Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
3
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу
Word wall
платформасы арқылы
1.Жай механизмдерге
мысалдар келтіріңдер
2.Иінтірек дегеніміз
не?
3.Күштің әрекет ету
сызығы дегеніміз не?
4.Шығырдың түрлерін
атаңдар
5.Күш иіні дегеніміз
не? Оны қалай анықтайды?
6.Күш моменті деп
нені айтады? Формуласы
7.Күштен ұту
дегеніміз не және оны қалай
анықтайды?
8.Иінтірек қандай
жағдайда тепе-теңдікте
болады?
9.Көлбеу жазықтық
күштен ұтыс береді ме?
10. Күнделікті
өмірде кездесетін жай механизмдерді
атаңдар.
«Суреттер
сөйлейді»
Суретте бейнеленген
денеге түсірілген күштер туралы не айтуға
болады?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі (3 минут)
|
Оқушылар «Мозайка»
әдісі арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар үй
тапсырмасына байланысты берілген сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар суреттерге
қарай отырып, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру.
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
|
суреттер
7 сыныпқа арналған
оқулық
презентация
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
6
минут
Жеке
жұмыс
12
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Кіші жоба қорғау»
әдісі
І топ. Анықтамалық
кесте
2-топ. Формулалар
сөйлейді
3-топ. Есеп шығару
үлгісімен
таныстыру
«Бізден-есеп,
сізден-жауап» әдісі
(қосымша
2)
«Өзіңді тексер!»
әдісі (қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары)
(қосымша
3)
Рефлексия. Осы
тақырыпта нені
меңгердіңдер?
-Жаңа алған ақпарат қаншалықты
пайдалы және қызықты болды?
-Тақырыпқа қатысты
тағы не білгілерің келеді?
-Тақырып барысында
қандай сұрақтар туындады, оны кіммен талқылағың
келеді?
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үй тапсырмасы.
Тақырыпты оқу.
4-тапсырма
|
Оқушылар оқулықтағы
мәтінмен танысады. Топ ішінде талқылау жасайды. Топ спикерлері
топтық жұмысты қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Жұптар тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы
бір-бірінің жауаптарын
бағалайды.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды. Дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар бүгінгі сабаққа
ауызша кері байланыс береді.
|
Дескриптор:
- Топтық жұмыстағы
белсенділіктің болуы;
-Топтық жұмысты
қорғау тәртібін сақтауы: уақыт және
әдептілік
-Мазмұнның толық
ашылуы;
ҚБ: депозит әдісі
арқылы
ҚБ: сыншы дос әдісі
арқылы
2
балл
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
өзін-өзі бағалау
8
балл
1-10
балл
|
Постерлер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|