясындағы демалыс кезінде мінез-құлық қағидаларын талқылау, демалыс орындарында негізі қауіпсіздік қағидаларын сақтауға үйрету. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Тәуелсіздік және Отаншылдық |
|
|
Апта дәйексөзі |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Кезең, уақыт |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы (10 мин) |
«25 қазан – Республика күні – еліміздің ең басты мерекелерінің бірі. Бұл күн — Қазақстан Республикасының Тәуелсіз ел ретінде іргетасы қаланған күн. Республика – халық билігі. Біздің еліміз егемендігін алып, өз Туын, Елтаңбасын, Әнұранын қабылдаған қасиетті мекен». 2. Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып, әнмен бастаңыз: «Менің Отаным – Қазақстан». 3. Сабақтың мақсатымен таныстырады. |
– Әнді бірге орындайды;– Республика туралы ойларын айтады;– Ел рәміздерін атайды. |
Интерактивті тақта, ән фоны, Қазақстан туы, бейнежазба |
|
Сынып сағатының ортасы (20 мин) |
✳️ 1-тапсырма: «Сәйкестендір» — сурет пен атауды сәйкестендіру (Ту – көк түс, Елтаңба – шаңырақ, Әнұран – ән). ✳️ 2-тапсырма: «Сиқырлы әріптер» — «РЕСПУБЛИКА», «ҚАЗАҚСТАН» сөздерінен жаңа сөздер құрау. ✳️ 3-тапсырма: «Менің елім» сурет салу. ✳️ 4-тапсырма: «Білгір бол» — ел туралы сұрақтарға жауап беру. ? Ойындар: 1️⃣ «Елімді сүйемін» (оқушылар кезекпен өз еліне деген жылы сөздерін айтады) 2️⃣ «Кім жылдам?» (рәміздерге байланысты сұрақтарға тез жауап береді) 3️⃣ «Сиқырлы шар» (шар ішіндегі сұрақтарға жауап береді) 4️⃣ «Бақыт шеңбері» (әр бала Отан туралы тілегін айтады). |
– Сурет салады, сәйкестендіреді;– Сөздер құрайды;– Ойындарға белсенді қатысады. |
Плакаттар, стикер, түрлі-түсті қарындаштар, шарлар, бейнеролик «Менің елім» |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
№ 8 САБАҚ. «ТАБИҒАТ АЯСЫНДА ДЕМАЛУ КЕЗІНДЕГІ ҚАУІП-ҚАТЕРДЕН САҚТАНУ» Мақсаты: табиғат аясындағы демалыс кезінде мінез-құлық қағидаларын талқылау, демалыс орындарында негізі қауіпсіздік қағидаларын сақтауға үйрету. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату. Мақсат қою. Тақырыпты анықтау. Балалар үшін ең тамаша уақыт – бұл каникул, ғажап кезең. Ол қандай жағдайлар? (балалар жауабы). Ендеше, бүгінгі сабақта біз табиғат аясындағы демалысқа дайындық туралы әңгіме жүргіземіз. Өмірімізді сақтау үшін не істеу керектігі туралы білеміз. Мұғалім: оқушылар үшін ең жақсы уақыт – демалыс. Бұл демалу, саяхаттау, серуендеу, теңізге, тауға, орманға, лагерьге бару. Бұл ең әдемі уақыт! Бірақ осы әдемі уақытта сіздің денсаулығыңызға, өміріңізге зиян келтіретін жағдайлар болады. Бұл қандай жағдайлар? (балалардың жауаптары). Бұл жағдайларды қалай атауға болады? (қауіпті). Қарама-қарсы сөзді атаңыз? (қауіпсіз). Біздің сабақта не туралы талқылаймыз деп ойлайсыздар? (балалардың жауаптары). Білімді бастапқы игеру және түсінуді тексеру: Карточкаларды дайындау: киімнің әртүрлі түрлері суреттері. Мұғалім: табиғатқа аттану үшін мұқият дайындалуымыз керек. Ең бірінші түрде киетін киімдерді дайындау. Әр топ демалыс түрі бейнеленген карточка, иллюстрацияны алады да, дәл сол саяхат түріне арналған киімді таңдайды. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ 110 Әр топ сұрақтарға жауап береді: ‣ Демалудың бұл түрінде өзін қалай ұстау керек? ‣ Онда қандай қауіптер күте алады? ‣ Егер сіз адасып қалсаңыз ше? ‣ Онда қандай қауіпті жануарлар мен жәндіктерді кездестіруге болады? ‣ Қандай қауіпті өсімдіктер кездесуі мүмкін? ‣ Табиғатта не істеуге болады? ‣ Табиғатта не істеуге болмайды? Демалыс кезінде туындайтын қауіп түрлері: ‣ Ормандағы өрт. ‣ Жәндіктердің шағып алуы, соның ішінде кенелер. ‣ Жануарлардың тістеп, не шағып алуы, соның ішінде жылан шағуы. ‣ Ірі сүтқоректі жануарлардың болуы, мысалы, аю, бұлан. Жабайы жануарлардың болуы. Мұғалім: Егер сіз саяхатқа аттанар болсаңыз, міндетті түрде келесі ережелерді біліп ал: ‣ Саяхат кезінде нұсқаушының айтқанын тыңда. Онымен қасарысып, сөз қайтарма. ‣ Топтың алдына шығып ұзап кетпе, артында да қалып қойма. ‣ Саяхат кезінде өз-өзіне жауапкершілік ал, өзіне ие бол, еркелікті таста. ‣ Егер сен бір нәрсеге ренжіп қалсаң, негізгі топтан қалып қойма, қашып кетуші болма. ‣ Табиғатқа ұқыптылықпен қара, бостан-босқа сіріңке жақпа, қоқыс пен бөгде заттарды лақтырып кетпе. Бұл қауіпті: ‣ Бейтаныс жидектерді, өсімдіктер мен саңырауқұлақтарды жеуге болмайды. ‣ Шу шығармауға тырысыңыз - саяхатқа шыққан топты қатты алаңдатады. Қорытынды. Рефлексия. Осы пікірдің мағнасын түсіндір: «Әр адам – табиғаттың бір бөлшегі». |
– Қауіпсіздік белгілерін таниды;– «Қауіпсіз жол» ойынында белсенділік танытады. |
Видеоролик, суреттер, белгілер |
|
Сынып сағатының соңы (5 мин) |
✳️ 1-тапсырма: «Бүгін не үйрендік?» — кері байланыс парағы. ✳️ 2-тапсырма: «Отанды сүйемін!» ұраны жазылған жүрекше жапсыру. ✳️ 3-тапсырма: «Менің елімнің болашағы – мен» тақырыбында бір сөйлеммен тілек айту. ? Ойындар: 1️⃣ «Күн шуағы» — әр оқушы достарына жылы тілек айтады. 2️⃣ «Тілек ағашы» — оқушылар өз тілектерін ағаш бұтағына жабыстырады. |
– Өз ойын айтады;– Тілектер жазады;– Сабақтан алған әсерімен бөліседі. |
Плакат, жүрекшелер, тілек ағашы макеті |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ
ҚМЖ
|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Ұлттық мереке 25 қазан – «Республика күні» «Республикам – мақтанышым!» |
|
|
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Оқушыларға Республика күні мерекесінің маңызын түсіндіру; Елге, жерге деген сүйіспеншілікті арттыру; Тәуелсіздік пен Отансүйгіштік құндылықтарын бойына сіңіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының тақырыбы |
«ТАБИҒАТ АЯСЫНДА ДЕМАЛУ КЕЗІНДЕГІ ҚАУІП-ҚАТЕРДЕН САҚТАНУ» |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Табиғат аясындағы демалыс кезінде мінез-құлық қағидаларын талқылау, демалыс орындарында негізі қауіпсіздік қағидаларын сақтауға үйрету. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Тәуелсіздік және Отаншылдық |
|
|
Апта дәйексөзі |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Кезең, уақыт |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы (10 мин) |
«25 қазан – Республика күні – еліміздің ең басты мерекелерінің бірі. Бұл күн — Қазақстан Республикасының Тәуелсіз ел ретінде іргетасы қаланған күн. Республика – халық билігі. Біздің еліміз егемендігін алып, өз Туын, Елтаңбасын, Әнұранын қабылдаған қасиетті мекен». 2. Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып, әнмен бастаңыз: «Менің Отаным – Қазақстан». 3. Сабақтың мақсатымен таныстырады. |
– Әнді бірге орындайды;– Республика туралы ойларын айтады;– Ел рәміздерін атайды. |
Интерактивті тақта, ән фоны, Қазақстан туы, бейнежазба |
|
Сынып сағатының ортасы (20 мин) |
✳️ 1-тапсырма: «Сәйкестендір» — сурет пен атауды сәйкестендіру (Ту – көк түс, Елтаңба – шаңырақ, Әнұран – ән). ✳️ 2-тапсырма: «Сиқырлы әріптер» — «РЕСПУБЛИКА», «ҚАЗАҚСТАН» сөздерінен жаңа сөздер құрау. ✳️ 3-тапсырма: «Менің елім» сурет салу. ✳️ 4-тапсырма: «Білгір бол» — ел туралы сұрақтарға жауап беру. ? Ойындар: 1️⃣ «Елімді сүйемін» (оқушылар кезекпен өз еліне деген жылы сөздерін айтады) 2️⃣ «Кім жылдам?» (рәміздерге байланысты сұрақтарға тез жауап береді) 3️⃣ «Сиқырлы шар» (шар ішіндегі сұрақтарға жауап береді) 4️⃣ «Бақыт шеңбері» (әр бала Отан туралы тілегін айтады). |
