Басы
10
мин
|
І.Амандасу
ІІ.Үй тапсырмасын
тексеру
№4 Бөлуді
орында. Есепте.
39:13= 3
84:12=7 56:14=4 96:32=3
54:18=3
72:24= 3 70:14=5 90:15=6
№5 Есепте.
Дұрыстығын тексер.
Тапсырмада
оқушылар кестеден тыс көбейту мен бөлуден алған білімдерін
қолданады.
17•2= 34
550:5=110 75:5=15 84:6=14
34:2=7
110*5=550 15*5=75 14*6=84
65•2= 130
800:40=20 60•8=480 960:6=160
130:2=65
20*40=800 480:8=60 160*6=960
№6
Қалдықпен бөлуді орында.
Қалдықпен
бөлу кезінде бөлгішке қалдықсыз бөлінетін санды табу керек. Бірақ
қалдық үнемі бөлгіштен кем болатынын есте сақтауын
ескерту.
50:12=
4(2қ) 21:4= 5(1қ) 18:4= 4(2қ)
85:18=4(13қ) 60:7=8 (4қ) 3:6=0
(3қ)
5:8= 0(5қ)
74:7=10(4қ) 51:7=7(2қ)
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар
психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау
Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Оқулық
Оқулық
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа сабақ
(Ұ.Ж)
№1.Өрнектердің мәнін тауып,балалардың қайсысы
театрдағы қандай қойылым түріне баруды ұнататынын
анықта
7*(120:40)=21-Сәуле-балет
(850-650):5=40-Балжан-драма
500-303:3=399 -Жазира –опера
(540+120):6=110-Асқар-пантомима
(650-320):30=11- Мұрат-қуыршақ
театры
Өзіндік
жұмыс
№2
Теңдеулерді шығар
Х*3=1000-340
х:40=36:18
Х*3=660
х:40=2
x=660:3
х=2*40
x=220
х=80
220*3=1000-340
80:40=36:18
Сиқырлы
сандық
№3 Мысалдарды есептеп,
жауаптарын сандықтан тап.
18*2=36 550:5=110 8:4=202
999:3=333
60*5=300 140:7=2 306:3=102
369:3=123
17*3=51 440:20=22 420:2=210
482:2=241
Тақтамен жұмыс
№ 4.Есепті шығар
Барды-485
оқушы
Қуыршақ
театры-130 о.
Опера және
балет театры-?,2 есе артық
Драма
театры-? о.
Ш:
1)130*2=260
2)
260+130=390
3)485-390=95
Ж: 95
оқушы драма театрына барды
Шығармашылық жұмыс
№5.Қысқаша жазылуы бойынша есептер
құрастыр
А)Ш:160*2=320
320+160=480
810-480=330
Ж: 3-күні
330 билет сатылды
Ә)Ш:
340:2=170 бет 340-170=170
Ж:
1-кітаптың беті 2-кітаптан 170 бетке артық
Жеке
жұмыс
№6.Есептеп,дұрыстығын тексер
41*2=82
33*3=99 23*3=69 96:6=16
639:3=213
248:2=124 82:2=41 51:3=17 428:2=214 69:23=3
№8.Теңдеулерді шеш
Х*30=1000-730 880:у=535-491
а-45=389-254
Х*30=270
880:у=44 а-45=135
х=270:30
у=880:44 а=135+45
х=9 у=20
а=180
№9.Көбейтудің терімділік және ауыстырымдылық
қасиеттерін қолданып,өрнектерді есепте
(25*5)*4=500 (4*6)*25=600
5*(6*20)=600
2*(48*5)=480 (20*8)*5=800
(2*7)*5=700
|
Өрнектердің мәнін тауып,балалардың қайсысы
театрдағы қандай қойылым түріне баруды ұнататынын
анықтайды.
Тапсырманы
өз беттерімен орындайды.
Теңдеулерді шешеді.
Мысалдарды
есептеп, жауаптарын сандықтан табады.
Есепті
шығарады.
Қысқаша
жазылуы бойынша есептер құрастырып, шығарады.
Өрнектерді
есептейді, дұрыстығын тексереді.
Жұппен
тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
-
көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым
теңдеулерді шешеді;(1б)
-құрылымы күрделі түріндегі теңдеулерді
шешеді;(1б)
-мысалдарды
есептейді.(1б)
Дескриптор:
-Есептің шартын
құрады;(1б)
-шешуін, жауабын
табады-1б
Дескриптор:
-Қысқаша
жазылуы бойынша есептер құрастырады;(1б)
-Шешуі мен
жауабын жазады.(1б)
Дескриптор
-Өрнектерді
есептеп,
дұрыстығын тексереді;(1б)
-Теңдеулерді шешеді;(1б)
|
Оқулық
Оқулық
Оқулық
Оқулық
Оқулық
Оқулық
|