Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу
Word wall
платформасы арқылы:
1.Ядроның өлшемі
қандай?
2.Атом ядросы қандай
бөлшектерден тұрады?
3.Нуклон деп нені
айтады?
4.Ядроның ішіндегі
нуклондар- дың өзара әсері
қандай?
5.Ядролық күштердің
негізгі қасиеттерін атаңдар.
6.Зарядтық сан деген
не?
7.Массалық сан деп
нені айтамыз?
8.Элементтің ядросы
қалай белгіленеді?
9. Массалар ақауы
деп нені айтамыз?
10.Массалар ақауын
анықтайтын формуланы
жазыңдар
11.Ядроның толық
байланыс энергиясы деп нені айтамыз? Меншікті байланыс энергиясы
деген не?
«Ақпаратты сүзу»
әдісі
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын тексеру мақсатында тірек сөздер жазылған қима
қағаздарды таратып беру
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар А,В,С әдісі
арқылы 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар үй
тапсырмасына қайталау
жасайды
Оқушылар берілген
қима қағаздардан бүгінгі сабаққа қажетті сөздер мен сабаққа қажетті
емес сөздерді ажыратады, ақпараттарды сүзгіден
өткізеді.
Мысалы, ядро, атом,
Беккерель, ядролық реакция, сутегі, радиоактивті ыдырау, жартылай
ыдырау периоды, Кюрилер, уран, полоний,
т.б.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: ауызша мадақтау,
ынталандыру
ҚБ: ауызша
мадақтау
|
9 сыныпқа арналған
оқулық, интерактивті тақта
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
6
минут
Жеке
жұмыс
13
минут
|
«Кіші жоба
қорғау» әдісі
1-топ. Ядролық
реакциялар.
2-топ. Радиоактивті ыдырау
заңы
3-топ. Есеп шығару үлгісімен
таныстыру
Азот атомын нейтронмен
атқылағанда протон бөлініп шығады. Атом ядросы қандай изотоптың
ядросына айналады?
«Бізден-есеп,
сізден-жауап» әдісі
1-Есеп. Дейтерий атомы
берилий ядросымен өзара
әсерлесуінен нейтрон бөлініп шығады. Ядролық реакцияны
жазыңдар.
2-жұп. азот ядросының нейтронды қармауы
нәтижесінде белгісіз элемент пен альфа бөлшек пайда болады. Ядролық
реакцияны жазып, белгісіз элементті
анықтаңдар.
«Ұшқыр ой»
әдісі. Құрылымдық
тапсырмалар (қосымша
2)
|
Оқушылар топпен
жұмыс жасайды. Топ ішінде талқылау
жасайды.
Топ спикерлері
топтық жұмысты қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Жұптар бір-бірінің жауаптарын тексеріп, өзара
бағалау жүргізеді.
Оқушылар тапсырманы жеке
орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
ҚБ: «Әріптесіңді
бағала» әдісі арқылы топтар өзара
бағалайды
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы
3
балл
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы
7
балл
|
Постерлер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақшалар
Тапсырма бар
парақшалар
|