Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-Бөлім.Тірі ағзалардың көптүрлілгі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы |
|
Күні: |
31.10.2023 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
&6.Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.1Балдырлар,мүктәрізділер,қырықжапырақ тәріздестер,ашықтұқымдылар және жабықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
ОДД |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. Қол көтеру арқылы сұрақтарға жауап алып, үй жұмысын пысықтайды. |
Нәруыздар туралы бір ақпарат береді; |
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
Оқулық Алматы: «Атамұра» 2017. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимов |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
«Өсімдік бөліміндегі ерекше бөлімдері»деген тақырыпқа видеоролик түрінде сабақ өтіледі.
Тапсырма 2. «СӨЗЖҰМБАҚ» Әдісі
Тапсырма 3. «Топтық әдіс» Тапсырма 4. «Өзіңді тап» «Үй тапсырмасы» 1.Термин сөздерді жазу; 2.Төменгі және жоғары сатыдағы өсіктерді салыстыру; 3.Пікірталас ұйымдастыру; |
Оқушылар видеороликте көрсетілген материалдарды және термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Тапсырма 1. Оқушылар суреттерді сәйкестендіреді;
Хлорелла Спирогира Улотрикс
Хлорелла Диатом балдыр
Хламидомонада Тапсырма 2. Оқушыларға ортақ сұрақтар қойылады,дұрыс жауап берілген соң,ортада қандай сөз шыққанын табады;
Тапсырма 3. Оқушыларға қиынды суреттер таратылады,сол суреттерді біріктіру арқылы үш топқа бөлінеді; 1топ-Ашықтұқымдылар класын; 2топ-Мүктер класын ; 3топ-Жабықтұқымдылар класын; Мына категориялар бойынша постер қорғайды; Орналасқан жері; Құрылысы; Маңызы; Оқушылар өз көздерінің суреттерін тауып,артындағы сұрақтарға жауап береді? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады. Тапсырма 1.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.
Тапсырма 2.
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 3.
Тапсырма 4.
|
Оқулық Алматы: «Атамұра» 2017. А.Соловьева, Б.Ибраимова
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Білім сандығы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға стикер таратып береді.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар берілген стикерге сабақтан алған әсерлерін немесе түйгенін жазады.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Әмірхан Мөлдір НұрболқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қмж 8-сынып өсімдік белгілерінің ерекше бөлімдері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қмж 8-сынып өсімдік белгілерінің ерекше бөлімдеріМатериал туралы қысқаша түсінік
Қмж
8-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















