Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі.

    Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі.

    Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

    6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар Қасым ханның шығу тегін анықтайды.Қасым хан билік құрған тұстағы Қазақ хандығының аймағын біледі.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    «Қасым ханның қасқа жолы» аталған реформаның мән-мағынасын түсінеді.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында

    беріледі.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.







    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Қасым ханның қазақтар арасында неліктен аса беделді болған?



    2. Қасым хан тұсында Қазақ ханының қол астына қандай қалалар өтті?



    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    №1-тапсырма:

    Төменде берілген Қасым хан туралы тарихи құжаттардан келтірілген үзінділерді пайдалана отырып, Қасым ханның тарихи келбетін сипатта.

    1. Ортағасырлық «Зубадат әл-Аср» кітабынан үзінді: «Қасым хан бүкіл Дешті Қыпшақтың падишахы болды. Ол ұлы істер жасау үшін туған адам еді. Қасым ханның қисапсыз әскері қазақтар мен ноғайлардан құралған. Қасымның күш-қуаты артқаны сондай, ол бүкіл Мәуреннахр өңірі үшін үлкен қатер болып отыр».

    2. Үндістандағы Ұлы Моғол империясының негізін салған Бабырдың «Бабырнама» кітабынан үзінді: «Қазақ халқының хан-сұлтандарынның ішінде Қасым хандай құдіретті әмірші болған емес. Оның үш жүз мың әскері бар еді».

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - Қасым ханның тарихи келбетін сипаттайды.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №2-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Дерек негізінде Қасым хан билігі тұсындағы Қазақ хандығының ішкі, сыртқы саясатына және Қасым ханның саяси тұлғасына баға беріңіз.



    Ханның шайқасынан кейінгі болған оқиғалар туралы



    1512 жылдың көктемінде Шайбан өзбектері Мауренаһрда билік құрды. Өзбектер Шаһибек ханның қол астында еді. Саид хан қыс кезінде көктемдегі жағдайды ойлады. Саид хан Ташкент қаласына қарайтын Ахангаранға жорық жасады. Мен ол жорықта ханның жанында болдым. Сол жорықтан Саид хан олжалы оралды. Ізінше Қасым хан Ташкентке Сүйініш ханға шабуыл жасады деген хабар келді. Саид хан тездетіп Ташкентке бет алды. Кендірлік асуына жеткенде, Қасым хан қайтып кеткені туралы хабар жетті. Саид хан осыдан кейін қазақтарға бет алды. Ондағы ойы Ташкентті алуға тағы да қазақтарды көтеру болатын. Қасым хан жасы ұлғайғандықтан, Саид ханды қарсы ала алмайтынын айтып , кешірім сұрайды. Жошы әулиетінің жасы елу мен алпысқа толған отыз-қырық сұлтанды жіберіп, тізе бүгіп қарсы алсын деп бұйырады. Соның ішінде Жаныш хан мен Таныш хан жас жағынан Саид ханнан көп үлкен еді. Олар тізе бүккенде, хан орнынан тұрды. Қалған сұлтандардың бәрі тізе бүккенде, хан орнына отырды. Олардың сәлемін қабылдады. Қасым хан Саид хан алдына келгенде, жылы жүздесіп, құрметтегені сондай хан өмірінің соңына дейін, оның кішіпейілдігін ұмытқан емес.



    Мұхаммед Хайдар Дулат. «Тарихи Рашиди». 1543

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    −Қасым ханның сыртқы саясатта жүргізген саясатын анықтайды;

    −Қасым ханның Қазақ хандығының дамуына қосқан үлесін талдайды

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №3-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1. Ашық тест тапсырмалары

    1.1. Қасым хан тұсында Қазақ ханының қол астына ______ бойындағы бiрқатар

    қалалар өттi.

    1.2. Қасым хан тұсында қазақ жерінің аумағы батысында _______ арғы жағына

    дейiн жетті.

    1.3. Тарихшы Мұхаммед Хайдар Қасым ханның қол астындағы халық саны

    _____астам адам және әскері ____ мыңға дейін жауынгер болғандығын

    жазды.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Анықтайды.

    -Тест тапсырмаларын орындайды.

    -Түсіндіреді.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    image2.png

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1:

    2:





    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты.

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты.

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

    6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар Қазақ хандығының Хақназар тұсындағы Ноғай ордасымен қарым-қатынасын біледі.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Хақназардың Қазақ хандығын билеген кезеңінің тарихта «қайта өрлеу» деген атпен белгілі болғанын біледі.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.





    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Хақназардың ноғайларға қарсы әскери жорықтар жасау себебі неде деп ойлайсың?



    2. Хақназардың Қазақ хандығын билеген кезеңі тарихта неліктен «қайта өрлеу» деген атпен белгілі болады?



    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    №1-тапсырма:

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді,

    берілген жаттығуларды орындатды.

    1. Ашық тест тапсырмалары

    1.1. Қазақ хандығы жағдайының нығаюы Қасым ханның ұлы _______ сұлтанмен

    байланысты болды, ол ___–____ жылдары хандық құрды.

    1.2. Хақназар хан Бұхара билеушiсiмен «достық және әскери одақ туралы ант

    берiскен келiсiм» жасайды, бұл одақ _______ билеушiсi Баба сұлтанға

    қарсы бағытталды.

    Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

    -тапсырманы орындайды

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №2-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1. Кестені толтырыңыз

    Хандар

    Ішкі саясаты

    Сыртқы саясаты

    Мемлекетті

    нығайтудағы

    басты қадамдары

    Қасым хан




    Хақназар хан




    Дескриптор: Жалпы 4 балл.

    -Хақназар ханның тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саясатын сипаттайды;

    -Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саясатын сипаттайды;

    -Хақназар хан тұсындағы Қазақ хандығының сыртқы саясатын сипаттайды;

    -Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының сыртқы саясатын сипаттайды;

    -Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы басты қадамдарын сипаттайды;

    -Қасым ханның мемлекетті нығайтудағы басты қадамдарын сипаттайды.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



    №3-тапсырма:

    Оқулықта берілген түсіну және қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.Shape1

    шекарасы Хақназар хан тұсындағы қазақ хандығының



    1. Кестеге шекаралық өзгерістерді жазып, Хақназар ханның саясатына баға беріңіз.

    Shape2 Shape3

    Shape4 Shape5

    Батыста

    ---------жетті



    __________________жетті





    Shape6



    Shape7

    Shape8

    Шығыста ---------жетті









    _____________________жетті





    Shape9 Shape10



    Shape11

    Солтүстікте

    -------------жетті





    Shape12



    Shape13

    Оңтүстікте

    --------------жетті





    Shape14





    Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы саясатына баға беріңіз.



    Shape15

    Shape16

    Shape17



    Де

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Егембердиев К
    26 Наурыз 2024
    860
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қмж 6 сынып қаз тарих 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қмж 6 сынып қаз тарих 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақта қолдануға
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі.

    Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі.

    Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

    6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар Қасым ханның шығу тегін анықтайды.Қасым хан билік құрған тұстағы Қазақ хандығының аймағын біледі.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    «Қасым ханның қасқа жолы» аталған реформаның мән-мағынасын түсінеді.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында

    беріледі.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.







    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Қасым ханның қазақтар арасында неліктен аса беделді болған?



    2. Қасым хан тұсында Қазақ ханының қол астына қандай қалалар өтті?



    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    №1-тапсырма:

    Төменде берілген Қасым хан туралы тарихи құжаттардан келтірілген үзінділерді пайдалана отырып, Қасым ханның тарихи келбетін сипатта.

    1. Ортағасырлық «Зубадат әл-Аср» кітабынан үзінді: «Қасым хан бүкіл Дешті Қыпшақтың падишахы болды. Ол ұлы істер жасау үшін туған адам еді. Қасым ханның қисапсыз әскері қазақтар мен ноғайлардан құралған. Қасымның күш-қуаты артқаны сондай, ол бүкіл Мәуреннахр өңірі үшін үлкен қатер болып отыр».

    2. Үндістандағы Ұлы Моғол империясының негізін салған Бабырдың «Бабырнама» кітабынан үзінді: «Қазақ халқының хан-сұлтандарынның ішінде Қасым хандай құдіретті әмірші болған емес. Оның үш жүз мың әскері бар еді».

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - Қасым ханның тарихи келбетін сипаттайды.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №2-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Дерек негізінде Қасым хан билігі тұсындағы Қазақ хандығының ішкі, сыртқы саясатына және Қасым ханның саяси тұлғасына баға беріңіз.



    Ханның шайқасынан кейінгі болған оқиғалар туралы



    1512 жылдың көктемінде Шайбан өзбектері Мауренаһрда билік құрды. Өзбектер Шаһибек ханның қол астында еді. Саид хан қыс кезінде көктемдегі жағдайды ойлады. Саид хан Ташкент қаласына қарайтын Ахангаранға жорық жасады. Мен ол жорықта ханның жанында болдым. Сол жорықтан Саид хан олжалы оралды. Ізінше Қасым хан Ташкентке Сүйініш ханға шабуыл жасады деген хабар келді. Саид хан тездетіп Ташкентке бет алды. Кендірлік асуына жеткенде, Қасым хан қайтып кеткені туралы хабар жетті. Саид хан осыдан кейін қазақтарға бет алды. Ондағы ойы Ташкентті алуға тағы да қазақтарды көтеру болатын. Қасым хан жасы ұлғайғандықтан, Саид ханды қарсы ала алмайтынын айтып , кешірім сұрайды. Жошы әулиетінің жасы елу мен алпысқа толған отыз-қырық сұлтанды жіберіп, тізе бүгіп қарсы алсын деп бұйырады. Соның ішінде Жаныш хан мен Таныш хан жас жағынан Саид ханнан көп үлкен еді. Олар тізе бүккенде, хан орнынан тұрды. Қалған сұлтандардың бәрі тізе бүккенде, хан орнына отырды. Олардың сәлемін қабылдады. Қасым хан Саид хан алдына келгенде, жылы жүздесіп, құрметтегені сондай хан өмірінің соңына дейін, оның кішіпейілдігін ұмытқан емес.



    Мұхаммед Хайдар Дулат. «Тарихи Рашиди». 1543

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    −Қасым ханның сыртқы саясатта жүргізген саясатын анықтайды;

    −Қасым ханның Қазақ хандығының дамуына қосқан үлесін талдайды

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №3-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1. Ашық тест тапсырмалары

    1.1. Қасым хан тұсында Қазақ ханының қол астына ______ бойындағы бiрқатар

    қалалар өттi.

    1.2. Қасым хан тұсында қазақ жерінің аумағы батысында _______ арғы жағына

    дейiн жетті.

    1.3. Тарихшы Мұхаммед Хайдар Қасым ханның қол астындағы халық саны

    _____астам адам және әскері ____ мыңға дейін жауынгер болғандығын

    жазды.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Анықтайды.

    -Тест тапсырмаларын орындайды.

    -Түсіндіреді.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    image2.png

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1:

    2:





    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты.

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты.

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

    6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар Қазақ хандығының Хақназар тұсындағы Ноғай ордасымен қарым-қатынасын біледі.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Хақназардың Қазақ хандығын билеген кезеңінің тарихта «қайта өрлеу» деген атпен белгілі болғанын біледі.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.





    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Хақназардың ноғайларға қарсы әскери жорықтар жасау себебі неде деп ойлайсың?



    2. Хақназардың Қазақ хандығын билеген кезеңі тарихта неліктен «қайта өрлеу» деген атпен белгілі болады?



    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    №1-тапсырма:

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді,

    берілген жаттығуларды орындатды.

    1. Ашық тест тапсырмалары

    1.1. Қазақ хандығы жағдайының нығаюы Қасым ханның ұлы _______ сұлтанмен

    байланысты болды, ол ___–____ жылдары хандық құрды.

    1.2. Хақназар хан Бұхара билеушiсiмен «достық және әскери одақ туралы ант

    берiскен келiсiм» жасайды, бұл одақ _______ билеушiсi Баба сұлтанға

    қарсы бағытталды.

    Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

    -тапсырманы орындайды

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    №2-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1. Кестені толтырыңыз

    Хандар

    Ішкі саясаты

    Сыртқы саясаты

    Мемлекетті

    нығайтудағы

    басты қадамдары

    Қасым хан




    Хақназар хан




    Дескриптор: Жалпы 4 балл.

    -Хақназар ханның тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саясатын сипаттайды;

    -Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының ішкі саясатын сипаттайды;

    -Хақназар хан тұсындағы Қазақ хандығының сыртқы саясатын сипаттайды;

    -Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының сыртқы саясатын сипаттайды;

    -Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы басты қадамдарын сипаттайды;

    -Қасым ханның мемлекетті нығайтудағы басты қадамдарын сипаттайды.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



    №3-тапсырма:

    Оқулықта берілген түсіну және қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.Shape1

    шекарасы Хақназар хан тұсындағы қазақ хандығының



    1. Кестеге шекаралық өзгерістерді жазып, Хақназар ханның саясатына баға беріңіз.

    Shape2 Shape3

    Shape4 Shape5

    Батыста

    ---------жетті



    __________________жетті





    Shape6



    Shape7

    Shape8

    Шығыста ---------жетті









    _____________________жетті





    Shape9 Shape10



    Shape11

    Солтүстікте

    -------------жетті





    Shape12



    Shape13

    Оңтүстікте

    --------------жетті





    Shape14





    Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы саясатына баға беріңіз.



    Shape15

    Shape16

    Shape17



    Де

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 6 сынып
    26.03.2024
    860
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Егембердиев К
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации