ҚМЖ 1 сынып Қалай дұрыс тамақтану керек

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 1 сынып Қалай дұрыс тамақтану керек

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған қмж,ұстаздар қауымына көмегітиер деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


Пәні: Жаратылыстану

Мектеп: «Романов негізгі мектебі»КММ

Күні:11.05.2018ж.

Мұғалімнің есімі:Бекмухамбетов Ринат Маратович

Сынып:1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

Қалай дұрыс тамақтану керек?

Ортақ тақырып

«Менің отбасым және достарым»

Бөлім

Тірі табиғат

Мен зерттеушімін

Бөлімше

2.3 Адам

1.1.Ғылым мен зерттеушілердің рөлі

Оқу мақсаттары

1.2.3.3.Адамның өсуі және дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау;

1.1.1.1.Қоршаған әлемнің құбылыстарын,үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттіліктерін түсіндіріу;

Сабақ мақсаттары






Барлық оқушылар: азық-түліктің денсаулыққа пайдалы екенін және олардан түрлі тамақ әзірлеуге болатынын түсіну;

Оқушылардың басым бөлігі: дұрыс тамақтану ережесімен танысу;

Кейбір оқушылар:қазақтың ұлттық тағамдарының атауларын білу;

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану

Бағалау критерийлері


  1. Азық-түліктің денсаулыққа пайдалы екенін және олардан түрлі тамақ әзірлеуге болатынын біледі.

  2. Дұрыс тамақтану ережесінің маңыздылығын түсінеді.

  3. Қазақтың ұлттық тағамдарының атауларын дұрыс қолданады.


Тілдік мақсат

Тақырыпқа қатысты негізгі тірек сөздердің мағынасын ашып түсіндіру : пайдалы тағам, тамақтану пирамидасы

Пәндік лексика және терминдер

Тақырыпқа байланысты түйінді сөздер мен сөз тіркестерін үш тілде меңгерту:

1.Дұрыс тамақтану – правильное питания - wholesome food

2. Пайдалы – полезно – usefulness

3. Тәтті – сладкий – delicious

4. Таңғы ас – завтрак – breakfast

5. Түскі ас – обед – dinner

6. Кешкі ас – ужин – supper

7. Нан – хлеб – bread

8. Балық – рыба – fish

9. Жеміс – фрукты – fruits

10. Көкөністер – овощи - vegetables

Талқылауға арналған ашық сұрақтар

  • Адамдар не үшін тамақтанады?

  • Қандай ұлттық тағамдарды білесің?

  • Күніне неше рет тамақтану қажет?

  • Мөлшері қандай болу керек?

  • Дұрыс тамақтану жолдары туралы не білесің?

  • Қай тағамды таңертең, ал қай тағамды кешке жеген дұрыс?

  • Адамның ағзасының өсуі мен дамуы үшін қандай пайдалы тағамдарды қолдану керек?

  • Қандай тағамдар денсаулыққа зиянды деп есептелінеді?

  • Саумалдың пайдасы мен қасиеттері қандай?

Құндылықтар

Сабақ барысында оқушылардың бойына денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету, қарым-қатынас жасау құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыс

Тақырыпқа сәйкес түйінді сөздер мен сөз тіркестерін орыс тілі мен ағылшын тілінде меңгерулеріне ықпал жасау.

Дүниетану пәнінен «Отбасындағы дәстүрлер» тақырыбымен байланыстыру.

АКТ мен байланыс

Интернет ресурстар: «Қазақтың ұлттық тағамдары» бейнефильм.


Бұған дейінгі меңгерілген білім

Адамның өсіп өнуі үшін қажетті жағыдайлар керектігін біледі, адам өмірінің кезеңдері туралы ұғым қалыптасқан.

Жоспарланған уақыт

35минут


Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


2 минут




3минут

«Шаттық шеңбері»


«Мен ақылды баламын»әдісі.

«Кәмпиттер» әдісімен топтастыру.

