Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылар түгелдеу.Сабаққа
назарларын аударып,көңіл-күйлерін
анықтау
Суреттер бойынша тақырып
мазмұны (атты әскер,жаяу әскер)бойынша топқа
бөлу
2.Ой
қозғау
Суреттер топтамасы мен карта
бере отырып,
төмендегі сұрақтарды
беріңіз
-Картада қандай ежелгі
тайпалық дақтар
бейнеленген?
-Суреттер мен карта арасында
қандай байланыс бар?
-Бүгінгі тақырыбымызға болжам
жасаңыз.
Оқушылардың жауаптары
тыңдалып,сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары
хабарланады.
|
1.Оқушылар суреттер бойынша
топқа бөлінеді
2. Суреттер топтамасы мен карта
бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
1.Мұғалімнің кері
байланысы
1.
ҚБ«Мадақтау»
|
1.тақырыптық
суреттер
https://e-history.kz/kz/news/show/632
2.тақырыптық суреттермен
карта
https://e-history.kz/kz/news/show/632
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
10
минут
7
минут
|
Мағынаны
тану
Зерттеу
сұрағы: Неге Мөде шаньюй “Жер
мемлекеттің негізі”
деді?
3.
«Ойлан,жұптас,бөліс»-топтық
жұмыс
Оқушылар рим
тарихшысы Аммиан
Марцеллин жазба дереккөздері және
мәтінмен танысып,топтар өзара оқыту
жүргізеді.
Тапсырмаға
нұсқаулық:
1.Мәтіннің жалпы мағынасын
білдіретін тезис құру
2.Мәлімет не үшін берілгенін
түсіндіру
3.Мәтіннің негізгі элементтері
анықтау
4.Ақпараттың қажетті
бірліктерін табу
1-топ:Жазба
деректер
2-топ:Ғұн мемлекетінің
құрылуы
3-топ:Мөде
шаньюй
«Аммиан Марцеллин ғұндар туралы: “Ғұндар жақсы
шыныққан, олар отты да қажет етпейді. Олар тау мен орманда көшіп
жүреді, жас кезінен ыстық - суыққа, шөлге үйренген” - деп
жазған»
ЕББҚ білім алушы «шаньюй»,
«хунну» негізгі термин сөздерді мәтіннен
анықтайды
4. Картамен
жұмыс
Оқушылар жұптасып картадан
ғұндардың орналасқан аймағын
көрсетеді
Е ББҚ білім
алушы суреттер/иллюстрациялардегі ғұндардың әскери
басқару жүйесін анықтап,сурет бойынша жұмыс
жасайды.
5. «Шындық/Жалған»
әдісі
Кестедегі ғұн тайпалық
бірлестігінің құрылу тарихын анықтап, тұжырымдардың ақиқат не
жалған астын сызып
көрсетіңіз
р/с
|
Тұжырым
|
Шындық
|
Жалған
|
1
|
Б.з.б ІІІ ғасырда ғұндар Орта
Азия ғұн мемлекетін
құрылды.
|
Шындық
|
Жалған
|
2
|
Ғұн мемлекетінің билеушісі
хан
|
Шындық
|
Жалған
|
3
|
Ғұн мемлекетінің негізін
қалаған Мөде шаньюй
|
Шындық
|
Жалған
|
4
|
Ғұндар 24 тайпадан
тұрады
|
Шындық
|
Жалған
|
5
|
Ғұндардың көрші мемлекеті
сақтар
|
Шындық
|
Жалған
|
ЕББҚ білім алушы сыныптастары
және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасалады.
|
Оқушылар сыныпта
талқылау жүргізеді.
Критерийлер:
1) Тақырып аясында
нақтылықтың болуы
2)оқушыларының
барлығының жұмыс істеуі,
сөйлеуі
3) Жұмысты қорғауға
3 мин беріледі
Қосымша
ақпараттармен жұмыс жасау.
Дескриптор:
ақпараттың ішінен
маңызды деген 3 тарихи тұлғаны, 3 негізгі тарихи оқиғаны анықтау.
Өз таңдауларын дәйектер келтіре отырып, дәлелдеулері
тиіс.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
9,10,11-слайд
Мөде қаған
туралы: http://e-history.kz/kz/books/education/read/235
Ежелгі Қазақстан.
Балалар энциклопедиясы. –Алматы: «Аруна», 2002
ж.
http://ok-t.ru/studopediaru/baza8/824259538287.files/image028.jpg
1-қосымша
«Қазақстан тас
дәуірінің ескерткіштерінің
зерттелуі»
мәтін
http://history.tarsu.kz/index.php/lektsii?id=72
Ғұндар
туралы http://www.youtube.com/watch?v=GpNiLw6YP0w
|