Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып,
мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын
білдіру
5.4.3.1 -
жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу
құралдарын қолданып жазу;
|
Сабақтың мақсаты :
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай
алады:
Тақырыптың аясында қазақша жай сөйлемдер құрау
арқылы жаңа сөздерді меңгереді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай
алады:
Мәтіннің табиғатын,жасалу
жолын,байланысуын,сөйлемнен айырмашылығын
меңгереді
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай
алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Сабақтың
ортасы
36
минут
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздіктермен жұмыс.
Айтылым
Ойтүрткі
2. Айтылым тапсырма
Жеке
жұмыс
3-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқылым
Тыңдалым
ЕББҚ:(Зейін
тапшылығы және гипербелсенділік синдромы
(ЗТГС)
(даралап
оқыту тәсілі арқылы)
4. Айтылым
тапсырма. «ПОПС формуласы» әдісі арқылы мәтін мазмұнын
талқылау. Жеке қажеттілгі бар оқушыны (төмен деңгейлі)
қолдау.
5.
Жазылым
1- тапсырма
Жұптық жұмыс
6.Айтылым
2-тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Шикі-сырой
Шайнау-жевать
Жеңіл
қорыту-переваривать
тәулік -сутки
қамтамасыз
ету –обеспечить
Айтылым
Оқушылардың тақырып
көлеміндегі сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту мақсатында
«БЭКРОНИМ» әдісі қолданылады. Шарты: «Дәрумен» сөзінде берілген әр
әріп бойынша мағыналы сөйлем құрастырады немесе мақал мәтелдер
айтады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.
Тыңдалым
Көгөніс.
Көгөніс қазір жылдың қай
мезгілінде болса да, дүкендерде тұрады. Себебі олар денсаулыққа
пайдалы...
Оқылым
Мәтінді оқы,
тыңда. Мазмұнын түсініп алады.
Мәтін мазмұны бойынша
берілген тұжырымға өз ойын «ПОПС» формуласы арқылы
айтады
Тұжырым: Көкөністерді жеу
керек.
Жазылым
Суреттерді пайдаланып, сөйлем
құр.
Үлгі: Қызанақ гүлден пайда
болады.
Мен
дүкеннен
сатып
алдым. Орамжапырақтың жапырағы көп болады. Сәбіздің құрамында бой
өсіретін дәрумен бар. Жуаның емдік қасиеті бар.
Мәтіннің мазмұны бойынша
парталас досы екеуі кезектесіп сұрақтарға жауап береді. «Қағып ал»
тәсілін қолданады.
Айтылым
Диалог.
«Көгөніс»
|
«Смайликтер»
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап
береді
2 балл
Дескриптор:
Мәтін мазмұнын
түсінеді
2 балл
Дескриптор:
-Түсіндіреді
-Талдайды
3 балл
«Смайликтер»
Дескриптор:
-сөйлемдер құрастырып
жазады;
-сұрақ
қояды;
-жауап
береді
3 балл
«Табыс
баспалдағы»
«Бас
бармақ»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
«ПОПС формуласы»
кесте
Оқулық
8-
бет
|