Оқушылар түрлі-түсті қағаздардан жасалынған кәмпиттерді алады.Кәмпиттің орауын ашады, шыққан шырын,жемістер,көкөністер,балықтың суреттері арқылы топтасады.


Алдыңғы оқу.

«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы сындарлылық теориясы негізінде алдыңғы оқу пысықталынады.


«Болжау» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын айқындау.

Сабақтың тақырыбы: «Қалай дұрыс тамақтану керек?»


Тақырыптың атауын үш тілмен байланыстыру.Тақырыпқа қатысты тірек сөз:

1.Дұрыс тамақтану – правильное питания - wholesome food.

Мақсатын айқындау.




Топтасыру

5минут






































5 минут
























Сергіту сәті 2минут




5минут
























5 минут
























5 минут

1 тапсырма (ТЖ) «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

Тыңдалым, айтылым.

Саралаудың «Тапсырма», «Диалог және қолдау көрсету»тәсілдері.

Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту»тәсілі.


Тапсырма. «Ақ дастарқан»суретімен жұмыс жүргізу.

Тапсырмаға берілетін сұрақтар:

І топқа:адамның ағзасының өсуі мен дамуы үшін қандай пайдалы тағамдарды қолдану керек?

ІІ топқа: дұрыс тамақтану туралы не білесіңдер?

ІІІтопқа:Адам күніне неше рет тамақтану керек?

ІҮ топқа:Қай тағамды таңертең, ал қай тағамды кешке жеген дұрыс?


Түйінді сөздер: 1. Таңғы ас – завтрак – breakfast

2. Кешкі ас – ужин – supper

3.Пайдалы – полезно – usefulness

ҚБ. «Басбармақ » әдісі.

Мұғалімнің бағалауы.




Сурет

«Ақ дастарқан»





Сурет көрсеті-ді

Бағалау критерийі:

1.Азық –түліктің денсаулыққа пайдалы екенін және олардан қандай тамақ әзірлеуге болатынын түсінеді


Дескрипторлары:

1.Суретпен жұмыс жасай алады.

2.Пайдалы тағамдарды атай алады.

3.Дұрыс тамақтану ережесін түсіндіре алады.

2 тапсырма (ӨЖ) «Өзіңіз тексеріңіз»әдісі

Тыңдалым,айтылым.

Саралаудың «Қарқын», «Дереккөздер» тәсілдері.

Белсенді оқытудың «Көрсету және модельдеу»тәсілдері.

-Әр оқушы алдындағы тамақтану пирамидасына өзінің ас мәзірін зерттеп, не артық екенін табуы қажет.Ол не себепті артық?

Зерттеуді оқушылар жеке орындайды.Қорытынды жасайды.Пирамидаға кіргізілмеген тағамдарды атайды,себебін дәлелдейді.

Түйін сөздер: 1Балық – рыба – fish

2. Жеміс – фрукты – fruits


Қ.Б. «Білім қоржыны»әдісі







Бағалау критерийі:

2.Дұрыс тамақтану ережесінің маңыздылығын түсінеді.






«Қазақтың дастарқаны»би қимылдарымен жаттығу жасайды.

Дескрипторлар:

1.Азық-түліктің атай алады.

2.Пайдалы,зиянды тағамдарды ажырата алады.

3.Тапсырмаға қатысты берілген түйінді сөздерді үш тілде қолдана алады.

3-тапсырма. (ЖЖ) «Досыма көмектес» әдісі

Тыңдалым,айтылым.

Саралаудың «Қарқын»,«Қорытынды» тәсілдері.

Белсенді оқытудың «Зерделеу және зерттеу»тәсілі.

Тапсырма «Шеңбердегі азық-түлік».

Суреттерге назар аудара отырып дені сау болып өсуіне пайдалы тағамдардың суреттерін досына беріп,зиянды тағамдарды алып тастайды.

Тірек сөздер: 1. Балық – рыба – fish

2. Жеміс – фрукты – fruits

3. Көкөністер – овощи - vegetables

ҚБ . Мұғалімнің бағалауы

«Бағдаршам» әдісі.





Бағалау критерийі: 1.Азық-түліктің денсаулыққа пайдалы екенін және олардан түрлі тамақ әзірлеуге болатынын біледі

Дескрипторлар:
1.Адамның өсіп –дамуына қажетті жағдайларды атай алады.

2.Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтай алады.

3.Пайдалы, зиянды тағамдарды ажырата алады.




4- тапсырма. (ҰЖ) «Көршіңмен сырлас» әдісі. Тыңдалым, айтылым.

Саралаудың «Қорытынды», «Диалог және қолдау көрсету»тәсілдері.Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау»тәсілдері.

  1. «Ұлттық тағамдар»бейнефильм көрсету.

htt//www.youtube.com/watch?v=nZH30H-gq-I

2. Ашық сұрақтар қою:

-Адамдар не үшін тамақтанады?

-Тағамдарға назар аударыңыздар.Олардың ішінде қайсысы сендерге таныс?

-Қандай ұлттық тағамдарды білесіңдер?

-Қандай пайдалы табиғи сусындарды білесіңдер?

-«Дұрыс тамақтану» дегенді қалай түсінесіңдер?

Түйін сөздер: 1. Пайдалы – полезно – usefulness

2.Нан – хлеб – bread

ҚБ «Алма ағашы»

Бағалау критерий: Дескрипторлары
























3.Қазақтың ұлттық тағамдарының атауларын дұрыс қолданады

1.Ұлттық тағамдардың атауын айта алады.

2.Дұрыс тамақтану денсаулыққа пайдалы екенің түсіндіре алады.

3.Табиғи сусындардың қасиетін айта алады.


Дәптермен жұмыс. (ӨЖ)

Айтылым,жазылым.

«Аспаз болып көр»

Оқушылар үш күнге арналған таңғы ас мәзірін қарастырады.


ҚБ. «Мадақтау» әдісі.

Тамаша!- толық жауап

Жақсы—толықемес жауап

Әттеген-ай!- қалыпты жауап

Бағалау критерийі:

2.Дұрыс тамақтану ережесінің маңыздылығын түсінеді

Дескрипторлар:

1.Тағамдарды атауды біледі.

2.Пайдалы, зиянды тағамдарды ажыратады.

3.Таңғы ас мәзірін құрастыра алады


Аяқталуы

3 минут






Бағалау:

1.«Бас бармақ» №1

2«Білім қоржыны » №2

3.«Бағдаршам» №3

4.«Алма ағашы» №4

5 «Мадақтау» №5

Кері байланыс:


«Жетістік баспалдағы» әдісі.






Жасай аламын

Түсінемін


Білемін










Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

  1. «Ұлттық тағамдар»бейнефильм көрсету.

htt//www.youtube.com/watch?v=nZH30H-gq-I

Саралаудың «Қорытынды», «Диалог және қолдау көрсету»тәсілдері.Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау»тәсілдері.


Бағалау: «Социометрия» әдісі.

Ағаштың жапырағын таңдағандар –өте жақсы

Ағаштың діңі- жақсы

Тамыры-қалыпты


Рефлексия.

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар небілді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?



Оқу мақсаттары шынайы оқуға негізделді.

Дұрыс тамақтанудың денсаулыққа пайдасын білді.

-Көңілді, қызықты, жақсы деңгейде болды.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты.


-Уақытты тиімді пайдаландым.


-Тапсырмалар сәйкес болды.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Топпен жұмыс жасағанда оқушылар ынтымақтастықпен жұмыс жасады,бір-бірінің ойларын толықтырып,қолдау жасады.

2. Жұппен жұмыс жасап, зерттеу жүргізгенде оқушылар проблемалық мәселе көтеріп,оны шешу жолын анықтады.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Кейбір оқушылардың сабаққа белсене қатысуы.

2. «АВС»әдісі

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетініне не білдім?

1.Қалыптастырушы бағалауды әр түрлі әдемі суреттер арқылы түрлендіруді.

2.Шағын топтарға деңгейлік тапсырмалар дайындау.



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
2381
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі