Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын сабаққа
аудару.
Сынып оқушыларын 3
топқа бөлу
«Иә,
жоқ» әдісі
арқылы
1.Дене құлағанда
оның потенциалдық энергиясы азаяды, ал кинетикалық энергиясы артады
(иә)
2.ХБЖ- дегі
энергияны өлшем бірлігі – 1 Ватт
(жоқ)
3. Механикалық
энергияның түрлері: кинетикалық, потенциалдық
(иә)
4. 6 кДж 600 Дж-ға
тең (жоқ)
5. Табиғатта да,
техникада да механикалық энергияның бір түрі екіншісіне айналып
жатады. (иә)
6.Егер денелерге тек
ауырлық күші мен серпімділік күші әрекет етсе, онда толық
механикалық энергия сақталмайды
(жоқ)
7. Үйкеліс күші
болғанда механикалық энергия сақталады
(жоқ).
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар санау
арқылы 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар үй
тапсырмасына қайталау жасайды, берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы
|
Суреттер
7 сыныпқа арналған
оқулық, презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
12-13
минут
Жұптық
жұмыс
6-7
минут
Жеке
жұмыс
13-14
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Ойлан. Жұптас.
Бөліс» әдісі
(қосымша
1)
1-топ. Ақиқат.
Жалған. Дәлел
2-топ. Анықтамалы
кесте
3-топ. Есеп
шығару
Суреттер
сөйлейді (қосымша2)
«Кім жылдам?»
(Тест тапсырмалары)
(қосымша
3)
Рефлексия. Білім
кемесі
-Сабақты толық
меңгердім.
-Өзіме
сенімсізбін...
-Түсінбедім...
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үй тапсырмасы.
Тақырыпты оқу.
2-тапсырма
|
Оқушылар оқулықтағы
мәтінді оқиды. Топ спикерлері топтық жұмысты
қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы жұптар
өзара бағалайды.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар бүгінгі
сабаққа кері байланыс береді. Кемені қажетті бөлікке
орналастырады.
|
ҚБ: мен жұлдызымды беремін ...
ҚБ: екі жұлдыз, бір
ұсыныс
ҚБ: тақтадағы дайын жауаптар
үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалау
1-10
балл
|
Постерлер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|