Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: |
Мектеп: |
|
||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||
Сабақтақырыбы |
Классикалық өнер жауһарлары (шедевр)(өнердегі үздік туындылар). Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары. |
|
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегіөнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу. 5.1.3.1 Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу(оның ішінде АКТ қолдану). |
|
||||||||||
Сабақмақсаттары |
|
|
||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:
|
|
||||||||||
Құндылықтардыдарыту |
Құндылықтардыдарытуқазақстандықсуретшілердізерделеуарқылыжүзегеасады. |
|
||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Бейнелеуөнері, өнертарихы |
|
||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушыларзерттеужұмыстарыүшінэлектрондыақпараткөздерінқолданады |
|
||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушыларбастауышсыныптардынбастапбейнелеуөнерісабақтарындабейнелеуөнерініңтүрлеріжәнежанрларыментанысқанболатын |
|
||||||||||
Сабақбарысы |
|
|||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||||||||
Сабақтың басы |
Амандасу Коллабаративті орта құру "Ассоциация шілтері" Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру "Өнер" презентациясын көрсету. Оқушылар Қайта өрлеу дәуірінің суретшілері мен қоса қазіргі заман суретшілерінің жұмыстарымен таныса алады. Сонымен қатар Қазақстандық суретшілер туралы да мәлімет ала алады. Презентацияны талдау
• Жанр дегеніміз не? • Жанр мен өнер түрін қалай ажыратасыз? • Суреттен не көріп тұрсыз? Олардың бір бірінен айырмашылығы қандай? |
Мүсін https:// ru.wikipedia.org/wiki/ кескіндеме https://ru.wikipedia.org/wiki/ графикаhttps:// ru.wikipedia.org/wiki/ Өнер туындыларының жанрлар бойынша түрлері. Өнердегі кілтті сөздер бағыты. http://www.artalmaty.kz/gallery.php#102 http://www.wga.hu/frames-e.html?/html/h/heem/cornelis/vanitas.html http://www.accessart.org.uk/tag/stilllife/ |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Практикалық бөлім: Түсті карточкалар көмегімен оқушыларды топқа бөлу. Топтың көшбасшылары әр түрлі уақыт аралығы көрсетілген бір карточкадан таңдап алады. Қайта өрлеу дәуірі, Көшпенді суретшілер одағы, Қазақстан суретшілері 10 минуттың ішінде суретшілер бойынша келесі сәттерді ескере отырып зерттеу жұмыстарын жүргізеді - Суретшілер - Өнердегі бағыттар - Танымал шығармалар Оқушыларға түсті көшірмеден алынған суретшілер туындыларын тарту. Келтірілген мысалдарға қарап отырып, оқушылар бейнелеу өнері жанрлары мен түрлеріне көшірме жұмыстарды жіктеп, топтағанда, терминологиялар қолдана отырып, жаңа материалдарды бекітеді. Мәселен, суретшілер Леонардо/графика/, А.Ғалымбаева /кескіндеме/, Пәндік лексика және терминологияны қолдануды ұсыну Жұмыстардың таныстырылымы. 10 мин Әр топқа таныстырылым үшін 4 мин. уақыт беріледі. Смайликтердің көмегімен оқушылардың бірін-бірі бағалауы және мұғалімнің кері байланысы. |
СуретшіАнарАбжанова http://dorogoe.kz/journal/iskusstvo/2034 Натюрморт жасаудың түрлері http://www.timetrips.co.uk/art_workshop.htm Леонардо да Винчидің қайта дәуірлеудегі шығармашылығы http://ru.wikipedia.org/wiki/Леонардо_да_Винчи http://www.foxdesign.ru/aphorism/biography/leonardo.html Пабло Пикассо шығармашылығы http://www.liveinternet.ru/community/3299606/post289812079/ http://www.liveinternet.ru/users/3166127/post163844619Статья о Казахстанском художнике http://www.altyn-orda.kz/vse-vozrozhdaetsya-iz-pepla-strany-remesla-iskusstva%E2%80%A6/ |
|
|||||||||
Сабақтың соңы |
Сабақсоңындаоқушыларрефлексияжүргізеді(3 Б кестесі): Білемін Білдім Білгім келеді |
|
|
|||||||||
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|
|||||||||
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары |
|
|||||||||
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |