Материалдар / ҚМЖ 7 сынып алгебра
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 7 сынып алгебра

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
9519
53 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:
Тақырыбы:

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні: Бабанаева Ж.Қ


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.1.2.1 натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;7.1.2.2 санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау;7.1.2.15 натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;7.4.2.3 шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Оқушылардың «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша есептер шығаруда формулаларды дұрыс қолдана білуге дағдыландыру, білім- біліктерін тексеру, бағалау


Оқушылардың басым бөлігі:Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше ғырау дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді


Кейбір оқушылар:Тақырыптың мағанасын түсінеді,есептер мен тапсырамалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату.тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
  • Дәрежеге шығару амалы қандай? Өзара бірнеше санды көбейтуді айтамыз.
  • ап дәрежесі нені білдіреді? а санының п-ші дәрежесі деп аталады.
  • Мына формуланы толықтыр.
  • (-а)п= ап, егер п-жұп болса; -ап, егер п-тақ болса.Бос орынға қажетті дәрежелерді жазыныз. (оқулықпен жұмыс)
  • 2, 4, 8,16 сандарын негізі 2 болатын санның дәрежесі түрінде жаз:
  • 21, 22 , 23, 24;
  • 1, 3, 81, 27, 9; сандарын негізі 3 болатын санның дәрежесі түрінде жаз: 30, 31, 34, 33, 32;
  • Сандарды салыстырып,тиісті <, > таңбаларын қойыңдар:
  • (-0,5)2 және 0; (-0,5)3және 0; -1,14және (-0,3)4 (-0,5)2 > 0; (-0,5)3< 0; -1,14 < (-0,3)4
  • а-ның кейбір мәндерінде 2а2 және(а-5)4 өрнектері теріс мәндер қабылдамайды? Неліктен? (себебі дәреже көрсеткіштері жұп сандар)






  • Сабақтың ортасы (6-35 минут)Венн диаграммасы арқылы негіздері қарама-қарсы дәрежелерді ұқсастығын табыңыз: Ұқсастығы негізі оң сандар негізі теріс сандар





























    Тақырыптың басты идеясы неде?
  • Негіздері қарама-қарсы сандардың ұқсастығы олардың
  • квадраттары тең және нәтижесі натурал сандар.
  • Айырмашылығы негіздері қарама-қарсы сандар.


  • Топтық жұмыс Тест1. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар, дәреженің негізі мен көрсеткішін анықтаңдар. 1,6*1,6*1,6*1,6*1,6*1,6;А)1,66 В)1,6 С)1,63 Д)-1,662. Есептеңдер 74А) 28 В)2428 С) 2401 Д)49283. Берілген санды көрсеткіші 1-ден өзгеше болатын қандай да бір санның дәрежесі түріне келтіріңдер. -100000А) -105 В) 105 С)10 Д)10-4. Санды стандарт түрінде жазыңдар. 7 6000000А) 7,6*105 В) 76 С) 76*106 Д) 106 5. Өрнекті дәреже түрінде жаз. а1252А)а40 В) а58 С) –а64 Д) а64 6. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар, дәреженің негізі мен көрсеткішін анықтаңдар. а*а*а*а*а -63 көбейткішА) -а5-63 В) а6-63 С) а4+63 Д) а5-63 7. Есептеңдер (-12)2А)-12 В)-24 С) 144 Д)-1448. Берілген санды көрсеткіші 1-ден өзгеше болатын қандай да бір санның дәрежесі түріне келтіріңдер. 6400А)800 В)882 С)810 Д)8029. Санды стандарт түрінде жазыңдар. 17 000 000А) 17 *106 В) 17 *108 С) 104 Д)10*710. Өрнекті дәреже түрінде жаз. А) в25 В)в43 С) в33 Д) в53

    11. Ең кіші санды табындар: 1) 1. 2) 0,013 , 3) (-3)3 , 4) (-2,5)2 А) 2; В) 1; С) 4; Д) 3.

    12. Ең үлкен санды табындар: 1) 0.12 ; 2) (-13)3; 3) (-2,5)25; 4) (-10)3 А) 2; В) 1; С) 4; Д) 3.

    Оқушылар критерий арқылы өзге топтың жұмысын бағалайды.



    ОқулықЖұмыс дәптері
    Сабақтың соңы ( 36-40мин)Әр топқа таратпа материалдар беріледі. Әр карточкада деңгейлік тапсырмалар жазылған. Топта қанша оқушы бар сонша карточка, әр оқушы тапсырманы жеке орындайды. Топ басшы әр оқушының орындаған тапсырмалар бойынша ұпай беріп бағалау парағына белгілейді. Жауаптарын интербелсенді тақтамен салыстырады.І деңгей1. Негізі 2 болатын дәреже түрінде жазӘр есепке 1 ұпай

    ІІ деңгей2. Есептеңдер:3. Өрнекті ықшамдаңдар: Әр есепке 2 ұпай

    ІІІ деңгей4.Өрнекті көбейтіндінің дәрежесі түрінде жазыңдар:5. Өрнекті ықшамдаңдар:Әр есепке 3 ұпай


    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!