Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ 7-сынып "Ас- адамның арқауы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Оқу ісі жөніндегі орынбасар: М.Лепесова
Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығына сәйкес.
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ас-адамның арқауы
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Кайырбекова Шынар Молдабековна |
|
Күні: |
22.02.2023 |
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны:12 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ас-адамның арқауы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.2.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы:1 мин 1 мин 1 мин Барлығына 3 |
Сәлемдесу: Нейро-жаттығулары арқылы Түгендеу. Anti-Loziness / анти-жалқаулық/ Витаминін ұсыну Жағымды көңіл-күй сыйлау. Мотивация беру Топқа бөлу:Себеттен жемістерді ал. Бүгінгі сабақта формативті бағалаудың қалай жүзеге асатынын айтып қоямын: Әр оқушыға смарт-сағат беріледі.. Тақтаның екінші бөлігіне оқушылардың аттарын жазамын да өздерінің ұпайларын жазып отырамын. |
Жұптаса кріп столдағы нейро-жаттығуларына арналған суреттерді таңдап амандасады Әр витамин суретінің артында : Сенің қолыңнан келеді! Сен мықтысың! Ақылдысың! Біліміңді көсетесің! Сен көшбасшысың ! т.б сөздер болады. Алма, Алмұртты таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді. Әр бөлім сайын өздері сол сағаттағы цифрлар арқылы ұпай санын көрсетеді 1-ден-10-ға дейін балл |
|
Суреттер
|
Үй тапсырмасын сұру 3 мин 2 мин Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 3 мин 3 мин 5мин 2 мин 2 мин 3 мин 1 мин Сабақтың соңы 2 мин 5 мин 3 мин 2 мин 3 мин 1 мин |
7-тапсырма 131- беттегі 1-фри ЛаврентийСонды 1937 ж Қиыр Шығыстан жер аударған. Тапсырма: Есімшелі сөзді көрсет. 2-фри Оның балалық шағы Алматы облысы Үштөбе ауылында өткен. Тапсырма: Асты сызылған сөз етістіктің қай шағында тұр?/ Өткен шақ/ 3-фри Бұл фильмнің басты идеясы-қазақ халқының кеңпейілділігін, қонақжайлылығын көрсету. Тұйық етістік қатысқан сөзді көрсет./ көрсету/ 4- фри Кинокартинада Сталин заманындағы өзге ұлт өкілдерінің жер аударылған кездегі тағдыры көрсетіледі.Асты сызылған етістік етістіктіәң қай райында тұр?/ Ашық рай/ 5-фри Аударылған сөзіне морфологиялық талдау жаса Аудар-етістік ыл-етістіктен етістік тудырушы жұрнақ./ етіс/ ған-есімшенің жұрнағы 6- фри Топтасқан сөзіне морфологиялық талдау жаса Топ-зат есім Тас-зат есімнен етістік тудырушы жұрнақ Қан-есімшенің жұрнағы 2/ Жұптық жұмысФото-коллаж жасап әкелуге беріледі. Картошка-фри ұнады ма? Бірақ бұл тағамды үнемі жеуге болмайды. Ендеше, күн режиміңді айта қойшы! 1.Ойтүрткі сұрағы: Фриді неге жеуге болмайды? Дұрыс тамақтану дегеніміз не? Сен дұрыс тамақтанасың ба? Күніне неше рет тамақтанаасың? Дұрыс тамақтанбаудың денсаулыққа тигізетін әсері туралы не білесің? 2.Тыңдалым.Аудио-мәтінді мұқият тыңдайық! Мәтінде кездесетін мәліметтерге, ақпаратқа мән беріп отырыңдар. Мәтінге сай суретті-ақпараттар экранға шығып отырады. 3. Жазылым 1- топ/ топтық жұмыс/Кесте толтырасыңдар. Түсіндіремін 2- топ Аңдатпасын жазады. Ол латын сөзі. /annotatie-ескертпе/ Үлгі бойнша аңдатпа жазыңыздар Бұл мәтін....... депаталады. Мәтін ....абзацтан тұрады. Мәтінде біріншіден......., екіншіден........, үшіншіден........, мәселелер қаралған. Мәтіннің қорытынды бөлімінде ....... жайлы айтылған.Мәтінде .......сипаттама берген. 4. «Ізденемін, Білемін» әдісі QR арқылы қосымша ақпарат алады. «Дұрыс тамақтану» 5.ОқылымТізбектей оқыту. Түсініп, есте сақтап оқу керек! 6. Жазылым Тест арқылы мәтінді талдайды. 7 Сергіту сәті -Аш болсаң, сен өзіңе ұқсамайсы! Сникерс кәмпиттерін тарату. 8 Тілдік бағдар Одағай. Экран арқылы одағайдың түрлері, жазылу емлесі туралы айтамын, түсіндіремін. 9. Жазылым. «Spinner» әдісі арқылы тақтада орындайды 10. Қорытындылау 1 АС 2 Дәмді, құнарлы, пайдалы 3 Жеймін, ішемін, дәмін көремін 4 Менің анам асты дәмді дайындайды. 5 Тағам 11. Кері байланыс: 1.Сүт өнімдері суреті Ұқтым, Маған ұнады 2. Пицца: Әліде түсініксіз, мен өзіме сенімсіз болдым 3. Кола: Маған ұнамады, Ұқпадым. 12 Бағалау. Ұпайларын қосу 13Үйге тапсырма беру «Қазақтың ұлттық сусындары» шығарма жазу. |
«Картошка-фри» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Оқушылар жұптасып орындайды. Жауабын «Білім шамы» әдісі арқылы фонар жағып көреді. Соны қорғайды. «Қазақстан-тату ел» 1 оқушы күн режимін айтып береді. Оқушылар жауап береді. Тыңдайды. Мәтін бойынша кестедегі тапсырмаларды орындайды. Аңдатпа жазады. Гаджет арқылы QR кодты пайдаланып ақпарат алып, ойларына бекітеді. Оқулықтағы 4- тапсырманы оқиды. Zipgrade әдісі арқылы. Тесті шешіп, қате, дұрыстығын өздері табады. Пай-пай, тәйірі, қап, алақай, туһ, аһ Сөздеріне сөйлем құрайды. «Синквейн» әдісі арқылы Бүгінгі сабақ не туралы соны жазады Оқушылар қолдарындағы стикерге жазып осы суретті плакатқа жапсырады |
Өздерініңжауаптарына қарай смарт сағат арқылы ұпай береді. Өздерін бағалайды. Смарт сағат арқылы Оқушылар жұп арқылы бір-бірін бағалайды. Өздерін бағалайды. Тақтаға шыққан балаларды мен бағалаймын. |
|
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VІ Заңының 7-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын өз еркімен таңдайды.