Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: № 55-56Бөлшектеу туралы түсінік | Мектеп: «Үшарал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» к м м | Тексерілді: |
Күні: 3-5.04 | Оқытушының аты-жөні: Әлбосынов Н.Р. | |
СЫНЫП: 9 сынып | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларға бөлшектеу туралы түсінік бере отрып сызуды оқуға үйрету | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар:• сызбаларды оқи алады | |
Көпшілік оқушылар:• сызбаны оқи біледі | ||
Кейбір оқушылар:• қималарды ойша қиып елестетіп бейнелейді, дәлелдейді. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: өлшем түсіріп сызады | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: контур, қиюшы жызықтық | ||
Диалог құруға арналған тапсырмалар: Жаңа сабақты түсінуде, ертегіні мазмұндап айтады, талқылайды, қорғайды. | ||
Сабақтың критерийлері | ||
Алдыңғы оқу | Матрицалармен жұмыс | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Ынтымақтастық атмосфера Фасоль салынған қапшық | |
Ортасы | Жаңа сабаққа кіріспе 2 –тапсырма: ІІ – топқа Жаңа сабақ «Ойланып жауап бер!» 6.10-сурет. Жоғарыда берілген тәртіпті ұстанып құрастыру сызбаларын оқыңдар6.11 - сурет. Домкрат. Берілген тәртіппен сызбаны оқып, сұрақтарға жауап беріңдер. | 9 сынып оқулығы А4 пішімі қарындаш, сызғыш, өшіргіш |
Соңы | Рефлексия: Екі жұлдыз, бір тілек | Скоч қайшы |
Үйге тапсырма | 6.5 оқу 79-81 бет | |
Бағалау критерийлері | Дескриптор | Пән аралық байланыс |
Басы: Психологиялық ахуал. Топқа бөлу. Сабаққа даярлық | Технология, музыка | |
Ортасы:Оқулықпен жұмыс жұмыс | ||
Соңы: «Дәптермен жұмыс» | ||
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?Анағұрлым қабілеттіоқушыларғажаттығулардыкүрделендіруді қалай | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКT байланыстарыҚұндылықтардағыбайланыс |
Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы, арқылы іске асады. | Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап мақсатқа жетуіне байланысты жетті немесе талпынды деп бағаланады | Дүниетану, музыкамен (музыкалық сүйемелдеу), ғылыммен (материалдарды зерттеу) пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады. |
Рефлексия | Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім1.2. |
САБАҚ: № 43-44Қималарды белгілеу және оларды салудағы шарттылықтармен келісімдер | Мектеп: «Үшарал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» к м м | Тексерілді: |
Күні: 13-15.03 | Оқытушының аты-жөні: Әлбосынов Н.Р. | |
СЫНЫП: 9 сынып | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларға қималарды белгілеп, салуды, шарттылықтар мен келісімдер жайлы түсінік беру. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар:• Қималар жайлы біледі | |
Көпшілік оқушылар:• қималарды салады, | ||
Кейбір оқушылар:• қималарды ойша қиып елестетіп бейнелейді, дәлелдейді. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: өлшем түсіріп сызады | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: контур, қиюшы жызықтық | ||
Диалог құруға арналған тапсырмалар: Жаңа сабақты түсінуде, ертегіні мазмұндап айтады, талқылайды, қорғайды. | ||
Сабақтың критерийлері | ||
Алдыңғы оқу | Матрицалармен жұмыс | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Ынтымақтастық атмосфера Фасоль салынған қапшық | |
Ортасы | Жаңа сабаққа кіріспе 2 –тапсырма: Жаңа сабақ «Ойланып жауап бер!»- 4.46 сурет. Симметриялық қималарды орындау ережесін түсіндіру4.47 сурет. Симметриялық емес қималарды орындау ережесі | 9 сынып оқулығы Дәптер, қарындаш, сызғыш, өшіргіш |
Соңы | Рефлексия. «Білім теңізіне кеме жіберіңіз» Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады | Скоч қайшы |
Үйге тапсырма | 42-бет 4-51 сурет | |
Бағалау критерийлері | Дескриптор | Пән аралық байланыс |
Басы: Психологиялық ахуал. Топқа бөлу. Сабаққа даярлық | Технология, музыка | |
Ортасы:Оқулықпен жұмыс жұмыс | ||
Соңы: «Дәптермен жұмыс» | ||
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?Анағұрлым қабілеттіоқушыларғажаттығулардыкүрделендіруді қалай | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКT байланыстарыҚұндылықтардағыбайланыс |
Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы, арқылы іске асады. | Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап мақсатқа жетуіне байланысты жетті немесе талпынды деп бағаланады | Дүниетану, музыкамен (музыкалық сүйемелдеу), ғылыммен (материалдарды зерттеу) пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады. |
Рефлексия | Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім1.2. |
САБАҚ: № 45Ажырамайтын бірліктер | Тексерілді: | |
Күні: 01.03ф | Оқытушының аты-жөні: Әлбосынов Н.Р. | |
СЫНЫП: 9 сынып | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларға баұрандалар жайлы түсінік беру. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар:• сызба құралдарын пайдаланады | |
Көпшілік оқушылар:• тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды | ||
Кейбір оқушылар:• бұрандаларды елестетіп бейнелейді, дәлелдейді. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: өлшем түсіріп сызады | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұрандалар, винттік, метрикалық | ||
Диалог құруға арналған тапсырмалар: Жаңа сабақты түсінуде, ертегіні мазмұндап айтады, талқылайды, қорғайды. | ||
Сабақтың критерийлері | ||
Алдыңғы оқу | Матрицалармен жұмыс | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | 1.Сыныпта жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру. «Менің арманым» бір- бір арманын айтқызу | Ынтымақтастық атмосфера Фасоль салынған қапшық |
Ортасы | Жаңа сабаққа кіріспе 2. тапсырма: Жаңа сабақ «Ойланып жауап бер!»- 5.7- сурет. Метрикалық бұранда. Трапециялық бұранда. 3.тапсырма: Дәптермен жұмыс. Басты көрініс және алты қима берілген. (5.15 сурет) Аяқтаған жұмыстарын ортаға шығып көрсетіп, қорғау. Бір – бірін бағалау. | 9 сынып оқулығы Дәптер, қарындаш, сызғыш, өшіргіш |
Соңы | Рефлексия. «Білім теңізіне кеме жіберіңіз» Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады | Скоч қайшы |
Үйге тапсырма | 42-бет 4-51 сурет | |
Бағалау критерийлері | Дескриптор | Пән аралық байланыс |
Басы: Психологиялық ахуал. Топқа бөлу. Сабаққа даярлық | Технология, музыка | |
Ортасы:Оқулықпен жұмыс жұмыс | ||
Соңы: «Дәптермен жұмыс» | ||
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?Анағұрлым қабілеттіоқушыларғажаттығуларды
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |