Мектеп
|
«Қайнар орта мектебі
мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
|
Бөлім
|
Су – тіршілік
көзі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Мұхаметжанова Күлдар
Әңгібайқызы
|
Күні:
|
3.04.2024ж
|
Сынып:3
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
№133 102 *3, 306 : 3
түріндегі жазбаша көбейту және бөлу
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл
болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін
және кері амал алгоритмін қолдану
|
Сабақтың
мақсаты
|
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу
алгоритмін және кері амал алгоритмін
қолданады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Ұлттық
мүдде. Елінің тарихын
құрметтейді
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.
Қатар-қатар тізіліп,
Оқушыға лайық.
Қолымызды жіберіп,
Түп-түзу боп
тұрайық.
Жақсы болып сабақта,
Әдеп сақтау сәніміз.
Отыруға нақпа-нақ,
Дайындалдық бәріміз.
I - қатар – жай
отыр,
II- қатар – тез
отыр,
III – қатар – сен
де отыр, Сабақ бастар кез боп тұр!
Өткенде қандай тақырып
өттік?
- Үйге берілген оқу тапсырманы
тексеру:
7-беттегі
2,3-тапсырма.
Математикалық
диктант
230 бен 2 сандарының
көбейтіндісінен 200- ді азайт
Қай сан 5-ке
бөлгенде бөліндінің мәні 6- ға, ал қалдық 2-ге тең
болады?
170 пен 30
сандарының қосындысын 5 есе арттыр.
32 мен 20 сандарының
көбейтіндісінен 200-ді азайт
|
Үй тапсырма-сын
тексертеді.
Сұраққа жауап
береді.
-Тақырыпты
ашады.
|
Бағалау: «Бағалау
доғасы»
|
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
ФС 1,2,3-
тапсырма
ОДД: білу, түсіну,
қолдау
Ұжымдық
жұмыс
Гүлдерді топтап жина. Бірінші
гүлшоққа 7 жүздігі бар сан жазылған гүлдерді топтастыр. Екіншісіне
43 ондығы бар сан жазылған гүлдерді жина.
№2 Көбейтудің баған түрінде
орындалуына қара.
Бөлудің баған түрінде
орындалуына қара.
104*2=208 302*3=906 203*3=609 101*5=505
609:3=203 707:7=101
|
Сан жазылған гүлдерді тиесінше
топтастырады
-Тапсырма
орындайды
Ж:
1)
708,780,700.
2)430,483,438
|
Дескриптор
- Сан жазылған гүлдерді
тиесінше топтастырады-1балл.
-
Баған түрінде жазады, мәнін
есептейді, дұрыстығын тексереді-2бал
|
|
5
мин
|
ФС 4-
тапсырма
ОДД: білу, түсіну,
қолдан
Топтық жұмыс
«Мен білемін!»
әдісі
1
топ Есептерді
шығар.
1 кг күріш өсіру үшін 7 т су
жұмсалады. 100кг күріш өсіру үшін неше тонна су
қажет?
Ш:100*7=700 Ж:700т су
қажет.
2 топ 100 г бидай өсіру үшін
120 л су жұмсалады. 5 есе артық бидай өсіру үшін неше литр су
қажет?
Ш:120*5=600 Ж:600л су
қажет.
3 топ 3кг
картоп өсіру үшін 900 л су жұмсалады.
1кг картоп өсіру үшін неше литр су қажет?
Ш:900:3=300 Ж:300л су
қажет.
|
Есептегі қажет мәліметті
пайдаланып, шешуін, жауабын табады
|
Дескриптор:
Есептегі қажет мәліметті
пайдаланып, шешуін, жауабын табады-2 балл
|
|
2
мин
|
Сергіту
сәті.
|
Балалар бірге
орындайды
|
Жарайсыңдар!
|
|
10
мин
|
ФС 5,6-
тапсырма
ОДД: білу, түсіну,
қолдану
Жұптық
жұмыс
1
жұп Суретте жер телімінің планы
берілген. Қожайын оның боялған бөлігіне орамжапырақ отырғызбақ
болды. Бір орамжапырақты өсіру үшін орташа 101 литр су жұмсалады.
Егер 1 м2
жерге екі орамжапырақтан
отырғызатын болса, онда жер телімінің боялған бөлігіне неше литр су
қажет?
Ш: 7м-5м=2м
6м-4м=2м
S=2м*2м=4м2
4*2*101=808
Ж: 808 литр су
қажет.
2
жұп Берілген шеңбердің радиусын
өлше. Дәптеріңе радиусы осы шеңбердің радиусынан 2 есе, 3 есе ұзын
болатын шеңберлерді центрі бір нүктеде болатындай етіп сал. Бұл
шеңберлерді қалай атайды? Есіңе түсір
ЕБҚО ойлау төмен оқушыға
тапсырма Есептердің шартын құрады
|
Есептегі қажет мәліметті
пайдаланып, шешуін, жауабын табады-
|
Бағалау
критерийі
Екі/үш таңбалы сандарды бір
таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады
Дескриптор
Есептегі қажет мәліметті
пайдаланып, шешуін, жауабын табады-2 балл
|
|
10
мин
|
ФС 7,8-
тапсырма
ОДД: білу, түсіну,
қолдан
Топтық жұмыс
Есепті шығару үшін саған
мәліметтердің қайсысы қажет болатынын анықта. Оларды
шығар.
1 топ Бақта 20 түп шырша, 102
түп жай бөртегүл және одан 2 есе артық парсы бөртегүлінің бұталары
өсіп тұр. Бақта барлығы неше түп бөртегүл өсіп
тұр?
Ш:
102+102*2=306
Ж: барлығы 306 түп бөртегүл
өсіп тұр.
2 топ Аптаның басында 50 түп
ақгүл, 202 түп бөртегүл гүлдеді. Ал аптаның соңында одан 2 есе кем
түп бөртегүл гүлдеді. Бақта барлығы неше түп бөртегүл
гүлдеді?
Ш:
202+202:2=303
Ж: барлығы 303 түп бөртегүл
гүлдеді.
3 топ Әлия мен Сырым
өрнектердің мәнін тапты. Әлия өрнектердің мәні 974 және 644-ке тең
болатынын анықтады. Сырым өрнектердің мәні 976 және 642-ге тең
болатынын анықтады. Кім қай өрнекті дұрыс
есептеді?
303*3+65=909+65=974-Сырым
дұрыс есептеді.
843-804:4=843-201=642-Әлия дұрыс
есептеді
|
Есептегі қажет мәліметті
пайдаланып, шешуін, жауабын табады
|
Дескриптор:
-Есептегі қажет мәліметті
пайдаланып, шешуін, жауабын табады-2балл.
Әлия мен Сырым есептеген
өрнектердің ішінен мәні 974, 642 –ге тең болғандары дұрыс екенін
анықтайды-
1
балл.
|
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Рефлексия:
«Керуен»
Үйге 9,10
мысал
|
Жинаған балдарын санайды.
|
ҚБ қойылады.
|
|