Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қмж 2023-24 тәрбие сағаты 3-4 -сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты №1 |
«Қазақстан татулық мекені» |
|
Күні |
|
|
Класс жетекші: |
|
|
Класс: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Көпұлтты Қазақстан Республикасының халықтар достығы – еліміздің бірлігінің кепілдігі екендігін таныту |
|
Құндылықтарды дарыту |
. Әр халықтың өнері, оның рухани байлығының негізін баланың жүрегіне өз ұлтының тілін, дінін біле отырып, өзге ұлттың рухани байлығын сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. |
|
Ресімдеу |
Слайд,презентация |
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
Үлестірмелі материалдар |
мақал – мәтелдер жазылған плакаттар, гүлдер, шарлар. |
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Жергілікті ұлт қазақтармен бірге басқа да 130-дай ұлтөкілдері тұрады. Мұндай ұлтына, нәсіліне қарамай барлық халық өкілдері бір-бірімен туысқандай болып кеткен. Қазақстанның шаруашылығы мен мәдениетін дамытуға барлық ұлт өкілдері белсене қатысып,бірлесе еңбе кетіп келеді.Сондықтан 1- мамыр Қазақстан халықтарының бірлігі күні болып аталады.Бүгінгі жиналған ұлт өкілдері ө здерінің бірлік, достық мерекесін тойлайды
1995 жылы 1-наурызда Қазақстан халқы Ассамблеясы құрылды. Қазақстан халқы Ассамблеясы- Қазақстан Республикасының Мемлекет жанындағы консультативті - кеңесші органғ Ассамблея қызметінің арқасында Қазақстандағы ұлттардың діни ерекшелігіне қарамастан конститутциямен әрбір азаматтың құқықтары мен еркіндігі қорғалады.Әрбір ұлтқа салт - дәстүрлерін жаңғыртуға, мәдениеті мен әдебиетін дамытуға, тілінің жетілуіне қамқорлық көрсетіліп,сенім мен келісім орнады.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. |
Компьютер
|
Сабақ басы (13 мин)
|
Көрініс: «Қырғыз бен
орыстың айтысы». |
Оқушылар ортаға көрініске шығады |
Компьютер
|
Ортасы (20 мин) |
Балалардың достық, ынтымақ туралы даналық
сөздерін қабыл алыңыздар. |
Оқушылардың даналық сөздері тыңдалады
|
Компьютер |
Соңы
|
Біздің мемлекет бейбітшілікті жақтаушы, достықты жырлаушы, тыныштықты сақтаушы ел. Елімізде әр ұлттар тату - тәтті өмір сүруде. «Бірлігі жоқ ел тозады, бірлігі күшті ел озады» деген халық мақалы біздің елге айтылғандай. Ел бірлігі – ең асыл қасиет.Бірлік, ынтымақ, сабырлылық пен парасаттылық, ең алдымен өзімізге – қазақтарға керек» деп көрегенділікпен Елбасымыз айтқандай, біз сияқты көпұлтты мемлекеттің даму болашағының бір көзі – Қазақстан халықтарының бірлігі |
|
комппютер |
Бекітілді ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты №2 |
«Менің құқығым» |
|
Күні |
|
|
Класс жетекші: |
|
|
Класс: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы білімдерін шыңдау, құқық бұзушылықтан аулақ болуға шақыру. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың өз құқығын білу, құқықтық мәдениетін жетілдіре отырып |
|
Ресімдеу |
Слайд,презентация |
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
Үлестірмелі материалдар |
Күй, Сауалнама «Мен және менің құқығым», суреттер, нақыл сөдер, «Балалар құқықтары туралы конвенциясы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы Заңы», эпиграф, |
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Кіріспе: Оқушылар бір-бірден шығып «менің атым кім. Ол нені білдіреді» 1-слайд - - - - - - Жақсы, балалар, өздеріңнің есімдеріңді және оның нені білдіретінін айттыңдар. -Осы жерде қандай құқық туралы айтуға болады? . «Сен маған, мен саған»ойыны 2-слайд Бос уақыттарыңды қалай өткізезің? Осыған орай қандай құқық туралы айтуға болады? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
-Оқушылар: Бала туғаннан кейін есім алуға құқылы Оқушылар: Дем алу құқығы |
Слайд-1
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы (13 мин)
|
сөзжұмбақ:
Бала қайда тұруға құқылы ? 2. Отбасының алтын дінгегі кім? 3. ата-ананың жалғасы кім? 4. отбасының қаражатын жұмсайтын кім? 5. Бала өз ата-анасының тәрбиесін алуға, олардың қызығушылықтарын, жан –жақты дамуын қамтамасыз етуге, оның адамдық қадір қасиетін не істеуге құқылы 6. Егер ата-аналары жоқ болса баланы кімдер бағып-қағумен айналысуы керек?
|
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді
|
Слайд-3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы (20 мин)
|
Сауалнама : «Мен және менің құқығым»
1. Құқық туралы не білесіз? Сіз неге құқылысыз? Құқық бұзушы кімдер? 4.Құқық бұзылмау үшін не істеу керек? 5 Құқық бұзбауға қосар үлесіңіз қандай?
|
Сауалнамаға оқушылар топтасып жауап береді
|
Слайд-4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы
|
«ҚҰҚЫҚ» , «ЗАҢ! |
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |