Сабақтың
басы
3
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу.
«Ой қозғау»
әдісі
Тәжірибелік жұмысты
орындау
Құралдар мен
жабдықтар: Тұрақты магниттің басқа
материалдан жасалған денелерге әсерін бақылап көру. Ол үшін:
тұрақты магнит пен әртүрлі материал-дан жасалған денелер қажет.
Өшіргіш, түйме, қағаз, қарындаш, шеге, бекіткіштер бар. Магнитті
алып, сол денелерге
жақындатыңыз.
Сұрақ:
- Барлық денелер
тұрақты магнитке тартылды
ма?
Сұрақ: Бақыланған құбылыс туралы
қандай қорытынды жасауға
болады?
Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсатын хабарлау
|
Сынып
оқушылары «санау» әдісі арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар жасалған
тәжірибелік жұмыстарды қортындылайды, сұрақтарға жауап береді.
Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Топ жетекшілері- не
бағалау парақтарын таратып
беру.
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
|
10 сыныпқа арналған
оқулық, тәжірибе орындауға арналған құралдар мен жабдық-
тар
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
13
минут
Жұптық
жұмыс
6
минут
Жеке
жұмыс
15
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Кіші жоба
қорғау» әдісі
(қосымша
1)
1-топ. Сәйкестендіру
2-топ. Физикалық
диктант
3-топ. Шағын
зерттеу
Тапсырма.
Магнитке қағазды қойыңыз. Ақырындап темір
ұнтағын себіңіз. Алынған бейнені қағазға
салыңыз.
Екі магнитті бір-біріне
жақындастыру арқылы магнит өрісінің сызықтарын
бақылаңыз:
-
Аттас
полюстермен;
-
Әраттас
полюстермен.
Қорытынды
жасаңыздар
«Дұрыс, дұрыс
емес тұжырым» (қосымша
1)
«Өзіңді тексер!»
әдісі (қалыптастырушы бағалау
жұмысы) (қосымша
2)
Рефлексия.
«Қызық. Қиын. Құнды»
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты оқу. Шығармашылық
шеберхана
|
Оқушылар оқулықтағы
мәтінмен танысады. Топ ішінде талқылау жасайды. 1-топ тақырып
бойынша негізгі ұғымдарды анықтамаларымен сәйкестендіреді. 2-топ
физикалық диктантты орындайды. 3-топ эксперименттік жұмысты
орындайды, қорытынды жасайды. Топ спикерлері топтық жұмысты
қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Мәтін бойынша 4 дұрыс, 4 дұрыс емес
тұжырымдама жасайды.
Оқушылар
қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жеке
орындайды.
Оқушылар бүгінгі
сабаққа жазбаша кері байланыс береді. Стикерге жазып кестеге
жабыстырады.
|
ҚБ: «әріптестер
пікірі» әдісі арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
ҚБ: «Сыншы дос»
әдісі арқылы жұптар бірін-бірі
бағалайды.
2
балл
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
өзін-өзі бағалау
8
балл
1-10
балл
|
Постер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
Кесте,
стикерлер
|