Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 5-бөлім Саяхат

    Күні :

    Педагогтіңаты-жөні:

    Сынып: 1

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 2. Ол қайда барады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    1.2.6.1мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау;

    1.5.1.2 мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/септік/жіктікжалғауларын ауызша тілде қолдану

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар:мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялай алады;

    мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/септік/жіктікжалғауларын ауызша тілде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Дүкен, барады, үйге, мектепке, бармайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Ең жақсы» ойыны
    Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.








    «Қол шапалақ»

    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)


























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:






    Ойқозғау





    1. Тыңдалым.

    2. 1- тапсырма

    Тыңда. Қайтала.Үлгі бойынша айт.


    Қайда?

    Мысалы: саябақ – саябаққа.
    Үй - үйге
    Дүкен - дүкенге
    Мектеп - мектепке
    Тау - тауға
    Саябақ - саябаққа

    Есте сақта!

    Мен барамын

    Сен барасың

    Ол барады

    2.Тыңдалым Айтылым.

    2-тапсырма

    Тыңда. Үлгі бойынша сөйлес

    Есте сақта!

    Ол барады- ол бармайды


    Сергіту сәті






    Айтылым

    3– тапсырма.

    Толықтырып айт.




    Айтылым

    ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

    Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

    5-тапсырма

    Тыңдалым

    Тыңда. Қайтала

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

    Дүкенге- в магазин

    Барады-пойдет

    Бармайды-не пойдет

    Үйге –домой

    Мектепке- в школу

    Айтылым Ойтүрткі

    -Ол қайда барады?

    -Ол үйге барады

    -Сен қайда барасың?

    -Мен мектепке барамын.

    Тыңдайық

    Мен дүкенге барамын.

    Мен үйге барамын.

    Мен саябаққа барамын.

    Жанар/ Арай/ Әділ



    Айтайық

    1-оқушы: Сен қайда барасың?

    2-оқушы: Мен үйге барамын.

    Мұғалім: Ол қайда барады?

    1-оқушы: Ол үйге барады.

    Сергіту сәтін орындайды.

    Қане қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық.

    Айтайық

    Ол мектепке ... ˅

    Ол үйге ...˅

    Ол дүкенге ...×

    Ол тауға ...×

    Ол саябаққа ...˅

    Айтылым

    Диалогты досыңмен оқы. (Прочитай диалог с другом).

    Арай, сен мектепке барасың ба?

    -Иә, мек мектепке барамын.

    Жанар, сен қайда барасың?

    -Мен дүкенге барамын

    Әділ ,сен саябаққа барасың ба?

    -Жоқ ,мен саябаққа бармаймын.




    Тыңдалым

    Дауысты дыбыс

    Сенің атың кім? Менің атым- Әсет.

    Кім? Не? Неше? Қандай?

    «Табыс баспалдағы»
























    Дескриптор:

    -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





    Оқулық

    сөздік

    слайд






    Оқу құралдарының суреті




    Интербелсенді тақта






    Түрлі түсті қарындаштар,














    Слайд

    Оқулық









    АКТ






    Оқулық


    слайд


    маркерлер, А-4 парағы.



    Әр оқушыға бір смайликтен




    Жеке жұмысқа арналған кесте

    Сабақтың соңы

    3 минут

    Үй тапсырмасын беру : 4- тапсырма


    Кері байланыс

    «Түрлі- түсті смайликтер»


     Өз деңгейлерін анықтайды.


    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 5. Табиғат құбылыстары

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 4

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 3. Аймақтар табиғаты

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    4.​3.​3.​1 мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

    4.​4.​2.​1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

    Сабақтың мақсаты :

    Аймақтарға тән табиғат құбылыстары туралы оқиды; күн райының ерекшеліктері туралы айтып үйренеді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Ең жақсы» ойыны
    Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екенд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бәстамиева Майгүлі Серікқызы
    12 Мамыр 2024
    225
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ 1 сыеып 3 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ 1 сыеып 3 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ 1 сынып 3 тоқсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 5-бөлім Саяхат

    Күні :

    Педагогтіңаты-жөні:

    Сынып: 1

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 2. Ол қайда барады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    1.2.6.1мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау;

    1.5.1.2 мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/септік/жіктікжалғауларын ауызша тілде қолдану

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар:мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялай алады;

    мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/септік/жіктікжалғауларын ауызша тілде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Дүкен, барады, үйге, мектепке, бармайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Ең жақсы» ойыны
    Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

    Үй жұмысын тексеру

    Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.








