|
Білім беру ұйымының атауы |
№7 ХМГ |
|||||
|
Пәні: |
Информатика |
|||||
|
Бөлім: |
ІІІ. БӨЛІМ Алгоритмдеу және программалау |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жақсыкелдина Т.М. |
|||||
|
Күні: |
08.11.2021ж |
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум. Функцияларды пайдаланып, программалау тілінде код жазу. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедура мен функцияларды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Python программалау тіліндегі функция мен процедураларды анықтайды Көбісі: Процедура түрлерін салыстырады Кейбірі: Функция мен процедураларды қолданып программа құрады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын қадағалайды, оқушыларды іскелік ырғаққа бейімдейді. Мұғалім: Сәлеметсіздер ме оқушылар! Біз бүгінгі сабағымызды бастаймыз. 1-тоқсан тақырыптарын қайталау мақсатында Quizizz платформасында тест ұсынылады.
«Миға шабуыл» әдісі - «Процедура» және «функция» ұғымдарымен таныссыңдар ма? - Оларды программада не үшін қолданады деп ойлайсың? - Программалау барысында процедураны пайдаланбауға бола ма? - Процедураларды программа жазуда қолданудың қандай тиімді жақтары бар деп ойлайсың?
Тапсырма-1. Функцияны пайдаланып, сандардың дәрежесін есептейтін программа құрастыр, Кіріс параметрлері: сан және дәрежесі. def power (a,n): for i in range (1,a+1): a=i**n print(i, '=', a) print (power(5,3)) Тапсырма-2. Натурал N санның факториалын есептейтін программа құрыңыз. def factorial (n): x=1 for i in range (1, n+1): x*=i return x print (factorial (3)) Есеп-1. Өз координаттары мен берілген екі үшбұрыш берілген. Герон формуласы арқылы үшбұрыш ауданын есептеңдер және қай үшбұрыштың ауданы үлкен екенін анықтаңдар.
Үй тапсырмасы. Оқулық. 79бет, 4-5 есеп |
Мұғаліммен амандасады. Жаңа сабаққа дайындалады. Тестке жауап беріп, өткенді қайталайды. Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабаққа дайындалады. Оқулықтағы мысал есептерді программаға салады. Есептерді шығарып, Python программасына салады. Бекіту есебін шығарып, Python программасына салады. Кері байланыс жасайды. Үйге тапсырма алады. Және сабақ бойынша бағаланады. |
«Мадақтау» әдісі Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну «Мадақтау» әдісі |
Оқулық, презентация https://quizizz.com/admin/quiz/61893e79b3b809001e7ee7fc Оқулық, презентация. Python прогаммасы Python прогаммасы Python прогаммасы Python прогаммасы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ. 10 сынып. Практикум. Функцияларды пайдаланып, программалау тілінде код жазу.
ҚМЖ. 10 сынып. Практикум. Функцияларды пайдаланып, программалау тілінде код жазу.
|
Білім беру ұйымының атауы |
№7 ХМГ |
|||||
|
Пәні: |
Информатика |
|||||
|
Бөлім: |
ІІІ. БӨЛІМ Алгоритмдеу және программалау |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жақсыкелдина Т.М. |
|||||
|
Күні: |
08.11.2021ж |
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум. Функцияларды пайдаланып, программалау тілінде код жазу. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедура мен функцияларды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Python программалау тіліндегі функция мен процедураларды анықтайды Көбісі: Процедура түрлерін салыстырады Кейбірі: Функция мен процедураларды қолданып программа құрады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын қадағалайды, оқушыларды іскелік ырғаққа бейімдейді. Мұғалім: Сәлеметсіздер ме оқушылар! Біз бүгінгі сабағымызды бастаймыз. 1-тоқсан тақырыптарын қайталау мақсатында Quizizz платформасында тест ұсынылады.
«Миға шабуыл» әдісі - «Процедура» және «функция» ұғымдарымен таныссыңдар ма? - Оларды программада не үшін қолданады деп ойлайсың? - Программалау барысында процедураны пайдаланбауға бола ма? - Процедураларды программа жазуда қолданудың қандай тиімді жақтары бар деп ойлайсың?
Тапсырма-1. Функцияны пайдаланып, сандардың дәрежесін есептейтін программа құрастыр, Кіріс параметрлері: сан және дәрежесі. def power (a,n): for i in range (1,a+1): a=i**n print(i, '=', a) print (power(5,3)) Тапсырма-2. Натурал N санның факториалын есептейтін программа құрыңыз. def factorial (n): x=1 for i in range (1, n+1): x*=i return x print (factorial (3)) Есеп-1. Өз координаттары мен берілген екі үшбұрыш берілген. Герон формуласы арқылы үшбұрыш ауданын есептеңдер және қай үшбұрыштың ауданы үлкен екенін анықтаңдар.
Үй тапсырмасы. Оқулық. 79бет, 4-5 есеп |
Мұғаліммен амандасады. Жаңа сабаққа дайындалады. Тестке жауап беріп, өткенді қайталайды. Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабаққа дайындалады. Оқулықтағы мысал есептерді программаға салады. Есептерді шығарып, Python программасына салады. Бекіту есебін шығарып, Python программасына салады. Кері байланыс жасайды. Үйге тапсырма алады. Және сабақ бойынша бағаланады. |
«Мадақтау» әдісі Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну Бағалау критерийлерін ұсыну «Мадақтау» әдісі |
Оқулық, презентация https://quizizz.com/admin/quiz/61893e79b3b809001e7ee7fc Оқулық, презентация. Python прогаммасы Python прогаммасы Python прогаммасы Python прогаммасы |
||
шағым қалдыра аласыз
















