Материалдар / қмж 3 сынып математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қмж 3 сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
математика сабағына қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
134
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру ұйымының атауы

«Крылов атындағы орта мектеп» КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Өнер. Кестеден тыс көбейту және бөлу

Машықкердің аты-жөні:

Қасен Айерке Қайсарқызы

Күні:

25.01.2024ж

Сынып: 3 «А »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

93 Есептеу. Қорытындылау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23 х=46 түріндегіқарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты:

Сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындау, көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді шешу.

Құндылықтарды дарыту

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға баулу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Машықкердің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

І.Амандасу

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру

4 Бөлуді орында. Есепте.

39:13= 3 84:12=7 56:14=4 96:32=3

54:18=3 72:24= 3 70:14=5 90:15=6

5 Есепте. Дұрыстығын тексер.

Тапсырмада оқушылар кестеден тыс көбейту мен бөлуден алған білімдерін қолданады.

17•2= 34 550:5=110 75:5=15 84:6=14

34:2=7 110*5=550 15*5=75 14*6=84

65•2= 130 800:40=20 60•8=480 960:6=160

130:2=65 20*40=800 480:8=60 160*6=960

6 Қалдықпен бөлуді орында.

Қалдықпен бөлу кезінде бөлгішке қалдықсыз бөлінетін санды табу керек. Бірақ қалдық үнемі бөлгіштен кем болатынын есте сақтауын ескерту.

50:12= 4(2қ) 21:4= 5(1қ) 18:4= 4(2қ)

85:18=4(13қ) 60:7=8 (4қ) 3:6=0 (3қ)

5:8= 0(5қ) 74:7=10(4қ) 51:7=7(2қ)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Оқушылар психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!


Оқулық























Оқулық






Ортасы

25 мин

Жаңа сабақ

(Ұ.Ж)

1.Өрнектердің мәнін тауып,балалардың қайсысы театрдағы қандай қойылым түріне баруды ұнататынын анықта


7*(120:40)=21-Сәуле-балет

(850-650):5=40-Балжан-драма

500-303:3=399 -Жазира –опера

(540+120):6=110-Асқар-пантомима

(650-320):30=11- Мұрат-қуыршақ театры

Өзіндік жұмыс

2 Теңдеулерді шығар

Х*3=1000-340 х:40=36:18

Х*3=660 х:40=2

x=660:3 х=2*40

x=220 х=80

220*3=1000-340 80:40=36:18

Сиқырлы сандық

3 Мысалдарды есептеп, жауаптарын сандықтан тап.

18*2=36 550:5=110 8:4=202 999:3=333

60*5=300 140:7=2 306:3=102 369:3=123

17*3=51 440:20=22 420:2=210 482:2=241

Тақтамен жұмыс

4.Есепті шығар

Барды-485 оқушы

Қуыршақ театры-130 о.

Опера және балет театры-?,2 есе артық

Драма театры-? о.

Ш: 1)130*2=260

2) 260+130=390

3)485-390=95

Ж: 95 оқушы драма театрына барды

Шығармашылық жұмыс

5.Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыр

А)Ш:160*2=320

320+160=480

810-480=330

Ж: 3-күні 330 билет сатылды


Ә)Ш: 340:2=170 бет 340-170=170

Ж: 1-кітаптың беті 2-кітаптан 170 бетке артық

Жеке жұмыс

6.Есептеп,дұрыстығын тексер

41*2=82 33*3=99 23*3=69 96:6=16

639:3=213 248:2=124 82:2=41 51:3=17 428:2=214 69:23=3

8.Теңдеулерді шеш

Х*30=1000-730 880:у=535-491 а-45=389-254

Х*30=270 880:у=44 а-45=135

х=270:30 у=880:44 а=135+45

х=9 у=20 а=180

9.Көбейтудің терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін қолданып,өрнектерді есепте

(25*5)*4=500 (4*6)*25=600 5*(6*20)=600

2*(48*5)=480 (20*8)*5=800 (2*7)*5=700

Өрнектердің мәнін тауып,балалардың қайсысы театрдағы қандай қойылым түріне баруды ұнататынын анықтайды.







Тапсырманы өз беттерімен орындайды.

Теңдеулерді шешеді.



Мысалдарды есептеп, жауаптарын сандықтан табады.


Есепті шығарады.




Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастырып, шығарады.





Өрнектерді есептейді, дұрыстығын тексереді.



Жұппен тапсырманы орындайды.



Дескриптор:

- көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешеді;(1б)

-құрылымы күрделі түріндегі теңдеулерді шешеді;(1б)

-мысалдарды есептейді.(1б)




















Дескриптор:

-Есептің шартын құрады;(1б)

-шешуін, жауабын табады-1б






Дескриптор:

-Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастырады;(1б)

-Шешуі мен жауабын жазады.(1б)







Дескриптор

-Өрнектерді

есептеп, дұрыстығын тексереді;(1б)

-Теңдеулерді шешеді;(1б)



Оқулық














Оқулық














Оқулық














Оқулық















Оқулық











Оқулық


Соңы

10 мин

Сабақты бекіту.

Үйге тапсырма.

7.Кесте бойынша өрнек құрастыр және жаз.Олардың мәнін тап

А)630+(36:3)=642 (52*2)+300=404

(18*3)+(120+360)=534 700+(25*4)=800

Ә)(50*3)-80=70

650-(120:6)=630

760-(20+30)=710

(90*9)-400=410

Рефлексия


Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды


Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.





Тексерілді____________

Баға____________

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!