ҚМЖ §53-54. Қазақ халқының ауызша тарихи дәстүрі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ §53-54. Қазақ халқының ауызша тарихи дәстүрі

Материал туралы қысқаша түсінік
XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басында пайда болған шежірелерді тарихи дереккөз ретінде құндылығын анықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

7.4 XIХ ғасыр -XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:.

Қазақстан тарихы

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§53-54. Қазақ халқының ауызша тарихи дәстүрі. (XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі маңызын айқындау

Сабақтың мақсаты

XIX ғ. Соңы мен XX ғ. Басында пайда болған шежірелерді тарихи дереккөз ретінде құндылығын анықтау

Құндылықтар

Ұлттық мүдде: ұлттық мәдениетті дәріптеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру. Үй жұмысын сұрау.


Жаңа сабақ: Тапсырма №1 «Тұлғаны тану»

Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид тарихи тұлғаға мінездеме бер.

Сұрақтарға жауап береді.


Тұлғаның іс – әрекеті мен қызметін талдайды

Әр дұрыс жауап 1 балл

Презентация, оқулық

Сабақтың ортасы

Тапсырма №2 Жеті атаңды жаз. Шежіреңді тарқат.

Жауабы:

1. Әке

2. Немере

3. Шөпшек

4. Бала

5. Шөбере

6. Баба

7. Ата

Тапсырма №3 Кестені толтыр.

Ағарту-шылар

Туған жері

Еңбектері

1

Шәкәрім Құдайбердіұлы



2

Құрбанғали Халид




Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы




Тапсырма №4 Бекіту сұрақтары. Төменде келтірілген деректер қай тарихи тұлғаға қатысты екенін анықтаңыздар.

Қазақ халқының , соның ішінде қазақ сұлтандары мен хандар шежіресін жан-жақты зерттеді.


Қазіргі «Мәдени мұра» бағдарламасын алдын ала болжап, бізден жүз жыл бұрын жүзеге асыра бастаған.


Қазақ ауыз әдебиеті үлгілерін жинаушы.

Оның «Жарида», «Тауарих хамса» атты тарихи этнографиялық зерттеулердің авторы.



Шежіреге сипаттама береді.







Дәйекпен дәлелденген дұрыс жауапты береді






Сұрақтарға жауап береді.


Әр дұрыс жауап 1 балл

Презентация, оқулық

Сабақтың соңы

Рефлексия. «Бағдаршам»

-Мен барлығын түсіндім-жасыл;

-Мен орташа түсіндім-сары;

-Ешнәрсе түсінбедім- қызыл

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.05.2025
130
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі