Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    3-Бөлім.Тірі ағзалардың көптүрлілгі

    Педагогтің аты-жөні:

    Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы

    Күні:

    31.10.2023

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    &6.Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.1.1Балдырлар,мүктәрізділер,қырықжапырақ тәріздестер,ашықтұқымдылар және жабықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау;

    Сабақтың мақсаты:

    • Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктермен танысу және ерекшеліктерін анықтау;

    ОДД


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,жағымды көңіл күй қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.

















    Өткен білімді еске түсіру.

    Қол көтеру арқылы сұрақтарға жауап алып, үй жұмысын пысықтайды.


    Нәруыздар туралы бір ақпарат береді;

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2017. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимов

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.

    «Өсімдік бөліміндегі ерекше бөлімдері»деген тақырыпқа видеоролик түрінде сабақ өтіледі.























    Тапсырма 2.

    «СӨЗЖҰМБАҚ»

    Әдісі




























    Тапсырма 3.

    «Топтық әдіс»























    Тапсырма 4.

    «Өзіңді тап»













    «Үй тапсырмасы»

    1.Термин сөздерді жазу;

    2.Төменгі және жоғары сатыдағы өсіктерді салыстыру;

    3.Пікірталас ұйымдастыру;

    Оқушылар видеороликте көрсетілген материалдарды және термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.




    Тапсырма 1.

    Оқушылар суреттерді сәйкестендіреді;


    Хлорелла Спирогира Улотрикс


    Хлорелла Диатом балдыр ХламидомонадаShape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape20 Shape21


    Тапсырма 2.

    Оқушыларға ортақ сұрақтар қойылады,дұрыс жауап берілген соң,ортада қандай сөз шыққанын табады;














    Тапсырма 3.


    Оқушыларға қиынды суреттер таратылады,сол суреттерді біріктіру арқылы үш топқа бөлінеді;


    1топ-Ашықтұқымдылар класын;

    2топ-Мүктер класын ;

    3топ-Жабықтұқымдылар класын;

    Мына категориялар бойынша постер қорғайды;

    Орналасқан жері;

    Құрылысы;

    Маңызы;

















    Оқушылар өз көздерінің суреттерін тауып,артындағы сұрақтарға жауап береді?



    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.


    Тапсырма 1.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл


    1.Суреттегі балдырлардың сәйкестендіреді;


    1.Оқушылар суреттегі организидерді сәйкестендіріп ажыраты;



    1




    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.




    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1.Жүйке жүйелерін жазады

    1.Жүйке жүйелерін ажырата алады;


    3










    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.






    Тапсырма 3.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1.Ашықтұқымдылап қласын сипаттайды;


    1.Ашықтұқымды өсімдіктерді ажыратады ;

    3



    2.Мүктер класын сипаттайды;


    3.Жабықтұқымдыларды сипаттайды;

    2.Мүктерді ажыратады;

    3.Жабықтұқымдыларды ашықтұқымдылардын ажыратады;






    Тапсырма 4.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1Сұрақтарға жауа береді;


    1Оқушылар сұрақтарға жауап береді;

    3
















    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2017.

    А.Соловьева, Б.Ибраимова








    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    «Білім сандығы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға стикер таратып береді.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар берілген стикерге сабақтан алған әсерлерін немесе түйгенін жазады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы
    21 Қараша 2023
    416
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қмж 8-сынып өсімдік белгілерінің ерекше бөлімдері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қмж 8-сынып өсімдік белгілерінің ерекше бөлімдері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қмж 8-сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    3-Бөлім.Тірі ағзалардың көптүрлілгі

    Педагогтің аты-жөні:

    Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы

    Күні:

    31.10.2023

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    &6.Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.1.1Балдырлар,мүктәрізділер,қырықжапырақ тәріздестер,ашықтұқымдылар және жабықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау;

    Сабақтың мақсаты:

    • Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктермен танысу және ерекшеліктерін анықтау;

    ОДД


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,жағымды көңіл күй қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.

















    Өткен білімді еске түсіру.

    Қол көтеру арқылы сұрақтарға жауап алып, үй жұмысын пысықтайды.


    Нәруыздар туралы бір ақпарат береді;

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.


    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2017. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимов

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.

    «Өсімдік бөліміндегі ерекше бөлімдері»деген тақырыпқа видеоролик түрінде сабақ өтіледі.























    Тапсырма 2.

    «СӨЗЖҰМБАҚ»

    Әдісі




























    Тапсырма 3.

    «Топтық әдіс»























    Тапсырма 4.

    «Өзіңді тап»













    «Үй тапсырмасы»

    1.Термин сөздерді жазу;

    2.Төменгі және жоғары сатыдағы өсіктерді салыстыру;

    3.Пікірталас ұйымдастыру;

    Оқушылар видеороликте көрсетілген материалдарды және термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.




    Тапсырма 1.

    Оқушылар суреттерді сәйкестендіреді;


    Хлорелла Спирогира Улотрикс


    Хлорелла Диатом балдыр ХламидомонадаShape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape20 Shape21


    Тапсырма 2.

    Оқушыларға ортақ сұрақтар қойылады,дұрыс жауап берілген соң,ортада қандай сөз шыққанын табады;














    Тапсырма 3.


    Оқушыларға қиынды суреттер таратылады,сол суреттерді біріктіру арқылы үш топқа бөлінеді;


    1топ-Ашықтұқымдылар класын;

    2топ-Мүктер класын ;

    3топ-Жабықтұқымдылар класын;

    Мына категориялар бойынша постер қорғайды;

    Орналасқан жері;

    Құрылысы;

    Маңызы;

















    Оқушылар өз көздерінің суреттерін тауып,артындағы сұрақтарға жауап береді?



    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.


    Тапсырма 1.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл


    1.Суреттегі балдырлардың сәйкестендіреді;


    1.Оқушылар суреттегі организидерді сәйкестендіріп ажыраты;



    1




    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.




    Тапсырма 2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1.Жүйке жүйелерін жазады

    1.Жүйке жүйелерін ажырата алады;


    3










    Дескриптор:

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.






    Тапсырма 3.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1.Ашықтұқымдылап қласын сипаттайды;


    1.Ашықтұқымды өсімдіктерді ажыратады ;

    3



    2.Мүктер класын сипаттайды;


    3.Жабықтұқымдыларды сипаттайды;

    2.Мүктерді ажыратады;

    3.Жабықтұқымдыларды ашықтұқымдылардын ажыратады;






    Тапсырма 4.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    1Сұрақтарға жауа береді;


    1Оқушылар сұрақтарға жауап береді;

    3
















    Оқулық

    Алматы: «Атамұра» 2017.

    А.Соловьева, Б.Ибраимова








    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    «Білім сандығы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға стикер таратып береді.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар берілген стикерге сабақтан алған әсерлерін немесе түйгенін жазады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Барлық материалдар 8 сынып
    21.11.2023
    416
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации