|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-бөлім. Роботтехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Атақты тұлғалар») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Альмурзина Айымгүл Айбатырқызы |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 3 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Word мәтіндік редакторы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін пернелерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді
өңдеу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Word пен WordPad – мәтіндік редакторларының жұмысындағы айырмашылықтарды біледі. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Берілген суретке сөйлем құрап, мәтіндік редакторда теріп, сақтайды. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Мәтін теру ережесін сақтай отырып, мәтінді өңдеуді үйренеді |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз» ойыны Әр оқушыға 10-15 секунд уақыт аралығында ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бірігіп, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айтуы керек. Мұғалімнің де бұл іске қатысқаны дұрыс. Тілектерді бір-біріне топ ішінде де айтуға болады. /Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
1-суретке назар аудар,әңгімеле. Берілген суреттерге қандай ортақ тақырып ұсынар едің? Қандай мәтіндік редакторларды білесің?
Өнер туралы мәтінді
компьютерде қандай мәтіндік редактормен теріп, сақтай
аласың? Жаңа тақырып Word – мәтіннен тұратын құжаттарды дайындауға ар- налған мәтіндік редактор. Microsoft фирмасының офиске ар-налған программалық өнімі. Word мәтіндік редакторының көмегімен кесте, сәндік мәтін, фотосурет т.б. объектілерден құралған құжатты ре-дакциялауға, басып шығаруға болады. Программаны іске қосу үшін, командаларды төмендегі ретпен бастаймыз: Пуск → Все программы → MS Office → MS Word 2010 Іске қосу → Барлық программалар → MS Office → MS Word 2010
1.Жаңа құжат құру үшін, Файл→Создать (Құру)→ Новый документ (Жаңа құжат) (3-сурет, қызыл бағыттамалар) командаларын орындаймыз. 2.Құрған құжатты алғаш рет сақтау үшін, Файл→Сохра нить как (Қалай сақтау) ко-мандаларын орындаймыз (3-сурет, жасыл бағыттама). 3.Сақталған құжатты ашу үшін, Файл→Открыть (Ашу) командаларын орындаймыз (3-сурет, көк бағыттама).
Жұптық жұмыс. «Даналық ағашы» әдісі Оқушылар арасынан бір жүргізуші сайланады. Жүргізушінің қолында қорап немесе сандықша болу керек. Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар сандықшаданкез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады. Қойылған сұрақ пен берілген жауап бағаланады. 1 тапсырама. Word редакторының терезесі мен құралдарыбойынша сұрақтар құрастырып, сыныптастарыңа ұсын. Жеке жұмыс 3-тапсырма Word редакторындағы құралдардың суретінеқарап, қандай қызмет атқаратынын болжаңдар.Кесте құрып, дәптеріңе жаз. Дескриптор
редакторындағы құралдардың суретіне қарап, қандай қызмет атқаратынын анықтайды. Оған кесте құрып, дәптеріне жазады. |
Сұрақтарға жауап береді. Мұғалімді тыңдайды Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!.т.б. Оқулықтағы тақырыпты оқиды Жаңа тақырыпты түсініп оқиды Оқушылар жұппен жұмыстанады Дескриптор
редакторының терезесімен құралдары бойынша сұрақтан құрастырады. Құрастырған сұрақтарын сыныптастарына ұсынады. |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жұлдыз Қалыптастырушы бағалау Жұптасқан оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын |
Интер белсенді тақта/ компьютер оқулық |
||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі
бағалауды ұйымдастырады. |
|
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасы |
Word мәтіндік ретакторы тақырыпты оқу |
|
|
Оқулық |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ-3 сынып. Тақырыбы: Word мәтіндік редакторы
ҚМЖ-3 сынып. Тақырыбы: Word мәтіндік редакторы
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-бөлім. Роботтехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Атақты тұлғалар») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Альмурзина Айымгүл Айбатырқызы |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 3 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Word мәтіндік редакторы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін пернелерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді
өңдеу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Word пен WordPad – мәтіндік редакторларының жұмысындағы айырмашылықтарды біледі. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Берілген суретке сөйлем құрап, мәтіндік редакторда теріп, сақтайды. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Мәтін теру ережесін сақтай отырып, мәтінді өңдеуді үйренеді |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз» ойыны Әр оқушыға 10-15 секунд уақыт аралығында ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бірігіп, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айтуы керек. Мұғалімнің де бұл іске қатысқаны дұрыс. Тілектерді бір-біріне топ ішінде де айтуға болады. /Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
1-суретке назар аудар,әңгімеле. Берілген суреттерге қандай ортақ тақырып ұсынар едің? Қандай мәтіндік редакторларды білесің?
Өнер туралы мәтінді
компьютерде қандай мәтіндік редактормен теріп, сақтай
аласың? Жаңа тақырып Word – мәтіннен тұратын құжаттарды дайындауға ар- налған мәтіндік редактор. Microsoft фирмасының офиске ар-налған программалық өнімі. Word мәтіндік редакторының көмегімен кесте, сәндік мәтін, фотосурет т.б. объектілерден құралған құжатты ре-дакциялауға, басып шығаруға болады. Программаны іске қосу үшін, командаларды төмендегі ретпен бастаймыз: Пуск → Все программы → MS Office → MS Word 2010 Іске қосу → Барлық программалар → MS Office → MS Word 2010
1.Жаңа құжат құру үшін, Файл→Создать (Құру)→ Новый документ (Жаңа құжат) (3-сурет, қызыл бағыттамалар) командаларын орындаймыз. 2.Құрған құжатты алғаш рет сақтау үшін, Файл→Сохра нить как (Қалай сақтау) ко-мандаларын орындаймыз (3-сурет, жасыл бағыттама). 3.Сақталған құжатты ашу үшін, Файл→Открыть (Ашу) командаларын орындаймыз (3-сурет, көк бағыттама).
Жұптық жұмыс. «Даналық ағашы» әдісі Оқушылар арасынан бір жүргізуші сайланады. Жүргізушінің қолында қорап немесе сандықша болу керек. Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар сандықшаданкез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады. Қойылған сұрақ пен берілген жауап бағаланады. 1 тапсырама. Word редакторының терезесі мен құралдарыбойынша сұрақтар құрастырып, сыныптастарыңа ұсын. Жеке жұмыс 3-тапсырма Word редакторындағы құралдардың суретінеқарап, қандай қызмет атқаратынын болжаңдар.Кесте құрып, дәптеріңе жаз. Дескриптор
редакторындағы құралдардың суретіне қарап, қандай қызмет атқаратынын анықтайды. Оған кесте құрып, дәптеріне жазады. |
Сұрақтарға жауап береді. Мұғалімді тыңдайды Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!.т.б. Оқулықтағы тақырыпты оқиды Жаңа тақырыпты түсініп оқиды Оқушылар жұппен жұмыстанады Дескриптор
редакторының терезесімен құралдары бойынша сұрақтан құрастырады. Құрастырған сұрақтарын сыныптастарына ұсынады. |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жұлдыз Қалыптастырушы бағалау Жұптасқан оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын |
Интер белсенді тақта/ компьютер оқулық |
||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі
бағалауды ұйымдастырады. |
|
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасы |
Word мәтіндік ретакторы тақырыпты оқу |
|
|
Оқулық |
шағым қалдыра аласыз
















