Материалдар / Қмж 2023-24 тәрбие сағаты 3-4 -сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қмж 2023-24 тәрбие сағаты 3-4 -сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ тәрбие сағ 2023-24 3-4 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2023
660
20 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді ___________

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты №1

«Қазақстан татулық мекені»

Күні


Класс жетекші:


Класс:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)


Сабақтың мақсаты:

Көпұлтты Қазақстан Республикасының халықтар достығы – еліміздің бірлігінің кепілдігі екендігін таныту

Құндылықтарды дарыту

. Әр халықтың өнері, оның рухани байлығының негізін баланың жүрегіне өз ұлтының тілін, дінін біле отырып, өзге ұлттың рухани байлығын сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу.

Ресімдеу

Слайд,презентация

Музыкалық және бейне көркемдеу

интерактивті тақта, слайд

Үлестірмелі материалдар

мақал – мәтелдер жазылған плакаттар, гүлдер, шарлар.

Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

Презентация

Дайындыққа арналған әдебиет

Интернет материалдары


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Жергілікті ұлт қазақтармен бірге басқа да 130-дай  ұлтөкілдері тұрады. Мұндай ұлтына, нәсіліне қарамай барлық халық өкілдері бір-бірімен туысқандай болып кеткен. Қазақстанның шаруашылығы мен мәдениетін дамытуға барлық ұлт өкілдері белсене қатысып,бірлесе еңбе кетіп келеді.Сондықтан 1- мамыр Қазақстан халықтарының бірлігі күні болып аталады.Бүгінгі жиналған ұлт өкілдері ө здерінің бірлік, достық мерекесін тойлайды


1995 жылы 1-наурызда Қазақстан халқы Ассамблеясы құрылды. Қазақстан халқы Ассамблеясы- Қазақстан Республикасының Мемлекет жанындағы консультативті - кеңесші органғ Ассамблея қызметінің арқасында Қазақстандағы ұлттардың діни ерекшелігіне қарамастан конститутциямен әрбір азаматтың  құқықтары мен  еркіндігі қорғалады.Әрбір ұлтқа салт - дәстүрлерін жаңғыртуға, мәдениеті мен әдебиетін дамытуға, тілінің жетілуіне қамқорлық көрсетіліп,сенім мен  келісім орнады.







Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша  орындарына отырады.







Компьютер























Сабақ басы (13 мин)













Көрініс: «Қырғыз бен орыстың  айтысы».
Қырғызға таңырқай қараған орыс қырғыздан:
- Сенің ұлтың кім?
- Қырғыз.
- Сен қырғыз болсаң өз еліңе неге бармайсың?
- Менің өз елім – Қазақстан.
- Жоқ сен Қырғызстанда тұруың керек!
- О не дегенің! Мен Қазақстанда тұрамын.
Мен Қазақстанды өз Отаным деп білемін.
- Сен өз еліңе қалайда кетуің керек?
- Ал сен орыссың ғой! Сен мұнда не істеп жүрсің?
- Сен де өз еліңе бар! 
(осылай дауласып жатқанда, қазақ жігіті келеді)
- Балалар осыншама неге дауласып, жатырсыңдар? Менің білгім келеді.
(Екеуі қосарлана) Біз әрқайсымызды өз еліңе бауырың керек деп жатырмыз. Қайсымыздың кетерімізді білмейміз.
- О не дегендерің! Біздің Отанымыз Қазақстан көп ұлт мекендейтін мемлекет емес пе? 
Мұнда қырғыз да, грузин де, орыс та тағы басқа тұра береді. Тұрғанда тату-тәтті тұрып жатыр, ал сендер дауласасыңдар келіп. Олай болса, біз де неге дос болмасқа! Қане, салыңдар қолдарыңды!
- Жарайды, жарайды! 
(Келісіп қолдарын салады).
-
 (Бірге қосылып) Біз доспыз, біз әрқашан біргеміз.