– Сурет салады, сәйкестендіреді;– Сөздер құрайды;– Ойындарға белсенді қатысады. |
Плакаттар, стикер, түрлі-түсті қарындаштар, шарлар, бейнеролик «Менің елім» |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
№ 8 САБАҚ. «ТАБИҒАТ АЯСЫНДА ДЕМАЛУ КЕЗІНДЕГІ ҚАУІП-ҚАТЕРДЕН САҚТАНУ» Мақсаты: табиғат аясындағы демалыс кезінде мінез-құлық қағидаларын талқылау, демалыс орындарында негізі қауіпсіздік қағидаларын сақтауға үйрету. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату. Мақсат қою. Тақырыпты анықтау. Балалар үшін ең тамаша уақыт – бұл каникул, ғажап кезең. Ол қандай жағдайлар? (балалар жауабы). Ендеше, бүгінгі сабақта біз табиғат аясындағы демалысқа дайындық туралы әңгіме жүргіземіз. Өмірімізді сақтау үшін не істеу керектігі туралы білеміз. Мұғалім: оқушылар үшін ең жақсы уақыт – демалыс. Бұл демалу, саяхаттау, серуендеу, теңізге, тауға, орманға, лагерьге бару. Бұл ең әдемі уақыт! Бірақ осы әдемі уақытта сіздің денсаулығыңызға, өміріңізге зиян келтіретін жағдайлар болады. Бұл қандай жағдайлар? (балалардың жауаптары). Бұл жағдайларды қалай атауға болады? (қауіпті). Қарама-қарсы сөзді атаңыз? (қауіпсіз). Біздің сабақта не туралы талқылаймыз деп ойлайсыздар? (балалардың жауаптары). Білімді бастапқы игеру және түсінуді тексеру: Карточкаларды дайындау: киімнің әртүрлі түрлері суреттері. Мұғалім: табиғатқа аттану үшін мұқият дайындалуымыз керек. Ең бірінші түрде киетін киімдерді дайындау. Әр топ демалыс түрі бейнеленген карточка, иллюстрацияны алады да, дәл сол саяхат түріне арналған киімді таңдайды. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ 110 Әр топ сұрақтарға жауап береді: ‣ Демалудың бұл түрінде өзін қалай ұстау керек? ‣ Онда қандай қауіптер күте алады? ‣ Егер сіз адасып қалсаңыз ше? ‣ Онда қандай қауіпті жануарлар мен жәндіктерді кездестіруге болады? ‣ Қандай қауіпті өсімдіктер кездесуі мүмкін? ‣ Табиғатта не істеуге болады? ‣ Табиғатта не істеуге болмайды? Демалыс кезінде туындайтын қауіп түрлері: ‣ Ормандағы өрт. ‣ Жәндіктердің шағып алуы, соның ішінде кенелер. ‣ Жануарлардың тістеп, не шағып алуы, соның ішінде жылан шағуы. ‣ Ірі сүтқоректі жануарлардың болуы, мысалы, аю, бұлан. Жабайы жануарлардың болуы. Мұғалім: Егер сіз саяхатқа аттанар болсаңыз, міндетті түрде келесі ережелерді біліп ал: ‣ Саяхат кезінде нұсқаушының айтқанын тыңда. Онымен қасарысып, сөз қайтарма. ‣ Топтың алдына шығып ұзап кетпе, артында да қалып қойма. ‣ Саяхат кезінде өз-өзіне жауапкершілік ал, өзіне ие бол, еркелікті таста. ‣ Егер сен бір нәрсеге ренжіп қалсаң, негізгі топтан қалып қойма, қашып кетуші болма. ‣ Табиғатқа ұқыптылықпен қара, бостан-босқа сіріңке жақпа, қоқыс пен бөгде заттарды лақтырып кетпе. Бұл қауіпті: ‣ Бейтаныс жидектерді, өсімдіктер мен саңырауқұлақтарды жеуге болмайды. ‣ Шу шығармауға тырысыңыз - саяхатқа шыққан топты қатты алаңдатады. Қорытынды. Рефлексия. Осы пікірдің мағнасын түсіндір: «Әр адам – табиғаттың бір бөлшегі». |
– Қауіпсіздік белгілерін таниды;– «Қауіпсіз жол» ойынында белсенділік танытады. |
Видеоролик, суреттер, белгілер |
|
Сынып сағатының соңы (5 мин) |
✳️ 1-тапсырма: «Бүгін не үйрендік?» — кері байланыс парағы. ✳️ 2-тапсырма: «Отанды сүйемін!» ұраны жазылған жүрекше жапсыру. ✳️ 3-тапсырма: «Менің елімнің болашағы – мен» тақырыбында бір сөйлеммен тілек айту. ? Ойындар: 1️⃣ «Күн шуағы» — әр оқушы достарына жылы тілек айтады. 2️⃣ «Тілек ағашы» — оқушылар өз тілектерін ағаш бұтағына жабыстырады. |
– Өз ойын айтады;– Тілектер жазады;– Сабақтан алған әсерімен бөліседі. |
Плакат, жүрекшелер, тілек ағашы макеті |
шағым қалдыра аласыз













