Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
3
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын сабаққа
аудару.
Топқа
бөлу
Learning
apps платформасы
арқылы
1.Шағылдырғыш беті
сфераның бөлігі болып табылатын айна (сфералық
айна)
2.Жарық сфераның
ішкі бетінен шағылатын айна (ойыс
айна)
3.Жарық сфераның
сыртқы бетінен шағылатын айна (дөңес
айна)
4.Сфералық айнаның О
төбесі мен сфераның геометриялық центрі арқылы өтетін түзу
(сфералық айнаның бас оптикалық
осі)
5.Айнаның О төбесі
мен фокусының арақашықтығы (фокус
аралығы)
6.Ойыс айна жарықты
жинақтайды, оның фокусы ...
(нақты)
7.Дөңес айна жарықты
шашыратады, оның фокусы ...
(жалған)
8.Сфералық айнаның
фокусы арқылы бас оптикалық оське перпендикуляр өтетін жазықтық
(фокаль жазықтығы)
«Сіз қалай
ойлайсыз?» әдісі Оқушылардың жаңа сабаққа
дайындығын тексеру мақсатында сұрақтар
қою.
1.Қандай сфералық
айна жарықты шашыратады, ал қандай айна өзіне түскен параллель
жарық шоғын бір нүктеге жинақтайды? Ол нүкте қалай
аталады?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі (3-4
минут)
|
Сынып оқушыларын
А,В,С әдісі арқылы 3 топқа
бөлу.
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. Негізгі
ұғымдарды дұрыс жауаптарымен
сәйкестендіреді.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді, өз ойларын айтады, сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы
ҚБ: «Жарайсың!», «Керемет!», «Өте
жақсы!» деген сөздер арқылы ауызша
мадақтау
|
8 сыныпқа арналған
оқулық, интерактивті тақта
https://learningapps.org/display?v=ps8kf52i324
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
6
минут
Жеке
жұмыс
12
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Талдау – табыс
кілті» әдісі
(қосымша
1)
1-топ. Жалғасын
тап...
2-топ. Мысалдар
кестесі
3-топ. Есеп шығару үлгісімен
таныстыру
Тапсырма. Зат сфералық беттің оптикалық
центрінде орналасқан. Алынған кескінді
сипаттаңдар.
«Бізден-есеп,
сізден-жауап» әдісі
1-есеп. Дене ойыс айнадан екі
еселенген фокустан үлкен (d>2F) қашықтықта орналасқан,
сфералық айнада пайда болатын кескінді
сипаттаӊыз.
«Өзіңді тексер!»
әдісі
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмалары (қосымша
3)
Рефлексия:
«Аргумент»
Бүгінгі сабақта
менің көңіл –күйім болды ..............................,
себебі.............................
Сабақта мен
...................................... жұмыс жасадым,
себебі .........................
Сабақтағы мен үшін
........................................., себебі
....................................................
.
Бағалау. Күнделікке 10 баллдық жүйе
бойынша бағалау
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты
оқу
|
Оқушылар топ ішінде
талқылау жасайды. Топ спикерлері топтық жұмысты
қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Жұптар бір-бірінің жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар бүгінгі
сабаққа ауызша кері байланыс
береді.
|
ҚБ: геометриялық фигуралар
арқылы
ҚБ: «Сыншы дос» әдісі
арқылы
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
1-10
балл
|
Постерлер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|