    «Қол шапалақ»

    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (6-37 минут)


























    1.Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:






    Ойқозғау





    1. Тыңдалым.

    2. 1- тапсырма

    Тыңда. Қайтала.Үлгі бойынша айт.


    Қайда?

    Мысалы: саябақ – саябаққа.
    Үй - үйге
    Дүкен - дүкенге
    Мектеп - мектепке
    Тау - тауға
    Саябақ - саябаққа

    Есте сақта!

    Мен барамын

    Сен барасың

    Ол барады

    2.Тыңдалым Айтылым.

    2-тапсырма

    Тыңда. Үлгі бойынша сөйлес

    Есте сақта!

    Ол барады- ол бармайды


    Сергіту сәті






    Айтылым

    3– тапсырма.

    Толықтырып айт.




    Айтылым

    ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

    Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

    5-тапсырма

    Тыңдалым

    Тыңда. Қайтала

    Тыңдалым,айтылым.
    Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

    Дүкенге- в магазин

    Барады-пойдет

    Бармайды-не пойдет

    Үйге –домой

    Мектепке- в школу

    Айтылым Ойтүрткі

    -Ол қайда барады?

    -Ол үйге барады

    -Сен қайда барасың?

    -Мен мектепке барамын.

    Тыңдайық

    Мен дүкенге барамын.

    Мен үйге барамын.

    Мен саябаққа барамын.

    Жанар/ Арай/ Әділ



    Айтайық

    1-оқушы: Сен қайда барасың?

    2-оқушы: Мен үйге барамын.

    Мұғалім: Ол қайда барады?

    1-оқушы: Ол үйге барады.

    Сергіту сәтін орындайды.

    Қане қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық.

    Айтайық

    Ол мектепке ... ˅

    Ол үйге ...˅

    Ол дүкенге ...×

    Ол тауға ...×

    Ол саябаққа ...˅

    Айтылым

    Диалогты досыңмен оқы. (Прочитай диалог с другом).

    Арай, сен мектепке барасың ба?

    -Иә, мек мектепке барамын.

    Жанар, сен қайда барасың?

    -Мен дүкенге барамын

    Әділ ,сен саябаққа барасың ба?

    -Жоқ ,мен саябаққа бармаймын.




    Тыңдалым

    Дауысты дыбыс

    Сенің атың кім? Менің атым- Әсет.

    Кім? Не? Неше? Қандай?

    «Табыс баспалдағы»
























    Дескриптор:

    -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




    «Қол шапалақ»



    Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





    Оқулық

    сөздік

    слайд






    Оқу құралдарының суреті




    Интербелсенді тақта






    Түрлі түсті қарындаштар,














    Слайд

    Оқулық









    АКТ






    Оқулық


    слайд


    маркерлер, А-4 парағы.



    Әр оқушыға бір смайликтен




    Жеке жұмысқа арналған кесте

    Сабақтың соңы

    3 минут

    Үй тапсырмасын беру : 4- тапсырма


    Кері байланыс

    «Түрлі- түсті смайликтер»


     Өз деңгейлерін анықтайды.


    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Қазақ тілі Т2

    Бөлім: 5. Табиғат құбылыстары

    Күні :

    Педагогтің аты-жөні:

    Сынып: 4

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

    Сабақтың тақырыбы: 3. Аймақтар табиғаты

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    4.​3.​3.​1 мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

    4.​4.​2.​1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу

    Сабақтың мақсаты :

    Аймақтарға тән табиғат құбылыстары туралы оқиды; күн райының ерекшеліктері туралы айтып үйренеді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 минут)

    «Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

     «Ең жақсы» ойыны
    Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екенд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Барлық материалдар 1 сынып
    12.05.2024
    225
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бәстамиева Майгүлі Серікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации