Материалдар / ҚМЖ 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың соңында мұғалім өзіне рефлексия жүргізгені дұрыс, себебі неге қол жеткізгендігі туралы, сабақ үстінде сәтсіз болған тұстарын қалай жоюға болатыны туралы келесі сабаққа ойластырып келеді. Сонымен қатар әрбір ұстаздың басты мақсаты күнделікті сабақ жоспарын жоспарлауда шәкіртінің өздігінен білім алуына, үйренуіне, алған білімін өмірде қолдана алуына бағытталуы тиіс. Осындай жан-жақты ойластырылған жоспарлауда ғана мұғалім жоғары нәтижелерге қол жеткізе алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Тамыз 2024
109
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу



Бөлімі:


Педагогтің аты-жөні:

Депу Ботакөз

Күні:

19.11.2023

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

12.2.1.4 қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Жылдамдық, орташа жылдамдық шамаларының физикалық мағынасын біледі, түсінеді.

Көптеген оқуышылар істей алады: Жылдамдықты өмірмен байланыстыра алады.

Кейбір оқушылар істей алады: Жылдамдықтың бірліктерін ХБЖ-ін меңгере отырып, есептер шығаруда қолдана алады

Бағалау критерийлері


-Жылдамдық туралы ұғымды біледі

-Жылдамдықтың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіре алады.

-Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептейді.

-Жылдамдық формуласын түрлендіре алады.

Құндылықтарға баулу


Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Экономикалық өсу – бұл біздің ең маңызды міндетіміз, өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру арқылы адам өзінің өмірінде түрлі жылдамдықпен іс-әрекет жасайды: жылдам немесе жәй қозғалады, техникаларды түрлі жылдамдықпен әрекетке келтіреді, жылжытады және т.б.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







1. Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылардың зейінін шоғырландыру, түгендеу.

2. Атмосфералық орта қалыптастыру «Досыма ақ тілегім» әдісі бойынша бір-бірлеріне жақсы лебіздерін білдіреді.

3. Топқа бөлу "Стикер "

Оқушылар стикер әдісі арқылы төрт топқа топтастырылады және бағалау парақшалары беріледі. Стикерде жылдамдық, орын ауыстыру, уақыт шамаларының таңбалары бар

1-топ Жылдамдық

2-топ Орын ауыстыру

3-топ Уақыт


4.Үй жұмысын "жалған не шындық" әдісі бойынша тексеру

Оқушылар «Досыма ақ тілегім» әдісі бойынша бір-бірлеріне жақсы лебіздерін білдіреді.












Әр топқа сұрақтарға тез-тез ия немесе жоқ деп жауап береді




















Дескриптор

-Механикалық қозғалысты сипаттайтын шамаларды біледі

- Қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіреді

Жалпы балл-2


Р. БАШАРҰЛЫ

маркер, А4 парақ, суреттер
















1 қосымша

Сабақтың ортасы

20 минут




























  1. Жылдамдықты есептеу пысықтау сабағы

Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар: «Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу»

«Болжау» әдісі

Интербелсенді тақтадан спидометр, жылдамдық формуласы, арбашалар, метр, машиналар, сағаттың суреттерін шығарамын, артынан 1,5 минутдай жылдамдық тақырыбына байланысты бейнеролик көрсетемін.

Бұл әдіс сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашуға ықпал етеді. Оқушылардың болжамдарын тыңдап, қосымша сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.

1.Жылдамдық қандай шама?

2. Жылдамдық формуласы қалай оқылады ?

3. Жылдамдықтың өлшем бірліктерін атаңыз?

4. Арбашалардың жылдамдығын анықтау үшін не керек?



2. Жаңа сабақты бекіту

Есеп шығару мысалдары:

Алматыдан шыққан автобус Сарыөзекке дейiнгi 180 км жолды 2,5 сағ жүредi. Автобустың қозғалысын бiр қалыпты деп ұйғарып, оның жылдамдығын Халықаралық бірліктер жүйесінде анықтау керек.

Кез келген есепті шығаруда оқушылардың ой әрекеті мен бар ықыласты, ең алдымен, есептің мазмұнын теориялық талдауға бағыттайтын төмендегі жазу формасын ұсынамын.

«Кім жылдам» әдісі бойынша

жаттығулар орындау. Постермен жұмыс Жаттығу 2.1 № 3,4,5


3. Сергіту сәті «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Алдарындағы бланкіге өз көңіл-күйлерінің суретін салады.



Оқушылар интербелсенді тақтадағы суреттерге және бейнероликке қарап, берілген 3 минуттың ішінде 20 сөзді құрастырып, жазған ақпараттарын топта талқылайды.

Дескриптор

- Жылдамдық, орташа жылдамдық шамаларының физикалық мағынасын біледі

- Жылдамдық, орташа жылдамдық формуласымен танысады



Жалпы балл-3







Дескриптор

-Жылдамдықтың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіре алады

- Жылдамдық, орташа жылдамдық формуласымен танысады.

-Жылдамдыққа есептер шығара алады



Жалпы балл-4









Интербелсенді тақта


А4 парақ

бейнеролик







2-қосымша

флипчарт












Маркер

А4 парағы

стикерлер

3-қосымша
























Маркер

А4 парағы

стикерлер

3-қосымша

Сабақтың соңы.


5мин















Рефлекция

5мин












Бағалау




Үй тапсырмасы

4. Жаңа сабақты қорытындылау Элективті тест

Мұғалім алдын ала əрбір оқушыға A, В, С арқылы белгіленген

түстері сəйкес ақ, сары стикерді таратады. Əрбір сұрақты қойғаннан

кейін 20сек. кідіріп, сыныптан тест жауабына сəйкес əріпті көтерулерін сұрайды. Өзін-өзі жəне бірін-бірі бағалауды жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог құру арқылы талқылайды.







"Басбармақ" әдісі

Тапсырмалардың бағалау критерий бойынша бағаланады.






Үйге тапсырма Жаттығу 2.1 №8



Дескриптор

-Жылдамдықтың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіре алады

- Жылдамдық, орташа жылдамдық формуласымен танысады.

-Жылдамдыққа есептер шығара алады


Жалпы балл-3

















Жалпы балл-12

4-қосымша

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Бағалау криитериәлері

4-қосымша

"Басбармақ" әдісі


Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!