Мәтіндік процессордағы кестелер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мәтіндік процессордағы кестелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу

Педагогтың аты-жөні

Алинова К.Б.

Күні

Қатысушылар саны: 2 Қатыспағандар саны:2

Сынып

7

Сабақтың тақырыбы

Мәтіндік процессордағы кестелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады.

Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады.

Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

1.Ұйымдастыру



2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




3. Жаңа сабақты меңгерту




















































































4. Бекіту

. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған жіберем.

Топ аттарының мағынасын сұраймын.


Оқушылар назарын

шоғырландыру.


1

2

3

4

5

1

1

2

3

4

5

2

2

4

6

8

10

3

3

6

9

12

15

4

4

8

12

16

20

5

5

10

15

20

25


Көбейту кестесі:

Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық.

Сұрақтар:

Ақпарат қандай түрде берілген?

Неше бағана, қатардан тұрады?

Кесте деген не?

Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек?

Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?

Жаңа сабақты түсіндіру

Әңгіме, бағдарламалар ұяшыққа, жолдың, бағанның ұғымдарды оларды таныстыруға, кестелермен жұмыс істейтін қолданылатын жерде үстел есімде.


Кесте (а Табула Латын -. Басқарма) - деректерді құрылымдау тәсілі (өкілдік).


топтарда, сөз процессор кестені жасау және оларды жасау үшін алгоритмдер қамтамасыз ету жолдарын ең көп санын табу үшін сұрайды.


қажет болған жағдайда, әр топ бір алгоритмдер тыңдау, қосымшасы. (Қажет болған жағдайда ұяшықты біріктіру керектігін түсіндіреді)


топтары үшін тапсырмалары, әрбір тобы мүшесі келесі тапсырмалардың біреуін орындайды:

1 (жеңіл): Электрондық кестені пайдаланып, өз күнделігінде кестесін әзірлеу сұраймыз.

2 (орта): Модель үстелге әзірлеу сұраймыз.

3 (кешенді): (ұяшық сурет) суретті көрінеді, ол өз кестеде ойлап кіріңіз

Топтағы бір-бірінің жұмысын тексеру, жұмыс топтарының қорытындылар (әрбір студенттің жұмысы туралы тобының көшбасшысы айтып берсеңіз)

Көрініс өткізіңіз, (бор немесе тақтаны қолдану арқылы) басқарма өтіңіз және маркер сызу үшін жолды әрбір студенттің сұрай, ұзындығы өз іс-ұзындығына сәйкес болады, және қалыңдығы - материалды түсіну желісі, сабақ жұмыс істейтін көп уақыт (яғни, ұзақ және желілік қалың, көп, ол) материал түсіндім.

Кестелерді MSWord мәтіндік процессорда форматтау туралы бейнежазба көреді.

Осы бейнежазба түрткі сұрақтар қоя отырып сабақтың мақсатын айқындайды.

1) Бейнежазба не туралы баяндалды?

2) Мәтіндік процессорда кестелерді қалай орналастырамыз?

3) Кестенің түрлерін құру жолдарын көрсет.

(Т) І топ: Кесте элементтерін форматтау қажеттілігіне назар аударту (баған саны, қатар саны арқылы сынып мәліметін анықтау)

ІІ топ: Оқушыларға форматтауды пайдаланып, кесте құру, сабақ кестесін жазу.

Топтар бір-бірін «ПОПС-формула» әдісі арқылы бағалайды.

(ЖЖ) Компьютерде тәжірибелік жұмыстар жасату.

А деңгейі. Ауа райын сипаттайтын кесте

Дата

Температура (градус С)

Қысым

(мм.сынап. бағаны)

Ылғалдылық (пайыз)

15.11.2017

-3,5

746

67

16.11.2017

0

750

62

17.11.2017

1,0

740

100

18.11.2017

3,4

745

96

19.11.2017

5,2

760

87

ҚБ тапсырмалары


Ойлау дағдысының деңгейі

Білу, түсіну

Бағалау критерийлері

Мәтіндік процессорда кестені форматтай алады;

Тапсырма

Ауа райын сипаттайтын кесте


Дескрипторлар

- Мәтіндік процессорда кестеге мәтінді жазып, форматтай алады;

-Бағандарды туралай алады;

В деңгейі. «Сабақ кестесі»











ҚБ. тапсырмалары

Ойлау дағдысының деңгейі

Білу, түсіну

Бағалау критерийлері

Кестені пішімдеудің дайын саймандарының қызметін біледі.

Тапсырма

Сабақ кестесі


Дескрипторлар

- Кестені толтыра алады,

- Кестенің дайын стильін пайдалана алады.








С деңгейі. «Шежіре»


ҚБ. тапсырмалары


Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану

Бағалау критерийлері

SMARTArt сайманын пайдалана алады.

Тапсырма

«Шежіре»


Дескрипторлар

- SMARTArt сайманын пайдаланып, ұяшық тарды сала алады.

-ұяшықтарға мәтін жаза алады.

Көз жаттығулары


(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау.

- Бүгінгі

сабақтан менің білгенім .......

- Қызықты болғаны .............................

- Қиын болғаны ...................................

Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Өзін-өзі бағалау кестесі.

Теориялық практикалық материал

Білемін

түсінбеймін

Кездескен кедергілер






Амандасу . Топқа бөліну .

Тапсырма

ларды орындау.

Кері байланыс беру








Күнделік кз он далдық шкаламен ФБ қою

Стикерлер

Смайлик

тер

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.


Сергіту сәті

Сұрақ







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі