Қысқа мерзімді жоспар
|
Көркем еңбек |
Мектеп:Бауыржан Момышұлы атындағы ЖББМ |
||||||
|
Күні:13.09 |
Оқытушының аты-жөні:Әйгерім Талғатқызы |
||||||
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Визуалды өнер |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық сәндік натюрморт |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.6.4-Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркем өнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу 5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ұлттық бұйымдар туралы сипаттай отырып, ерекшеліктерін анықтау. Оқушылар ұлттық бұйымдарды үйлестіре отырып натюрморт құрастыру; Суретшілердің жұмыстарына сүйене отырып өз натюрморттарын қағаз бетіне түсірту. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтын басы
|
Сәлемдесу! Өткен сабақты еске түсіру мақсатында сұрақтар қою:
Оқушыларға жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді.
Жаңа тақырып және оның мақсатымен танысады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық |
|||
|
Сабақтын ортасы
|
Кітаппен жұмыс:
Натюрморт түрлерімен таныстыру.
Шығармашылық тапсырма: Кезеңдер бойынша натюрморт салу. |
Кітаппен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді. Натюрморт түрлерімен танысады. Шығармашылық тапсырманы орындайды. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық. Презентация Қағаз, түрлі түсті қарындаштар, өшірігіш |
|||
|
Сабақтын аяғы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін жетістік баспалдағы арқылы біле аламыз. Түсіндім Түсінбедім Аздап түсіндім |
Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру. |
АКТ құралдары |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қмж 5-сынып Ұлттық сәндік натюрморт
Қмж 5-сынып Ұлттық сәндік натюрморт
Қысқа мерзімді жоспар
|
Көркем еңбек |
Мектеп:Бауыржан Момышұлы атындағы ЖББМ |
||||||
|
Күні:13.09 |
Оқытушының аты-жөні:Әйгерім Талғатқызы |
||||||
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Визуалды өнер |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық сәндік натюрморт |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.6.4-Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркем өнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу 5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ұлттық бұйымдар туралы сипаттай отырып, ерекшеліктерін анықтау. Оқушылар ұлттық бұйымдарды үйлестіре отырып натюрморт құрастыру; Суретшілердің жұмыстарына сүйене отырып өз натюрморттарын қағаз бетіне түсірту. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтын басы
|
Сәлемдесу! Өткен сабақты еске түсіру мақсатында сұрақтар қою:
Оқушыларға жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді.
Жаңа тақырып және оның мақсатымен танысады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық |
|||
|
Сабақтын ортасы
|
Кітаппен жұмыс:
Натюрморт түрлерімен таныстыру.
Шығармашылық тапсырма: Кезеңдер бойынша натюрморт салу. |
Кітаппен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді. Натюрморт түрлерімен танысады. Шығармашылық тапсырманы орындайды. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық. Презентация Қағаз, түрлі түсті қарындаштар, өшірігіш |
|||
|
Сабақтын аяғы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін жетістік баспалдағы арқылы біле аламыз. Түсіндім Түсінбедім Аздап түсіндім |
Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру. |
АКТ құралдары |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
шағым қалдыра аласыз















