Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
ҰМЖ бөлімі |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер |
||||||||||||||||||||
|
Пән мұғалімінің Т.А.Ә. |
Жумашова Женискуль Мырзагалиевна |
||||||||||||||||||||
|
Сыныбы |
8 |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысқандары |
Қатыспағаны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
ХХ ғ. 20-30 жылдардағы қазақ өнерінің дамуы Зерттеу сұрағы: «Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуі неден байқалды?» |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.2.4 Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің айрықша жетістіктерін анықтайды.Қазақ зиялыларының еңбектерін талдап, мәдениет саласындағы кеңестік идеологияның ерекшеліктеріне баға береді. |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі |
Тарихи тұлғалардың қазақты әлемге танытудағы рөлін бағалайды |
||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
маңыздылық |
||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Қазақ тарихындағы қазақты әлемдік деңгейде танытқан тұлғалар еңбегін мақтан ету, бағалау; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Басталуы 2 минут 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топтастыру – 1-топ: Музыкалық өнер 2-топ: Театр өнері 3-топ:Сәулет өнері (М) Бүгінгі сабақ тақырыбын болжап, сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлеріне шолу Ойымызды бекіту үшін «Суретті сөйлетейік» әдісі: Бұл суреттердің Қажымұқан мен Әміреге қандай қатысы болуы мүмкін?
Бүгінгі сабақта Әміре Қашаубайұлы мен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ өнерін әлемге танытудағы ролін бағалайтын боламыз. |
Тақырып мазмұны бойынша топқа бөлінеді. Суреттер бойынша өз ойларын еркін жеткізеді. |
Мұғалімнің кері байланысы |
Қима қағаздар |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 15 минут 10 минут 5 минут |
(Т)«Кім? Неге? Қашан? Қайда? Нәтиже» - мәтінмен жұмыс Оқушыларға Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлы туралы мәтін таратады,тапсырма мәнін түсіндіреді Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, маңыздылығын анықтайды. ( Жт) «Тарихи тұлға» әдісі Берілген тұлғалардың жетістігі мен қазақ мәдениетіне қосқан үлесін талдаңыз
(Ж) тапсырма 1.Әміре Қашаубаевтың шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері 2.Қажмұқан Мұңайтпасұлы шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері IDEA I-Identifle белгілі бір оқиғалардың себептерін анықтау D- Describe сәйкесінше дәлеледерді сипаттау E – Explain оның... қалай әсер еткендігін түсіндіру A – Analyze бұл себептің қаншалықты маңызды болғандығын талдау |
Ә.Қашаубаев пен Қ.Мұңайтпасовтың қазақ өнеріне қосқан үлесін анықтайды.
Дескриптор: нақты материалдармен дәлелдейді
Дескриптор: оқыған деректері бойынша жауап айтады.
|
«Үздік жауап»
«Жұлдызшалар» |
Оқулық, таратпа материалдар
Үлестірме қағаздар
|
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы 5 минут
1 минут
|
(Ж) Кері байланыс - «3:2:1» әдісі Сабақта есімде қалған 3 дәлел: 1........................................ 2........................................ 3........................................ Сабақта үйренген 2 қызық нәрсе: 1......................................... 2........................................ Сабақ бойынша 1 сұрақ: 1............................................ Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау Үй тапсырмасы: «Тарихи тұлғалар» тақырыбында эссе жазу.
|
Тақырып бойынша есте қалғанына дәлел жазады |
ҚБ- сабақатағы өз әрекетіне рефлекцияжасау |
Таратпа материал |
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ .8 сынып. ХХ ғ. 20-30 жылдардағы қазақ өнерінің дамуы
ҚМЖ .8 сынып. ХХ ғ. 20-30 жылдардағы қазақ өнерінің дамуы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
ҰМЖ бөлімі |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер |
||||||||||||||||||||
|
Пән мұғалімінің Т.А.Ә. |
Жумашова Женискуль Мырзагалиевна |
||||||||||||||||||||
|
Сыныбы |
8 |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысқандары |
Қатыспағаны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
ХХ ғ. 20-30 жылдардағы қазақ өнерінің дамуы Зерттеу сұрағы: «Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуі неден байқалды?» |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.2.4 Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің айрықша жетістіктерін анықтайды.Қазақ зиялыларының еңбектерін талдап, мәдениет саласындағы кеңестік идеологияның ерекшеліктеріне баға береді. |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі |
Тарихи тұлғалардың қазақты әлемге танытудағы рөлін бағалайды |
||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
маңыздылық |
||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Қазақ тарихындағы қазақты әлемдік деңгейде танытқан тұлғалар еңбегін мақтан ету, бағалау; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Басталуы 2 минут 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топтастыру – 1-топ: Музыкалық өнер 2-топ: Театр өнері 3-топ:Сәулет өнері (М) Бүгінгі сабақ тақырыбын болжап, сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлеріне шолу Ойымызды бекіту үшін «Суретті сөйлетейік» әдісі: Бұл суреттердің Қажымұқан мен Әміреге қандай қатысы болуы мүмкін?
Бүгінгі сабақта Әміре Қашаубайұлы мен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ өнерін әлемге танытудағы ролін бағалайтын боламыз. |
Тақырып мазмұны бойынша топқа бөлінеді. Суреттер бойынша өз ойларын еркін жеткізеді. |
Мұғалімнің кері байланысы |
Қима қағаздар |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 15 минут 10 минут 5 минут |
(Т)«Кім? Неге? Қашан? Қайда? Нәтиже» - мәтінмен жұмыс Оқушыларға Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлы туралы мәтін таратады,тапсырма мәнін түсіндіреді Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, маңыздылығын анықтайды. ( Жт) «Тарихи тұлға» әдісі Берілген тұлғалардың жетістігі мен қазақ мәдениетіне қосқан үлесін талдаңыз
(Ж) тапсырма 1.Әміре Қашаубаевтың шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері 2.Қажмұқан Мұңайтпасұлы шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері IDEA I-Identifle белгілі бір оқиғалардың себептерін анықтау D- Describe сәйкесінше дәлеледерді сипаттау E – Explain оның... қалай әсер еткендігін түсіндіру A – Analyze бұл себептің қаншалықты маңызды болғандығын талдау |
Ә.Қашаубаев пен Қ.Мұңайтпасовтың қазақ өнеріне қосқан үлесін анықтайды.
Дескриптор: нақты материалдармен дәлелдейді
Дескриптор: оқыған деректері бойынша жауап айтады.
|
«Үздік жауап»
«Жұлдызшалар» |
Оқулық, таратпа материалдар
Үлестірме қағаздар
|
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы 5 минут
1 минут
|
(Ж) Кері байланыс - «3:2:1» әдісі Сабақта есімде қалған 3 дәлел: 1........................................ 2........................................ 3........................................ Сабақта үйренген 2 қызық нәрсе: 1......................................... 2........................................ Сабақ бойынша 1 сұрақ: 1............................................ Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау Үй тапсырмасы: «Тарихи тұлғалар» тақырыбында эссе жазу.
|
Тақырып бойынша есте қалғанына дәлел жазады |
ҚБ- сабақатағы өз әрекетіне рефлекцияжасау |
Таратпа материал |
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















