Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастырады
Үй тапсырмасын тексеру 3
балл
Learning Apps.org
|
Сәйкестендіру арқылы үй тапсырмасын
орындайды
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл»
әдісі жеке жұмыс
Тақырып: Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық
мәселелер
1.What phenomenon do you see in this
picture?
2.Суреттерде қандай
мәселелер белгіленген?
Осы мәселелер Қазақтанда туындай
ма?
Бүгінгі сабақ тақырыбы неге қатысты болады деп
ойлайсыздар?
Тақырып мазмұнын ашу
Оқулықпен жұмыс
Жылу машиналарының қоршаған ортаға кері
әсері.
Адам ағзасына тигізетін кері
әсері.
Экологиялық жағдайды жақсарту
жолдары.
А деңгей 2 балл
Шығармашыл тапсырма (жеке
жұмыс)
«Менің түйген ойым» әдісі
«Жылу сорғыштары,
олардың әсер ету принципі және
тиімділігі.
ҚР тұрғын үйлерін қыздыру үшін жылу сорғыштарын пайдалану
мүмкіндігі»
Тапсырма. Жаңа технологияға көшу
барысында энергияны пайдалану тиімділігін арттыру және экологиялық
жағдайды жақсарту жолдарын
ұсыныңыздар.
ЕБҚ оқушыларына тапсырма
жылу машиналарының суретін салып қай бөлігінде қозғалтқыштар бар
екенін көрсетеміз
«Сыйлық тарату» әдісі (жеке
жұмыс) Learning
Apps.org
Берілген тапсырмаларды орындайды,берілген термин
сөздерді үш тілде айтады
термодинамиканың 1
заңы
|
первый закон
термодинамики
|
the first law of
thermodinamics
|
жылулық
қозғалтқыштар
|
тепловые
двигатели
|
thermal
motors
|
іштен жану
қозғалтқыштары
|
двигателей внутреннего
сгорания
|
internal combustion
engines
|
бу трубиналары
|
паровые
трубины
|
steam
turbines
|
булану
|
испарение
|
evaporation
|
|
Оқушылар өз ойларын айтады.
С уреттердегі экологиялық мәселелерді анықтайды, бүгінгі
сабақ тақырыбын болжайды
Жеке жұмыс түсіну
деңгейі
өз бетімен меңгеру
Бағалау критерийі: Жылу машиналарының
қоршаған ортаға және адам ағзасына тигізетін кері әсерін
бағалайды
Дескрипторлар:
-
Жылулық машиналарды қолданудың экологиялық мәселелерін
анықтайды
-
Тигізетін кері әсердің әртүрлі факторларын
ашады
-
қалдықтардың адам ағзасына тигізетін кері әсерін
айтады
-
энергияны үнемдеу жолдарын
ұсынады
Тірек сөздермен
танысып, сөздік дәптерлеріне жазып
алады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу 26
мин.
|
Ой
қорыту
В деңгей 2
балл
18,9 МДж жұмысты
орындау үшін 2 кг дизель отынын жағатын трактордың ПӘК-ін
анықтаңдар
Физикалық тәжірибелер көрсетіледі. Сол
тәжірибенің мәнін
ашу.
№1 тәжірибе:
Минералды су, мейіз түйіршіктері, стакан
берілген. Стаканға минералды суды құйып, оған мейіз түйіршіктерін
саламыз. 1-3 минуттан соң, стакан ішіндегі мейіздердің қозғалғанын
байқаймыз. Ол не себепті қозғалды?
( Жауабы:
Себебі, минералды су газдалған. Газдалған
судағы газ бөлшектері жоғары қарай көтеріледі. Сол кезде мейіздер
қозғалысқа келеді)
|
Оқушылар алдыңғы
өтілген формулаларды еске түсіре отырып есептер
шығарады
Тақырып бойынша түйген
білімдерін саралай отырып өтілген тақырыптарды еске түсіреді,талдау
жасайды.
|
Оқушылардың жауабын
тыңдай отырып ашық журналмен бағаланып
отырады
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Жеке
жұмыс
|
С
деңгей
Оқулықта берілген
тапсырманы орындайды, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Астанада өткен
халықаралық ЕХРО-2017 көрмесі қандай тақырыпқа арналды?
Неге?
|
Оқушылар елімізде өткен
ЭКСПО туралы мәліметтерді еске түсіреді,жасыл энергия көздеріне
түсінік береді
|
1.Суретті
талдау.
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«SWOT» талдау
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Үй
тапсырмасы: Оқулықта
берілген
практикалық тапсырманы
орындаймыз №1,2,3
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
|