Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
«Таңдау»
әдісімен көрнекті ғимараттар суреттерін алу
арқылы топқа бөлу.
Оқу материалын жариялау
«Мюссенберг»
әдісі арқылы жүреді:
-Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып,
тақырыпты шығарыңдар.
Раэлищнсәулетштбгвдпщөнеріпдпиужпдқтуралышстнепмнаэлищндпбілемінаэлищнсөйлемэлищнаэлмүшелеріищнаэлищн
- Қандай сөйлем
шықты?
-Сәулет деген не?
-Тақырыбына қарап, мәтін мазмұнын
болжаңдар.
-Ендеше бүгінгі сабақта сәулет
өнері жайлы оқып білеміз, сөйлем мүшелерін анықтауға тапсырмалар
орындайтын боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Жаттығу жасайды.
Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты
ашады.
|
Сұраққа жауап берген оқушыны
«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері
байланыс жасау.
|
Бәйтерек, Келісім сарайы, тб
суреттері
|
Жаңа білім
15 мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ, Т) 1-
тапсырма «Ашық
микрофон»
әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс
болады.
А)
1-жаттығу.
«Сәулет деген не?» атты
мәтінді тыңдайық.
-Мәтін мазмұнына тірек болатын
сөздерді тап.
-Мәтін бойынша бір-біріңе
сұрақ қой.
-Сәулетші деген кім? Мәтін
сөздерін пайдаланып, жауап жазып
көр.
2-жаттығу.
Сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қойып
жаз.
Адамдар баспана салды.
Баспаналар бір-біріне ұқсас болды. Кейін тұрғын үйден басқа да
құрылыстар салына бастады.
Ә) Анықтамамен жұмыс:
Сөйлем туралы білетініңді еске
түсір:
1) сөздер мағыналық жағынан
бір-бірімен байланыста болады;
2) аяқталған ойды білдіреді;
3) бірінші сөзі бас әріптен бастап
жазылады;
4)
соңына не ., не ?, не ! белгісі қойылады.
-Сөйлемдерде неше сөз барын
анықта.
-Алғашқы сөйлемдегі сөздерге
сұрақ қой.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
-Берілген суреттер бойынша
әңгіме құрап айт.
Сергіту сәтінде кезекпен
«Жұмбақ» жасырады.
(Т, Д) 2-тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асырылады.
3-жаттығу.
Суреттегі ғимараттардың атауын қатыстырып,
сөйлемдер құра.
- Құраған сөйлемдеріңді жазып,
әр сөйлемде неше сөйлем мүшесі бар екенін
айт. Сөздiң үстiне оған қойылатын сұрақты
жаз.
Ә)
Тұрғылықты жеріміздің әсем
ғимараттарының суреттері бойынша әңгіме құрап
жаз. Әр сөйлемде неше сөйлем мүшесі
бар екенін айт. Сөздiң үстiне оған қойылатын сұрақты
жаз.
|
Мәтінді тыңдап, тапсырманы
орындайды. Анықтаманы жаттайды.
Кезекпен жұмбақ жасырып,
шешуін табады.
Тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
-Мәтін мазмұнына тірек болатын
сөздерді табады-1балл.
-Мәтін бойынша бір-біріңе
сұрақ қояяды-1балл.
-Сәулетші деген кім? сұрағына
мәтін сөздерін пайдаланып, жауап
жазады-1балл.
Сөйлемдердің тыныс белгісін
дұрыс қойып жазады-1балл.
Дескриптор:
-
Суреттегі ғимараттардың атауын
қатыстырып, сөйлемдер құрап, қатесіз жазады
-2балл.
-
әр сөйлемде неше сөйлем мүшесі
бар екенін айтады -2
балл.
Сөздiң үстiне оған қойылатын
сұрақты жазады-2балл.
|
Оқулық, дәптер
Оқулық,
дәптер
|