қмж 5-матемтика үйден оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

қмж 5-матемтика үйден оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
зерде бұзылыстары бар жеңіл ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқытуға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: САБАҚ ЖОСПАРЫ


Пән

Математика үйден оқыту

Күні:

6.11.2024ж

Мұғалім

Ибраева Шолпан

Мектеп, сынып

47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп –лицейі 5-сынып

Сабақ тақырыбы

Жай бөлшектерді құрау


Оқу мақсаттары

5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру;

5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу;

Сабақ мақсаттары

жай бөлшектердің анықтамасын өз сөзімен айта алады, жай бөлшектерді оқып, жаза алады;

фигураларды тең бөліктерге бөле алады және боялған бөліктерін жай бөлшекпен жаза алады.

жай бөлшектерді өмірмен байланыстыра алады;

Бағалау критерийлері

жай бөлшек ұғымын меңгереді;

жай бөлшекті және оның компоненттерін анықтайды;

Тілдік мақсаттар

Оқушы жай бөлшектердің анықтамасын тұжырымдай алады, жай бөлшектерді оқи алады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

үлес; жай бөлшек; бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшек сызығы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

жай бөлшектің бөлімі..., ал алымы... білдіреді; 

Құндылықтарды дарыту

Зайырлы қоғам және руханият құндылығы бойынша тапсырмалы жұмыста мұғалімге құрмет, ынтымақтастық және сыйластық қарым-қатынастарын бойына сіңіреді. өзін бағалау көзқарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

https://bilimland.kz, https://imektep.kz, https://twig-bilim.kz, https://itest.kz


Алдыңғы білім


Ең үлкен ортақ бөлгіш. Ең кіші ортақ еселік .

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/arifmetika/natural-sandar/lesson/eng-ulken-ortaq-bolgish-ozara-zhai-sandar

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы (7 мин)



1 мин







1 мин


Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушымен сәлемдесу;

Оқушының назарын аударып, зейінін шоғырландыру


Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылар кезек - кезек саусақтарын жұбының саусақтарына тигізе отырып, бас бармақтан бастап орындайды.

Сізге (1 – бас бармақтарын тигізу)

Табыс (2 - балан үйрек)

Шаттық (3 - ортан терек)

Қуаныш (4 - шылдыр шүмек)

Тілеймін (5 - кішкене бөбек)

Сә-ле-мет-сіз бе?! (жұбымен алақандарын шапалақтау)








«Бес саусақ»

әдісі



https://imektep.kz/kz/ulester

Сабақтың ортасы

(25 мин)





4 мин


5мин













8 мин



5 мин









3 мин



Жаңа тақырыпты түсіну үшін

Жеке тапсырма

Жұмыс парығы таратылады. Оқушылар берілген бөлшек бойынша фигураның тиісті бөлігін бояйды.


Кері байланыс:

Сергіту сәті: Бөлшектің күнделікті өмірде қолданылуы видеотоптамасын көріп мысалдар келтіру

. https://bilimland.kz/kk/courses/simulation/matematika/lesson/bolshekter-kirispe

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы жүргізіледі.


Жеке жұмыс.

Жеке жұмысты жасау арқылы, оқушы өздігінен жай бөлшек ұғымын тұжырымдайды.


1-тапсырма: «Ойлан, тап» ойыны https://imektep.kz/kz/game#memory_cards-1592

Берілген бөлшектерді суреттермен сәйкестендіру.


2-тапсырма: «Дұрыс, дұрыс емес» ойыны

https://imektep.kz/kz/game#true_false-1359

Берілген 5 тұжырымға «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп жауап береді




https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/zhaj-bolshekterdi-oqu-zhane-zhazu










https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/zhaj-bolshekterdi-oqu-zhane-zhazu


https://bilimland.kz/upload/content/lesson/757/media/ce7d85d14e173bbce7d5fcf8da0372cc/content/script_00116/media/lt3b_02_170_il06.pdf

Сабақтың соңы(13мин)





6 мин










4 мин














3 мин

Сабақты қорытындылау.


Үй тапсырмасы: https://twig-bilim.kz/ сайтына кіріп, математика бөліміндегі «Мысырлықтар және бірлік бөлшектер» фильмін қарау. Осы фильмді көру арқылы сіз мысырлықтарға бөлшекті сандардың күрделі жүйесін қолдануға негіз болған аңызбен танысасыз.


Рефлексия: «Бас бармақ» әдісі боойынша жүргізіледі.






https://itest.kz/kz/exam-test?test_id=115796625













https://twig-bilim.kz/kz/list/maths/number/decimals-fractions-and-percentages








«Бас бармақ»

әдісі


Сабақ өткізгеннен кейін толтыратын мұғалімнің өзіндік рефлексия парағы


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқу материалдары оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, деңгейлік тапсырма түрінде беремін. Жеке, тапсырмаларды орындау барысында оқушыға дербес қолдау көрсетемін.

мұғалімнің қалыптастырушы бағалауы.

Сабақ барысында АКТ пайдалануда слайдқа қарағандықтан көз жаттығуларын жасатамын.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.04.2025
334
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі