Материалдар / ҚМЖ 3 сынып. Жобаға презентация құру .
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 3 сынып. Жобаға презентация құру .

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтін мен бейнелеуден, безендірулерден тұратын қарапайым презентация құру. Жобада слайдтар арасындағы ауысуларға уақытпен баптауды енгізу. Тақырыпқа сай ғаламтордан жаңа бір идея қосу Нысанға анимация қою барысында күрделі анимациялық эфектілерді пайдалану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2021
4446
19 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7-бөлім. Презентацияны безендіру

Мектеп: «Қашаған Күржіманұлы атындағы №8 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Алпысбаева Ш.А

Сынып: 3

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Жобаға презентация құру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.1.3. құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;

3.2.3.1. мәтін мен бейнелерден тұратын қарапайым презентациялар жасау;

3.2.3.3. презентацияны безендіру үшін дайын безендіру пайдалану;

3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін Ғаламторды қолдану

3.2.4.2. арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану

Сабақтыңмақсаты

Мәтін мен бейнелеуден, безендірулерден тұратын қарапайым презентация құру.

Жобада слайдтар арасындағы ауысуларға уақытпен баптауды енгізу. Тақырыпқа сай ғаламтордан жаңа бір идея қосу

Нысанға анимация қою барысында күрделі анимациялық эфектілерді пайдалану.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалаукритерийі

  • PowerPointграфикалықредакторындақарапайымбезендірулерден пайдаланып слайд құрады.

  • Презентациядағы мәтін мен бейнелерге өңдеу жүргізеді.

  • Слайд құрылымын түрлі параметрлерде өзгертереді.

  • Слайдтар арасындағы ауысуларға уақытпен баптауды енгізеді.

  • Нысанға анимация қою барысында күрделі анимациялық эфектілерді кірістіреді.

Тілдікмақсаттар


Оқытудыңтілдікмақсаттары:

  • жобаныжасаудатиісті терминология мен тілдіпайдаланаалады;

  • жобақұрубарысындағықадамдарынсипаттайды;

  • Фонменбезендірілгенжәнебезендірілмегенслайдтардысалыстырады;

Пәнгетән лексика мен терминология:

PowerPointпрограммасы, слайд, құру, дизайн, анимация, безендіру, нысан, пішін, кірістіру, ауысу

Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Мен жобаны .......................программасында орындадым.

  • ......................... программасы жобалардың таныстырылымын жүргізгенде қолдану өте тиімді.

Құндылықтарға

баулу



«Мәңгілік ел»жалпыұлттықидеясыныңқұндылықтары,«бейбітшілік», «бірлік», «құрмет», «ынтымақтастық», «Қазақстандық патриотизм», «азаматтықжауапкершілік», «ашықтық», «өмірбойыбілімалу» сияқтыбілімберудіңбастықұндылықтардыоқушыларғадарыту

АКТ қолданудағдылары

Компьютемен жұмыс жасайды

Пәнаралықбайланыс

Дүниетану

Алдыңғы білім


PowerPointқандайпрограмма екендігін біледі.

Программаны іске қосып, қарапайым презентация жасап оны сақтай алады.


Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3мин










2мин










1мин










5мин

Білу

Ұйымдастырукезеңі. Сәлемдесу, Ерекшежағымдыахуалтуғызу (сыныпқақалыптыенудеөзгерісжасау)

Шаттық шеңбері

Қуанамын мен де (өзін көрсетеді)

Қуанасың сен де (көршісін көрсетеді)

Қуанайық достарым (қолдарын ұстайды)

Арайлап атқан күнге (қолдарын көтереді)


«Сағаттық белдеу» әдісі

Белсенді оқу әдістері

Топқа біріктіру (шағын топ)

Нұсқау:Берілген сағаттық белдеудегі жабыстырылған сандарды әрбір оқушы өз таңдаулары бойынша үш топқа бөлінеді. Сандардың артқы жағында топ аттары жазылған

1-топ. Презентация

2-топ. Слайд

3-топ. Анимация


Адасқан әріптер» әдісі

Нұсқау:Бірінші слайдта көрсетілген адасқан әріптерден оқушылардың сыни ойлау қабілетімен бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.


«Аялдама» әдісі.

Нұсқау:Нұсқаушыныңбастауыментопқақойылғансұрақ, солтоптыңбірлесебергенжауабынанжәнедайындалғансұрағынанкелесітопқа (аялдамаға) өтеді. Осылайшажолаушыларкөлігіаялдамалардыаралапсоңынажетеді. Төмендекелтірілгенсұрақтаршеңберіндежүзегеасады:

  1. Слайдтардың түрлі әсермен ауысуы қай мәзірде орналасқан?

  2. Нысанға анимацияны қалай қоямыз?

  3. Слайдқа ауысу әсері қойылғанын қалай білуге болады?

  4. Неліктен слайдтарға ауысу әсерін қоямыз?

  5. Презентацияға сурет қоюдың екі түрінің айырмашылығы бар ма?



Қайырлыкүн!

(слайд)


«Сағаттық белдеу» әдісі








«Аялдама» әдісі.

А4 формадағы жолаушылар көлігінің (автобус) суреті









Ортасы




3 мин

Білу



Түсіну






















2мин



















14мин

Қолдану
































2 мин















2 мин

Жаңа сабақ:

«Ашық сұрақ» әдісі

тиімді оқыту тәсілдері

Нұсқаушының оқушылармен қарым – қатынаста ашық сұрақ қою арқылы диалог жүргізу ,нәтижесінде тақырыпты оқушылармен бірлесе отырып, АКТ – ның көмегімен жаңа тақырыпты ашуға ықпал жасалады.

Түрткі сұрақтар

  • Жоба дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Жобаны қандай бағдарламада құрамыз?

  • Судың қандай маңызы бар?

  • Су көздеріне не жатады?

Бұл әдісте: креативтік, ойлау, шешім қабылдау, проблемаларды шешу, бірлескен жұмыс.

Су-вода-water

Дескриптор

  1. Жоба дегеніміз не.

  2. Жобаны қандай бағдарламада құрады.

  3. Судың маңызы.

  4. Су көздері.


(Қалыптастырушы бағалау +,-)


Жұптық жұмыс «Үштік » әдісі (ойлан, жұптас, бөліс)


Нұсқау:Топтағы оқушыға тапсырмаларды жұппенорындайды және көрші топтардың бағалауымен тексеріледі. Кестеге жоба құру барысының жоспарын cәйкестендіреді.


1.

Жобаның атауы болуы

2.

Мәтін мен бейненің болу қажет

3.

Ақпараттардың маңыздылығы

4.

PowerPoint программасы мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану

Бұл әдісте окушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп, проблеманы немесе мәселенi толығымен қамтуын кездейді сондай-ақ олардың белсендi болып, жылдам қозғалуын талап етедi.

Дискриптор:

  1. Кестені сәйкестендіреді

  2. Қадамдардың орындалу ретін атап түсіндіріп береді.



Практикалық жұмыс

1-тапсырма

  1. Су – тіршілік көзі деп сақталған презентацияны аш.

  2. 1-слайдқа word art нысанын бірнеше түрдін пайдаланып «Су-тіршілік көзі» деп жаз.

  3. 1-слайдтың бет параметрін кітапша түріне ауыстыр.

  4. Дизайн мәзірін пайдаланып әрбір беттің фонын бір-бірінен қзгеше етіп қой.

  5. 2-слайдқа қойылған фигура ішіне мәтін жаз және фигура мен мәтінді түстермен боя.

  6. 3-слайдқа ғаламтордан тақырыпқа сай сурет алып қой.

  7. 1 нысанға анимация беру.
























2-тапсырма

  1. Слайдтар арасындағы ауысуларға уақытпен баптауды енгіз.

  2. Тақырыпқа сай ғаламтордан жаңа бір идеяқосу








3-тапсырма

Нысанға анимация қою барысында күрделі өңдеулерді орынау.








Дескриптор

  1. 4 беттен тұратын слайд құруы

  2. Ғаламторды пайдаланып мәтін мен бейне орналастыруы

  3. Слайдқа безендіру шаблондарын пайдалануы

  4. Презентацияға paint графикалық ре

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!