Материалдар / ҚМЖ 10 сынып.130 бұйрықпен жасалған.Ампер күші,сол қол ережесі тақыбына жасалған
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 10 сынып.130 бұйрықпен жасалған.Ампер күші,сол қол ережесі тақыбына жасалған

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 10 сынып.130 бұйрықпен жасалған.Ампер күші,сол қол ережесі тақыбына жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2024
40
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

Магнит өрісі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ампер күші, сол қол ережесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.3.4.2 - электр өлшеуіш құралдардың, электр қозғалтқыштың жұмыс істеу принципін түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

- электр өлшеуіш құралдардың, электр қозғалтқыштың жұмыс істеу принципін түсіндіреді;

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы:

-Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу

Ар-ұят құндылығы:

-Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту

Талап құндылығы:

-Дұрыс қарым-қатынас орната білу


Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут








Өткенге шолу.


5 минут






Жаңа сабаққа дайындық

3 минут





Ұйымдастыру кезеңі


Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Топқа бөлу





А тобындағы оқушылар В тобына, В тобындағы оқушылар С тобына сұрақтар қояды.







«Кинометафора» әдісі

Оқушылардың жаңа сабаққа дайындығын тексеру мақсатында бейнематериал көрсету.




Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау




Сынып оқушылары Стикерлер «А, В, С» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.





Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды, үй тапсырмасын қайталайды.





Оқушылар бейнематериалды көре отырып, сұрақтарға жауап береді, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.






Бағалау парақтарын таратып беру






ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы







ҚБ: Ауызша мадақтау. Жарайсың! Өте жақсы! Керемет!












стикерлер








10 сыныпқа арналған оқулық, интерактивті тақта




презентация


Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ

Топтық жұмыс


12минут




























Жұптық жұмыс

6 минут
































Жеке жұмыс

13 минут



«Қазына іздеу» әдісі


І топ

Сұрақтар:


1.Ампер күші деп қандай күшті айтады?

2.Ампер күшінің әсер ету бағытын қалай анықтайды?
3.Ампер күші қандай шамаларға тәуелді?


ІІ топ


Сұрақтар:


1.Магнит индукция векторының физикалық мағынасы қандай?

2.Тогы бар раманы магнит өрісіне қойғанда не болады?

3.Магнит индукция векторы қалай бағытталған?


ІІІ топ

Сұрақтар:


1.Электрқозғалтқыштар қалай жұмыс істейді?

2.Электрөлшеуіш құралдардың жұмысы неге негізделген?

3.Электрқозғалтқыштың негізгі бөліктері



«Білім шыңы» әдісі арқылы әрбір жұпқа сандық, сапалық есептер беріледі.


1-жұп. Индукциясы 0,1 Тл магнит өрісінде ток күші 6 А-ге тең, ұзындығы 0,5 м өткізгіш орналасқан. Егер ток бағыты магнит индукциясымен 900, 300 және 00 бұрыш жасайтын болса, онда өткізгішке әрекет ететін күшті есептеңдер.


2-жұп. Индукциясы 0,2 Тл біртекті магнит өрісінде ток күші 5 А-ге тең, ұзындығы 0,3 м өткізгішті әртүрлі жағдайда орналастырған кезде, оған әрекет ететін күштің ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтаңдар


3-жұп. Индукциясы 0,3 Тл біртекті магнит өрісінде массасы 5 г, алұзындығы 0,1 м өткізгіш индукция сызығына перпендикуляр орналастырылған. Ампер күші мен ауырлық күші тепе-тең болу үшін одан қандай токты өткізу керек?




«Ұшқыр ой» әдісі. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (қосымша 2)



Оқушылар «Қазына іздеу» әдісі бойынша жаңа сабақты оқулықтан оқып, өз топтарында талқылайды. Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды.




























Оқушылар жұппен тапсырманы орындайды. Тақырып бойынша негізгі формулаларды түрлендіреді және есептерді шығарады.





























Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі бағалайды.


ҚБ: «Әріптесіңді бағала» әдісі арқылы топтар өзара бағалайды





























ҚБ: дайын жауап үлгісі арқылы жұптардың бірін-бірі бағалауы


2 балл



























ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі бағалау


8 балл


Постерлер, маркерлер

































Тапсырма бар парақша






















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!