Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
3
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын сабаққа
аудару.
Топқа
бөлу
«Серпілген сауал» ойыны
арқылы
1.Жарықтың сыну
заңын тұжырымдаңдар
2.Жарықтың таралу
бағытын қандай аспаптармен өзгертуге
болады?
3.Қандай сәулені
сынған сәуле деп атаймыз?
4.Күндіз жаңбыр
жауды, күн шықты, аспанда не пайда
болды?
5.Абсолют сыну
көрсеткіші
деген
не?
6.Салыстырмалы
сыну
көрсеткіші қандай
шама?
«Зерделі сұрақ-дәлелді
жауап» әдісі
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын тексеру мақсатында сұрақтар
қою.
1.Суы бар ыдыстың
түбіне ысталған металл ақша неліктен күміс түсті болып көрінеді?
Мұны тексеріп көріңдер.
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі (3-4
минут)
|
Сынып оқушыларын
суреттер арқылы 3 топқа
бөлу.
Оқушылар берілген
сұрақтарға жауап береді. Үй тапсырмасына қайталау
жасайды.
Оқушылар сұрақтарға
дәлелдермен жауап береді, бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: екі жұлдыз, бір
ұсыныс
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
|
суреттер
8 сыныпқа арналған
оқулық, интерактивті тақта
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
12-13
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Ойлан. Жұптас.
Бөліс» әдісі
1-топ. Үш сөйлем, бір түйінді ой
әдісі бойынша теориямен жұмыс
жасайды.
2-топ. Толық ішкі шағылу құбылысының
қолданылуы
3-топ. Есеп шығару үлгісімен
таныстыру
Есеп. Спирт үшін толық шағылудың
шектік бұрышы 470. Спирттің сыну көрсеткішін
табыңдар.
«Дұрыс, дұрыс
емес тұжырым»
(қосымша
1)
«Кім
жылдам?» әдісі (құрылымдық
тапсырма)
(қосымша
2)
Рефлексия. Маған не қиын болды, не қиын
болмады
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты
оқу
|
Оқушылар оқулықтағы
мәтінмен танысады. Топ ішінде талқылау жасайды. Топ спикерлері
топтық жұмысты қорғайды.
Оқушылар тапсырманы
жұппен орындайды. Жұптар бір-бірінің жауаптарын тексереді, өзара
бағалау жүргізеді
Оқушылар
қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындайды. Тақтадағы дайын
жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар бүгінгі сабаққа
жазбаша кері байланыс
береді.
|
ҚБ: «сыншы дос» әдісі
арқылы
ҚБ: Мен жұлдызымды ..........
беремін.
3
балл
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
өзін-өзі бағалау
7
балл
1-10
балл
|
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
Кесте,
стикерлер
|