Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қмж 1-2 тоқсан 6 сынып 472
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Бөлім: Менің мектебім |
1-тоқсан |
№ 64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназия |
|||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Мұғалім-дефектолог:
|
Мусакулова Гулназ Скандаровна |
||||||
|
Дата |
1-16.09.2022ж |
||||||
|
Сыныбы Оқушының аты -жөні |
6 «В» Ермахан Е. |
жеке сабақ жоспары |
|||||
Түзету жұмысы |
Айналадағы қоршаған ортамен таныстыру |
|||||||
Сабақ тақырыбы |
«Білім күні» |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыны жазғы демалыстан кейін мектеп өміріне бейімдеу. Жеке сабаққа оқушыны қалыптастыру. Оқушының сөздік қорын тексеру. Дыбыстарын тексеру. Күнделікті сөздерді сұрау арқылы есте сақтау қабілетін жетілдіру. |
|||||||
Сөздік материалдар |
Суреттер, әріптер. |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Әдіс-тәсілдер |
||||
І.Ұйымдастыру. Күнделікті сөздер ІІ.Үй тапсырмасы: |
|
Сәлемдесу Күнделікті сөздерге жауап беру |
«Смайлик» әдісі
|
Сұрақ жауап Күнделікті сөз планшеті |
||||
І ІІ. Жаңа сабақ
|
«Білім күні» (мәтінмен жұмыс) Суретпен жұмыс
Тыңда – қайтала: сабақ, қоңырау, үзіліс, демалу Мектепке қажет құралдарды ата Мына суретке қарап мектепте жұмыс істейтін мамандарды тап Сыныпта қандай заттарды көріп тұрсың? Оқушы неде отырады? Сыныпта біз не істейміз?
есепті шығарып, суретті бояп шығайық, түстерді еске түсіреміз Суретке қарап мектеп кабинеттерін атап шық, сендер кандай кабинеттерде оқисыңдар Мектеп асханасы, кітапханасы туралы әңгімелеп бер |
Мәтінді тыңдау. Суретке қарап мектеп туралы әңгімелеу. Мектеп өмірі» (тыңда-қайтала) Мектеп Мұғалім Парта Тақта Мектеп ауласы Асхана |
Жалпы білім беретін пәндерге байланысты сөздерді тыңда – қайтала Сұрақ -жауап әдісі Суреттер сөйлейді әдісі «Тез ойлан, тез жауап бер» ойыны |
|||||
ІV. Сергіту сәті: |
Орнымыздан тұрайық, Алақанда соғайық, Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табайық. |
Мұғаліммен бірге сергіту сәтін жасау |
|
|||||
Сабақтың соңы |
Қорыту. -Біз бүгін не істедік? -Біз бүгін _______Мақтау, мадақтау. |
Жұмысты мадақтау, мақтау, қол шапалақтау |
Динамикасы |
|||||
|
Бөлім: Күз мезгілі |
|||||||
|
Мұғалім-дефектолог:
|
Мусакулова Гулназ Скандаровна |
||||||
|
Дата |
19-23.09.2022ж |
||||||
|
Сыныбы Оқушының аты -жөні |
6 «В» Ермахан Е. |
жеке сабақ жоспары |
|||||
Түзету жұмысы |
Айналадағы қоршаған ортамен таныстыру |
|||||||
Сабақ тақырыбы |
«КҮЗ МЕЗГІЛІ» |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
Күз мезгілі, күз айлары туралы алған білімдерін қайта жаңғырту. 6-сыныпта өтілетін пәндерге шолу жасау. Күнделікті сөздерді сұрау арқылы есте сақтау қабілетін жетілдіру. |
|||||||
Сөздік материалдар |
Суреттер, әріптер. |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Әдіс-тәсілдер |
||||
І.Ұйымдастыру. Күнделікті сөздер ІІ.Үй тапсырмасы: |
|
Сәлемдесу Күнделікті сөздерге жауап беру |
«Смайлик» әдісі
|
Сұрақ жауап Күнделікті сөз планшеті |
||||
ІІІ. Жаңа сабақ
|
«Күз мезгілі» (мәтінмен жұмыс) Суретпен жұмыс
Тыңда – қайтала: Күз айлары Кыркүйек, қазан, қараша
Кеспе қағазбен жұмыс Күзге катысты ай аттарын белгіле; Күз белгілерін суретке қарап айтып шық Басқа пәндермен байланыс Қазақ тіліден ұткен сабақтарды біртіндеп еске түсіру Математикадан көбейту кестесін қайталау |
Мәтінді тыңдау. Суретке қарап күз мезгілі туралы әңгімелеу. Суреттен керектісін тауып, домақтап белгілеп шығу Өткен сабақтарды еске түсіру |
Жалпы білім беретін пәндерге байланысты сөздерді тыңда – қайтала
Афирмациялар « Ол жасаған іс менің де қолымнан келеді » ,« Мен жетістіктің адамымын » ,« Менің жағдайым күннен –күнге жақсаруда »
|
|||||
ІV. Сергіту сәті: |
Орнымыздан тұрайық, Алақанда соғайық, Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табайық. |
Мұғаліммен бірге сергіту сәтін жасау |
|
|||||
Сабақтың соңы |
Қорыту. -Біз бүгін не істедік? -Біз бүгін _______Мақтау, мадақтау. |
Жұмысты мадақтау, мақтау, қол шапалақтау |
Динамикасы |
|
Бөлім: Табиғат |
№ 64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназия |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Мұғалім-дефектолог: |
Мусакулова Гулназ Скандаровна |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дата |
26-30.09.2022ж |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы Оқушының аты -жөні |
6 «В» Ермахан Е. |
жеке сабақ жоспары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түзету жұмысы |
Айналадағы қоршаған ортамен
таны Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |