Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
«Өзіңізге тілегенді
басқаларға тілеңіз» ойыны
Әр оқушыға 10-15 секунд
уақыт аралығында ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі
тілек
тілеу тапсырылады.
Содан кейін қатысушылар жұпқа бірігіп, бір-бірінің қолынан
алып,
жаңағы өзіне тілегенді
жұптасына айтуы керек. Мұғалімнің де бұл іске
қатысқаны
дұрыс. Тілектерді
бір-біріне топ ішінде де айтуға болады. /Бұл ойын
оқушыларға
психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-суретке назар
аудар,әңгімеле. Берілген суреттерге қандай ортақ тақырып ұсынар
едің?
Қандай мәтіндік редакторларды
білесің?
Өнер туралы мәтінді
компьютерде қандай мәтіндік редактормен теріп, сақтай
аласың?
Жаңа
тақырып
Word – мәтіннен тұратын
құжаттарды дайындауға ар- налған мәтіндік редактор. Microsoft
фирмасының офиске ар-налған программалық өнімі.
Word мәтіндік редакторының
көмегімен кесте, сәндік мәтін, фотосурет т.б. объектілерден
құралған құжатты ре-дакциялауға, басып шығаруға
болады.
Программаны іске қосу
үшін, командаларды төмендегі ретпен бастаймыз:
Пуск →
Все
программы →
MS
Office →
MS Word
2010
Іске
қосу →
Барлық
программалар →
MS
Office →
MS Word
2010
1.Жаңа құжат құру
үшін, Файл→Создать (Құру)→
Новый
документ (Жаңа құжат)
(3-сурет, қызыл
бағыттамалар) командаларын
орындаймыз.
2.Құрған құжатты алғаш
рет сақтау үшін, Файл→Сохра нить
как (Қалай сақтау)
ко-мандаларын орындаймыз (3-сурет, жасыл
бағыттама).
3.Сақталған құжатты ашу
үшін, Файл→Открыть (Ашу) командаларын
орындаймыз (3-сурет, көк
бағыттама).
-
-
Жұптық
жұмыс.
«Даналық
ағашы» әдісі
Оқушылар
арасынан бір жүргізуші сайланады. Жүргізушінің қолында
қорап
немесе
сандықша болу керек. Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар
құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң,
оқушылар сандықшаданкез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық
жауап беруге тырысады. Қойылған сұрақ пен берілген
жауап
бағаланады.
1
тапсырама. Word редакторының терезесі
мен құралдарыбойынша сұрақтар құрастырып, сыныптастарыңа
ұсын.
Жеке
жұмыс 3-тапсырма Word
редакторындағы құралдардың суретінеқарап,
қандай
қызмет атқаратынын болжаңдар.Кесте құрып, дәптеріңе
жаз.
Дескриптор
редакторындағы құралдардың суретіне
қарап,
қандай
қызмет атқаратынын анықтайды.
Оған кесте
құрып, дәптеріне жазады.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Мұғалімді
тыңдайды
Тамаша!
Керемет! Жақсы! Талпын!.т.б.
Оқулықтағы
тақырыпты оқиды
Жаңа
тақырыпты түсініп оқиды
Оқушылар
жұппен жұмыстанады
Дескриптор
редакторының
терезесімен құралдары бойынша сұрақтан
құрастырады.
Құрастырған
сұрақтарын сыныптастарына ұсынады.
|
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім
оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру
деңгейіне қарай
«Мадақтау
сөз» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жұлдыз
1 балл
Қалыптастырушы бағалау
Жұптасқан
оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы
орындау деңгейіне қарай «Мадақтау
сөз» әдісі арқылы бір-бірін
бағалайды.
Жарайсың!
Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын
|
Интер
белсенді тақта/ компьютер
оқулық
|