Сабақтың
басы
20 мин
Сабақтың
ортасы
15 мин
5 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі: Сәлеметсіздер ме,
балалар! Психологиялық
ахуал.
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды баламын» әр бала
өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті
үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып
түссем деймін т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында
оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын
сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт,
зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс ережесін
келісу
1-тапсырма:
Ширату
тапсырмасы
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Отбасы» дегенді қалай
түсінесің?
Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
Дескриптор: Тапсырма бойынша дәлелдеме
келтіреді. Пікірлерге комментарий жасайды. мәтіннен термин сөздерді
тереді; топ алдында
қорғайды.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Ашық
микрофон»кері байланыс парағы
таратылады.
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген
сұрақтарға жауап береді.
Түсінігін ортаға
тастайды.
Оқушылар берілген
мәтінді оқиды
Оқулықпен
жұмыс
Сарапшылар
пікірталас барысында топ пікірін
қорғайды.
Әнді
тыңдайды
|
Формативті
бағалау.
Балалар қойылған
сұрақтарға жауап беріп өз ойларымен бөліседі. Бір бірін «Бас бармақ
бағамдары арқылы бағалайды
Дескриптар нәтижесінде
«Басбармақ» тәсілімен
бағалаймын
Дескриптор нәтижесінде «Үш
шапалақ»тәсілі арқылы
бағаланады.
Дескриптор нәтижесінде
«Бағдаршам» әдісімен
бағаланады.
|
Жеке
тапсырмалар
Оқулық
Оқулық
Суреттер
Смайлик
Бейнежазба
көрсетіле
Бейнежазба
Кері байланыс
тақтайшасы
|