Материалдар / ҚМЖ 4-тоқсан 7 сынып Дүние тарихы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ 4-тоқсан 7 сынып Дүние тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 4-тоқсан 7 сынып Дүние тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
300
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-1

     

Бөлім:

Америка Құрама Штаттарының күшеюі

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

АҚШ-тың батыс бағыттағы аумағы қалай кеңейді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.1.2 XIX ғасырдағы Америка Құрама Штаттары территориясының кеңею үдерісін сипаттау

Сабақтың мақсаты

АҚШ-ты батысқа қарай кеңейту жолдарын анықтау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Оқушылар назарына АҚШ-тың тәуелсіздік кезінде және қазіргі кездегі тудың суреттерін көрсетіңіз. Сұрақтарды талқылаңыз:

- неліктен жұлдыздардың саны әртүрлі?

- неліктен сызықтардың саны өзгермеді?

Оқушылардың кез келген жауаптары қабылданады.

Оқушыларға АҚШ-тың батыс қарай аумағының кенеюі жайлы сабақ өтетінін айтыңыз.


Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылар АҚШ-тың тәуелсіздік кезінде және қазіргі кездегі тудың суреттері бойынша сұрақтарға өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы







Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс

Оқушылар назарына екі карта ұсынылады: алғашқы 13 штаты бар карта және XIX ғ. Екінші жартысындағы АҚШ-тың саяси картасы Карталарды салыстырып, айырмашылықтарды анықтап, аумақты кеңейтудегі себептері мен әдістерін анықтауы қажет.

Талқылауға арналған сұрақтар:

-байырғы халықтың өмірі қалайша өзгерді?

- үндістер өз жерлерін қорғай алды ма? Еуропалық колонистерге қалайша тойтарыс бере алды?

Суретші Джордж Кэтлиннің американдық жазықтың суреттерін, бұл жазықтарды мекен еткен байырғы тұрғындары мен«Тағдырдың анық жазғаны»көрсетіңіз.

Колонистердің өз тағдырына сенетінін және 19-шы ғасырда кең аумақтарының тұрғындарына деген көзқарасына әсер еткенін оқушыларға түсіндіріңіз. Сондай-ақ, бұл идея Америка Құрама Штаттарының кейде зорлық-зомбылықты кеңейтуді, мысалы, Мексикамен соғыс кезінде немесе британдық келіссөздерде ақтау үшін қолданылғанын түсіндіріңіз.

Колонистердің үндістермен соғыста қолданған әдістерді анықтауы қажет.

Анықталған әдістері туралы оқушылардың пікірін тыңдап, талқылаңыз:

- Неліктен колонистер діни адамдар бола тұра, мұндайәдістердіқолданды?

XIX ғ. АҚШ-ты сипаттаңыз.

1. күшті жақтары (саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени);

2. әлсіз жақтары (саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени).

.

Дескриптор:

- кем дегенде бес ерекшеліктерін анықтайды.

- кем дегенде екі әдісті анықтайды.









Дескриптор:

- үндістермен күресте кем дегенде екі әдісті анықтайды.



Дескрипторлар:

-Оқушылар үндістермен соғысты сипаттайды

- XIX ғ. АҚШ-тағы тарихи оқиғаларға талдау жасайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»


«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»

Өзара бағалау түрі пайдаланылады.







(Қосымша1).




жазықтарсуреттер



(Қосымша 2).









(Қосымша 3).






Ақпараттық карточкалар

Қорытынды

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

АҚШ-тың батыс бағыттағы аумағы қалай кеңейді?






Қысқа мерзімді жоспар-2

     

Бөлім:

Америка Құрама Штаттарының күшеюі

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

АҚШ-тағы құлдық қалай жойылды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.2.2 трансатлантикалық құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;

7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін анықтау

Сабақтың мақсаты

АҚШ-тағы құлдықты жоюдың әдістерін анықтау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


БЫМ/Б

Оқушылар назарына трансатнатикалық құлдық бойынша карта ұсынылады. Талқылауға арналған сұрақтар:

- неліктен құлдық пайда болды?

- АҚШ-та құлдар қандай мақсатта қолданылды?

Оқушылардың кез келген жауаптары тыңдалады. АҚШ-та құлдықты жою әдістері анықталатыны туралы сөз қозғалады.

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

Ежелгі римдік және трансатлантикалық құлдықты салыстырыңыз.

Жалпы сыныптық талқылау. ОқушыларғаXIX ғ. құлдар саудасы туралы ақпарат тараптылады Уақыт сызығын пайдалану арқылы тәуелсіздік алғаннан бері АҚШ-тың дамуын сипаттаңыз.

Оқушыларға АҚШ дамуының ерекшеліктері бар тұжырымдар тізімін таратыңыз Оқушылар оңтүстік және солтүстік аймақтарға тән ерекшеліктерді жіктейді.

Тұжырымдар


Солтүстік/Оңтүстік

Штаттарда плантациялық құлдық таралған

Оңтүстік

Бұл штаттарда капиталистік қатынастар дамыған

Солтүстік

Экономикалық даму батыс еуропалық мемлекеттрге жақын

Солтүстік

Саяси билік құлиеленушілер қолында.

Оңтүстік

Экономикалық дамуы интенсивті жолмен өтті.

Солтүстік

Экономикалық дамуы экстенсивті жолмен өтті.

Оңтүстік

Осы штаттарда индустрияландыру қарқынды жүрді, қалалар саны өсті.

Солтүстік

Америкалық мақта өндірісініңэкспорты 60% құрды.

Оңтүстік

Ауыл шаруашылығы тауар өндірісіне ауыса бастады.

Солтүстік

Осы штаттарда әлеуметтік иерархия мен касталық жүйе сақталған.

Оңтүстік

«Сұрақ-жауап» әдісі

Штаттардың арасындағы айырмашылықтарды талқылаңыз
- Штаттардың арасында соғыс не үшін болуы мүмкін?

- Оңтүстік және солтүстік арасында қандай айырмашылықтар бар?

- Неліктен бұл аймақтардың даму жолы әртүрлі болды?

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!