Оқушылар ортаға көрініске шығады











Компьютер












Ортасы (20 мин)


Балалардың достық, ынтымақ туралы даналық сөздерін қабыл алыңыздар.

1. Ынтымақ - достықтың бірлігі (Бірғаным)
2. Ырыс алды - ынтымақ (
3. Достық күні - бірлікте (
4. Ел - бірлігі, ел теңдігі (
5. Ынтымақ жүрген жерде
Ырыс бірге жүреді. (

Оқушылардың даналық сөздері тыңдалады







Компьютер

Соңы






Біздің мемлекет бейбітшілікті жақтаушы, достықты жырлаушы, тыныштықты сақтаушы ел. Елімізде әр ұлттар тату - тәтті өмір сүруде. «Бірлігі жоқ ел тозады, бірлігі күшті ел озады» деген халық мақалы біздің елге айтылғандай. Ел бірлігі – ең асыл қасиет.Бірлік, ынтымақ, сабырлылық пен парасаттылық, ең алдымен өзімізге – қазақтарға керек» деп көрегенділікпен Елбасымыз айтқандай, біз сияқты көпұлтты мемлекеттің даму болашағының бір көзі – Қазақстан халықтарының бірлігі











комппютер




















Бекітілді ___________

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты №2

«Менің құқығым»

Күні


Класс жетекші:


Класс:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)


Сабақтың мақсаты:

Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы білімдерін шыңдау, құқық бұзушылықтан аулақ болуға шақыру.


Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың өз құқығын білу, құқықтық мәдениетін жетілдіре отырып


Ресімдеу

Слайд,презентация

Музыкалық және бейне көркемдеу

интерактивті тақта, слайд

Үлестірмелі материалдар

Күй, Сауалнама «Мен және менің құқығым», суреттер, нақыл сөдер, «Балалар құқықтары туралы конвенциясы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы Заңы», эпиграф,

Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

Презентация

Дайындыққа арналған әдебиет

Интернет материалдары


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Кіріспе: Оқушылар бір-бірден шығып «менің атым кім. Ол нені білдіреді» 1-слайд

-

-

-

-

-

-

Жақсы, балалар, өздеріңнің есімдеріңді және оның нені білдіретінін айттыңдар.

-Осы жерде қандай құқық туралы айтуға болады?

.

«Сен маған, мен саған»ойыны 2-слайд

Бос уақыттарыңды қалай өткізезің?

Осыған орай қандай құқық туралы айтуға болады?


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша  орындарына отырады.










-Оқушылар: Бала туғаннан кейін есім алуға құқылы





Оқушылар: Дем алу құқығы

Слайд-1























Сабақ басы (13 мин)












сөзжұмбақ:

1

О

т

б

а

с

ы

н

д

а




2

А

Т

А




3

Б

а

л

а






4

а

Н

А


5

С

ы

й

л

а

у

ғ

а






6

т

У

ы

с

т

а

р

ы



Бала қайда тұруға құқылы ?

2. Отбасының алтын дінгегі кім?

3. ата-ананың жалғасы кім?

4. отбасының қаражатын жұмсайтын кім?

5. Бала өз ата-анасының тәрбиесін алуға, олардың қызығушылықтарын, жан –жақты дамуын қамтамасыз етуге, оның адамдық қадір қасиетін не істеуге құқылы

6. Егер ата-аналары жоқ болса баланы кімдер бағып-қағумен айналысуы керек?





Оқушылар сөзжұмбақты шешеді










Слайд-3












Ортасы (20 мин)



Сауалнама : «Мен және менің құқығым»


1. Құқық туралы не білесіз?

Сіз неге құқылысыз?

Құқық бұзушы кімдер?

4.Құқық бұзылмау үшін не істеу керек?

5 Құқық бұзбауға қосар үлесіңіз қандай?



Сауалнамаға оқушылар топтасып жауап береді







Слайд-4

Соңы






«ҚҰҚЫҚ» , «ЗАҢ!

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!