ҚМЖ 2-сынып. Өзім туралы (Т2)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 2-сынып. Өзім туралы (Т2)

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып орыс сыныбына арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 2

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өзім туралы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.1.1 – баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

Сабақтың мақсаты:

баяу айтқан сөйлемдерді тыңдап, сұраулы және лепті сөйлемді ажырату

өз бетімен сөйлем құрап, дұрыс интонацияны анықтау

сөйлемдерді өмірлік жағдаймен байланыстыру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин





















3 мин

Ұйымдастыру кезеңі


Алдыңғы білім

Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сөйлемдер беріледі.

«Мен мектепке барамын.»

«Бұл кітап.»

«Біз ойнаймыз.»

Сұрайды:

«Бұл сөйлемдер қалай аяқталады?» (нүктемен)

«Қандай сөйлем түрі?» (хабарлы сөйлем)


Жаңа тақырып

Мұғалім мысалдар айтады (интонациямен):

«Бұл не?»

«Қандай әдемі гүл!»

Сұрайды:

«Бұл сөйлемдер хабарлы сөйлемге ұқсай ма?»

«Несімен өзгеше?» (дауыс ырғағы, соңындағы белгі)

Алдыңғы білімді еске алу мақсатында тақтаға бірнеше сөйлем жазады.

Оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.

Жапондық бағалау жүйесі





https://bilimland.kz/

Сабақтың ортасы


7 мин

1-тапсырма.

«Кім жылдам» әдісі. Ж


Бағалау критерийі:

3/3 – толық меңгерді;

2/3 – жақсы меңгерді;

1/3 – қосымша қолдау қажет.


Қб: «Домбыра» әдісі

Оқушылар «learningapps» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді. .

Дескриптор: 3 балл

Сөйлемнің түрін ажыратады;

Дұрыс жауапты белгілейді;

https://learningapps.org/watch?v=prnoxnaij25






10 мин

2-тапсырма “Сәйкесін тап ” әдісі. Жж

Learningapps платформасында сөйлемдерді сәйкес белгімен

сәйкестендіреді.

Сөйлемдер:

Сенің атың кім … (?)

Алақай, біз жеңдік … (!)

Бұл не … (?)

Қандай әдемі табиғат … (!)


Қб: «Домбыра» әдісі

Берілген сөйлемдерді сәйкес белгімен сәйкестендіреді.

Дескриптор: 4 балл

Сөйлемді дұрыс белгімен сәйкестендіреді;

https://learningapps.org/watch?v=pa581g1f325





10 мин

3-тапсырма.

«Ыстық орындық» әдісі. Ж


Мұғалім баяу және анық сөйлем айтады.


Қб: «Домбыра» әдісі

«Орындықтағы» оқушы оның сұраулы ма, әлде лепті ме екенін айтады.


Дескриптор: 10 балл

Сөйлемді тыңдап, интонациясына қарай дұрыс белгіні анықтайды.



Рефлексия

5 мин

«Бағдаршам» әдісі:

•? – барлығын түсіндім;

•? – аздап түсіндім;

•? – қиын болды.

Оқушылар “Бағдаршам” әдісі арқылы бүгінгі сабақты түсінген немесе түсінбегенін айтады.




Сабақтың соңы

5 мин

Өзін-өзі бағалау (Google Forms сауалнама)


Оқушылар сабақ соңында Google Forms арқылы өз білімін бағалайды.


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDY2hQprElsSsFoKY0hDS3NgRYoBcwp8Yque26dzbG9Uwkrg/viewform?usp=header

Үй жұмысы

1. Дәптерге 3 сұраулы сөйлем және 3 лепті сөйлем жазып кел.

2. Отбасындағы бір адамнан сұхбат алып (мысалы: «Сенің атың кім?», «Саған не ұнайды?»), оның жауабын жазып кел.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілетті оқушыларға:

Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға:

.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.00.2025
476
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі