Материалдар / ҚМЖ 5 сынып қыздарға арналған
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 5 сынып қыздарға арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
6362
41 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары


Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтақырыбы

Классикалық өнер жауһарлары (шедевр)(өнердегі үздік туындылар). Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.1

Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегіөнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.


5.1.3.1

Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу(оның ішінде АКТ қолдану).


Сабақмақсаттары

  • Бейнелеу өнерінің түрлері және жанрларымен танысу (презентация)

  • Өнер туындыларының ерекшеліктерін зерделеу(зерттеу жұмысы)

  • Қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениет туындыларымен танысу (зерттеу жұмысы)

  • Зерттеу жұмысы үшін электрондық ақпарат көздерін қолдану (АКТ)


Тілдікмақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Өнердіңқайтаөркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауиөнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулетөнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.

Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:

  • Сіздіңойыңызшасуретші не үшін… материалдардықоладанады?

  • Сізсипаттапбереаласыз ба?

  • Бұл техника сізге не үшінұнады?

  • Суретшіжұмысысізді не үшін қызықтырды?

  • Өзжұмысыңыздықалайжақсартаредіңіз?


Құндылықтардыдарыту



Құндылықтардыдарытуқазақстандықсуретшілердізерделеуарқылыжүзегеасады.


Пәнаралық

байланыстар

Бейнелеуөнері, өнертарихы


АКТ қолдану дағдылары

Оқушыларзерттеужұмыстарыүшінэлектрондыақпараткөздерінқолданады


Бастапқы білім


Оқушыларбастауышсыныптардынбастапбейнелеуөнерісабақтарындабейнелеуөнерініңтүрлеріжәнежанрларыментанысқанболатын


Сабақбарысы


Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы


Амандасу

Коллабаративті орта құру

"Ассоциация шілтері"

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

"Өнер" презентациясын көрсету. Оқушылар Қайта өрлеу дәуірінің суретшілері мен қоса қазіргі заман суретшілерінің жұмыстарымен таныса алады. Сонымен қатар Қазақстандық суретшілер туралы да мәлімет ала алады.

Презентацияны талдау

  • Бейнелеу өнері түрлеріне қарай қалай ажыратылады?

Жанр дегеніміз не?

Жанр мен өнер түрін қалай ажыратасыз?

Суреттен не көріп тұрсыз? Олардың бір бірінен айырмашылығы қандай?

Мүсін

https:// ru.wikipedia.org/wiki/

кескіндеме https://ru.wikipedia.org/wiki/

графикаhttps:// ru.wikipedia.org/wiki/


Өнер туындыларының жанрлар бойынша түрлері. Өнердегі кілтті сөздер бағыты.

http://www.artalmaty.kz/gallery.php#102

http://www.wga.hu/frames-e.html?/html/h/heem/cornelis/vanitas.html

http://www.accessart.org.uk/tag/stilllife/



Сабақтың ортасы


Практикалық бөлім:

Түсті карточкалар көмегімен оқушыларды топқа бөлу.

Топтың көшбасшылары әр түрлі уақыт аралығы көрсетілген бір карточкадан таңдап алады.

Қайта өрлеу дәуірі, Көшпенді суретшілер одағы, Қазақстан суретшілері

10 минуттың ішінде суретшілер бойынша келесі сәттерді ескере отырып зерттеу жұмыстарын жүргізеді

- Суретшілер

- Өнердегі бағыттар

- Танымал шығармалар

Оқушыларға түсті көшірмеден алынған суретшілер туындыларын тарту. Келтірілген мысалдарға қарап отырып, оқушылар бейнелеу өнері жанрлары мен түрлеріне көшірме жұмыстарды жіктеп, топтағанда, терминологиялар қолдана отырып, жаңа материалдарды бекітеді.

Мәселен, суретшілер

Леонардо/графика/,

А.Ғалымбаева /кескіндеме/,

Пәндік лексика және терминологияны қолдануды ұсыну

Жұмыстардың таныстырылымы. 10 мин

Әр топқа таныстырылым үшін 4 мин. уақыт беріледі.

Смайликтердің көмегімен оқушылардың бірін-бірі бағалауы және мұғалімнің кері байланысы.

СуретшіАнарАбжанова

http://dorogoe.kz/journal/iskusstvo/2034


Натюрморт жасаудың түрлері

http://www.timetrips.co.uk/art_workshop.htm

Леонардо да Винчидің қайта дәуірлеудегі шығармашылығы

http://ru.wikipedia.org/wiki/Леонардо_да_Винчи

http://www.foxdesign.ru/aphorism/biography/leonardo.html


Пабло Пикассо шығармашылығы

http://www.liveinternet.ru/community/3299606/post289812079/

http://www.liveinternet.ru/users/3166127/post163844619Статья о Казахстанском художнике

http://www.altyn-orda.kz/vse-vozrozhdaetsya-iz-pepla-strany-remesla-iskusstva%E2%80%A6/



Сабақтың соңы

Сабақсоңындаоқушыларрефлексияжүргізеді(3 Б кестесі):

Білемін

Білдім

Білгім келеді



Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы



Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары



Сабақбойыншарефлексия


Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.




Жалпыбаға



Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!