Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
1.2.6.1мұғалімнің
қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын
артикуляциялау;
1.5.1.2 мұғалімнің
қолдауымен көптік/тәуелдік/септік/жіктікжалғауларын ауызша тілде
қолдану
|
Сабақтың мақсаты :
|
Барлық
оқушылар:мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү,
ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялай
алады;
мұғалімнің қолдауымен
көптік/тәуелдік/септік/жіктікжалғауларын ауызша тілде қолдана
алады.
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды
ахуал қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді
болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға
баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ойқозғау
-
Тыңдалым.
-
1-
тапсырма
Тыңда. Қайтала.Үлгі бойынша
айт.
Қайда?
Мысалы: саябақ –
саябаққа. Үй -
үйге Дүкен -
дүкенге Мектеп -
мектепке Тау -
тауға Саябақ -
саябаққа
Есте
сақта!
Мен
барамын
Сен
барасың
Ол
барады
2.Тыңдалым
Айтылым.
2-тапсырма
Тыңда. Үлгі бойынша
сөйлес
Есте
сақта!
Ол барады- ол
бармайды
Сергіту
сәті
Айтылым
3–
тапсырма.
Толықтырып
айт.
Айтылым
ЕББҚ.
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып
жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау
көрсетіледі,
Жеке
қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық
саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер
рөлі беріледі
5-тапсырма
Тыңдалым
Тыңда.
Қайтала

|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Дүкенге- в
магазин
Барады-пойдет
Бармайды-не
пойдет
Үйге
–домой
Мектепке- в
школу
Айтылым
Ойтүрткі
-Ол қайда
барады?
-Ол үйге
барады
-Сен қайда
барасың?
-Мен мектепке
барамын.
Тыңдайық

Мен дүкенге
барамын.
Мен үйге
барамын.
Мен саябаққа
барамын.
Жанар/ Арай/
Әділ
Айтайық
1-оқушы: Сен қайда
барасың?
2-оқушы: Мен үйге
барамын.
Мұғалім: Ол қайда
барады?
1-оқушы: Ол үйге
барады.
Сергіту сәтін
орындайды.
Қане қанат жазайық, Қарлығашқа
ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда
болайық.
Айтайық
Ол мектепке ...
˅
Ол үйге
...˅
Ол дүкенге
...×
Ол тауға
...×
Ол саябаққа
...˅
Айтылым
Диалогты досыңмен
оқы. (Прочитай
диалог с другом).
Арай, сен мектепке барасың
ба?
-Иә, мек мектепке
барамын.
Жанар, сен қайда
барасың?
-Мен дүкенге
барамын
Әділ ,сен саябаққа
барасың ба?
-Жоқ ,мен саябаққа
бармаймын.
Тыңдалым
Дауысты
дыбыс


Сенің атың кім? Менің
атым- Әсет.
Кім? Не? Неше?
Қандай?

|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау:
«Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Оқу құралдарының
суреті
Интербелсенді
тақта
Түрлі түсті
қарындаштар,
Слайд
Оқулық
АКТ
Оқулық
слайд
маркерлер, А-4 парағы.
Әр оқушыға бір
смайликтен
Жеке жұмысқа арналған
кесте
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
4.3.3.1 мәтіннің
жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің)
жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау
мәтінін анықтау
4.4.2.1
оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде
жазу
|