|
Бөлім |
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
|
Педагогтың аты-жөні |
Алинова К.Б. |
|
Күні |
Қатысушылар саны: 2 Қатыспағандар саны:2 |
|
Сынып |
7 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған жіберем. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі: Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық. Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген? Неше бағана, қатардан тұрады? Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек? Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек? Жаңа сабақты түсіндіру Әңгіме, бағдарламалар ұяшыққа, жолдың, бағанның ұғымдарды оларды таныстыруға, кестелермен жұмыс істейтін қолданылатын жерде үстел есімде.
Кесте (а Табула Латын -. Басқарма) - деректерді құрылымдау тәсілі (өкілдік).
топтарда, сөз процессор кестені жасау және оларды жасау үшін алгоритмдер қамтамасыз ету жолдарын ең көп санын табу үшін сұрайды.
қажет болған жағдайда, әр топ бір алгоритмдер тыңдау, қосымшасы. (Қажет болған жағдайда ұяшықты біріктіру керектігін түсіндіреді)
топтары үшін тапсырмалары, әрбір тобы мүшесі келесі тапсырмалардың біреуін орындайды: 1 (жеңіл): Электрондық кестені пайдаланып, өз күнделігінде кестесін әзірлеу сұраймыз. 2 (орта): Модель үстелге әзірлеу сұраймыз. 3 (кешенді): (ұяшық сурет) суретті көрінеді, ол өз кестеде ойлап кіріңіз Топтағы бір-бірінің жұмысын тексеру, жұмыс топтарының қорытындылар (әрбір студенттің жұмысы туралы тобының көшбасшысы айтып берсеңіз) Көрініс өткізіңіз, (бор немесе тақтаны қолдану арқылы) басқарма өтіңіз және маркер сызу үшін жолды әрбір студенттің сұрай, ұзындығы өз іс-ұзындығына сәйкес болады, және қалыңдығы - материалды түсіну желісі, сабақ жұмыс істейтін көп уақыт (яғни, ұзақ және желілік қалың, көп, ол) материал түсіндім. Кестелерді MSWord мәтіндік процессорда форматтау туралы бейнежазба көреді. Осы бейнежазба түрткі сұрақтар қоя отырып сабақтың мақсатын айқындайды. 1) Бейнежазба не туралы баяндалды? 2) Мәтіндік процессорда кестелерді қалай орналастырамыз? 3) Кестенің түрлерін құру жолдарын көрсет. (Т) І топ: Кесте элементтерін форматтау қажеттілігіне назар аударту (баған саны, қатар саны арқылы сынып мәліметін анықтау) ІІ топ: Оқушыларға форматтауды пайдаланып, кесте құру, сабақ кестесін жазу. Топтар бір-бірін «ПОПС-формула» әдісі арқылы бағалайды. (ЖЖ) Компьютерде тәжірибелік жұмыстар жасату. А деңгейі. Ауа райын сипаттайтын кесте
ҚБ. тапсырмалары
С деңгейі. «Шежіре»
ҚБ. тапсырмалары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім ....... - Қызықты болғаны ............................. - Қиын болғаны ................................... Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
Амандасу . Топқа бөліну . Тапсырма ларды орындау. Кері байланыс беру
|
Күнделік кз он далдық шкаламен ФБ қою Стикерлер Смайлик тер |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
Сергіту сәті Сұрақ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтіндік процессордағы кестелер
Мәтіндік процессордағы кестелер
|
Бөлім |
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
|
Педагогтың аты-жөні |
Алинова К.Б. |
|
Күні |
Қатысушылар саны: 2 Қатыспағандар саны:2 |
|
Сынып |
7 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған жіберем. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі: Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық. Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген? Неше бағана, қатардан тұрады? Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек? Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек? Жаңа сабақты түсіндіру Әңгіме, бағдарламалар ұяшыққа, жолдың, бағанның ұғымдарды оларды таныстыруға, кестелермен жұмыс істейтін қолданылатын жерде үстел есімде.
Кесте (а Табула Латын -. Басқарма) - деректерді құрылымдау тәсілі (өкілдік).
топтарда, сөз процессор кестені жасау және оларды жасау үшін алгоритмдер қамтамасыз ету жолдарын ең көп санын табу үшін сұрайды.
қажет болған жағдайда, әр топ бір алгоритмдер тыңдау, қосымшасы. (Қажет болған жағдайда ұяшықты біріктіру керектігін түсіндіреді)
топтары үшін тапсырмалары, әрбір тобы мүшесі келесі тапсырмалардың біреуін орындайды: 1 (жеңіл): Электрондық кестені пайдаланып, өз күнделігінде кестесін әзірлеу сұраймыз. 2 (орта): Модель үстелге әзірлеу сұраймыз. 3 (кешенді): (ұяшық сурет) суретті көрінеді, ол өз кестеде ойлап кіріңіз Топтағы бір-бірінің жұмысын тексеру, жұмыс топтарының қорытындылар (әрбір студенттің жұмысы туралы тобының көшбасшысы айтып берсеңіз) Көрініс өткізіңіз, (бор немесе тақтаны қолдану арқылы) басқарма өтіңіз және маркер сызу үшін жолды әрбір студенттің сұрай, ұзындығы өз іс-ұзындығына сәйкес болады, және қалыңдығы - материалды түсіну желісі, сабақ жұмыс істейтін көп уақыт (яғни, ұзақ және желілік қалың, көп, ол) материал түсіндім. Кестелерді MSWord мәтіндік процессорда форматтау туралы бейнежазба көреді. Осы бейнежазба түрткі сұрақтар қоя отырып сабақтың мақсатын айқындайды. 1) Бейнежазба не туралы баяндалды? 2) Мәтіндік процессорда кестелерді қалай орналастырамыз? 3) Кестенің түрлерін құру жолдарын көрсет. (Т) І топ: Кесте элементтерін форматтау қажеттілігіне назар аударту (баған саны, қатар саны арқылы сынып мәліметін анықтау) ІІ топ: Оқушыларға форматтауды пайдаланып, кесте құру, сабақ кестесін жазу. Топтар бір-бірін «ПОПС-формула» әдісі арқылы бағалайды. (ЖЖ) Компьютерде тәжірибелік жұмыстар жасату. А деңгейі. Ауа райын сипаттайтын кесте
ҚБ. тапсырмалары
С деңгейі. «Шежіре»
ҚБ. тапсырмалары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім ....... - Қызықты болғаны ............................. - Қиын болғаны ................................... Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
Амандасу . Топқа бөліну . Тапсырма ларды орындау. Кері байланыс беру
|
Күнделік кз он далдық шкаламен ФБ қою Стикерлер Смайлик тер |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
Сергіту сәті Сұрақ |
шағым қалдыра аласыз













