Материалдар / қмж 9-сынып Алгебра
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қмж 9-сынып Алгебра

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып Алгебра пәні бойынша бұрыштардың қосындысы мен айырымының тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану тақырыбы юойынға алғашқы сабағына арналған сабақ жоспарын ұсынамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2022
1400
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»___________________________________

«№148 орта мектебі» КММ


Пән мұғалімі: Бердімұратова Айгүл Ахматқызы

Мерзімі: 11.02.2022ж

ҰМЖ

9.3А. Тригонометрия

Сыныбы: 9 Б, В

Сабақ тақырыбы:

Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері


Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

9.2.4.3. бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын біледі

Көпшілік оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын есептеу барысында тиімді қолданады

Кейбір оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларына зерттеу жүргізеді


Бағалау критерийлері:

бұрыштардың қосындысы мен айырымының формулалары, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулалары


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру:

-Сәлемдесу,түгелдеу,кеспе қағазға (1,2,3,4)сан жазып , соны таңдау арқылы топқа бөлу.

Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау.(A,B,C арқылы бағалайды)жауаптар тақтада көрсетіледі.

Сабақ мақсатын оқушылармен бірге ашу.

«Тарсио »әдісі бойынша формулаларды сәйкестендіреді(формуланың берілуі мен жауабы қиып бөліп тасталынған)

Sin2a+cos2a=…

Ctga=…

Sina/cosa=…

1+tg2a=…

1+ctg2a=…

Үй тапсырмасын тексеру.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.










Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Түрлі түсті кеспе қағаздар


Ортасы

30 мсинут

Жаңа тақырыпты меңгеру.

«Джигсо» әдісі арқылы тапсырма және сұрактар беремін. Қосу формулаларын қолданып қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығарыңдар.

1.

2.

3.

4.

Мұғалім тарапынан бақылау, бағыт беру.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады

Мысал 1.
болса, онда ; .; . мәнін табыңдар.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Жеке жұмыс : №23.1, 23.5



Үйге тапсырма:№23.4



Оқушылар сұрактарға жауап береді

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады
1.

2.

3.

4.




Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Дескриптор:

-негізгі тепе-теңдікті тұжырымдайды

-функцияның мәнін анықтайды

-қос бұрыштың формулаларын қолданады

КБ «екі тілек , бір жұлдыз»

Стикер арқылы бағалау


.

Сұрақтар топтамасы.


9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019

Соңы

10 минут

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау

мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Тапсырманы тоық, дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Рисунок 2 Стикер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!