«Бекітемін»___________________________________
|
«№148 орта мектебі» КММ |
Пән мұғалімі: Бердімұратова Айгүл Ахматқызы |
Мерзімі: 11.02.2022ж |
|||
|
ҰМЖ |
9.3А. Тригонометрия |
Сыныбы: 9 Б, В |
|||
|
Сабақ тақырыбы: |
Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері |
|
|||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
9.2.4.3. бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану |
|
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын біледі Көпшілік оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын есептеу барысында тиімді қолданады Кейбір оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларына зерттеу жүргізеді |
|
|||
|
Бағалау критерийлері: |
бұрыштардың қосындысы мен айырымының формулалары, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулалары |
|
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру: -Сәлемдесу,түгелдеу,кеспе қағазға (1,2,3,4)сан жазып , соны таңдау арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау.(A,B,C арқылы бағалайды)жауаптар тақтада көрсетіледі. Сабақ мақсатын оқушылармен бірге ашу. «Тарсио »әдісі бойынша формулаларды сәйкестендіреді(формуланың берілуі мен жауабы қиып бөліп тасталынған) Sin2a+cos2a=… Ctga=… Sina/cosa=… 1+tg2a=… 1+ctg2a=… Үй тапсырмасын тексеру. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті кеспе қағаздар |
|
|
Ортасы 30 мсинут |
Жаңа тақырыпты меңгеру. «Джигсо» әдісі арқылы тапсырма және сұрактар беремін. Қосу формулаларын қолданып қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығарыңдар. 1. 2. 3. 4. Мұғалім тарапынан бақылау, бағыт беру. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады Мысал
1. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. Жеке жұмыс : №23.1, 23.5 Үйге тапсырма:№23.4 |
Оқушылар сұрактарға жауап береді Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады 2. 3. 4. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді. Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: -негізгі тепе-теңдікті тұжырымдайды -функцияның мәнін анықтайды -қос бұрыштың формулаларын қолданады КБ «екі тілек , бір жұлдыз» Стикер арқылы бағалау
|
. Сұрақтар топтамасы. 9-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
|
|
Соңы 10 минут |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Тапсырманы тоық, дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қмж 9-сынып Алгебра
қмж 9-сынып Алгебра
«Бекітемін»___________________________________
|
«№148 орта мектебі» КММ |
Пән мұғалімі: Бердімұратова Айгүл Ахматқызы |
Мерзімі: 11.02.2022ж |
|||
|
ҰМЖ |
9.3А. Тригонометрия |
Сыныбы: 9 Б, В |
|||
|
Сабақ тақырыбы: |
Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері |
|
|||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
9.2.4.3. бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану |
|
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын біледі Көпшілік оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын есептеу барысында тиімді қолданады Кейбір оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларына зерттеу жүргізеді |
|
|||
|
Бағалау критерийлері: |
бұрыштардың қосындысы мен айырымының формулалары, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулалары |
|
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру: -Сәлемдесу,түгелдеу,кеспе қағазға (1,2,3,4)сан жазып , соны таңдау арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау.(A,B,C арқылы бағалайды)жауаптар тақтада көрсетіледі. Сабақ мақсатын оқушылармен бірге ашу. «Тарсио »әдісі бойынша формулаларды сәйкестендіреді(формуланың берілуі мен жауабы қиып бөліп тасталынған) Sin2a+cos2a=… Ctga=… Sina/cosa=… 1+tg2a=… 1+ctg2a=… Үй тапсырмасын тексеру. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті кеспе қағаздар |
|
|
Ортасы 30 мсинут |
Жаңа тақырыпты меңгеру. «Джигсо» әдісі арқылы тапсырма және сұрактар беремін. Қосу формулаларын қолданып қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығарыңдар. 1. 2. 3. 4. Мұғалім тарапынан бақылау, бағыт беру. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады Мысал
1. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. Жеке жұмыс : №23.1, 23.5 Үйге тапсырма:№23.4 |
Оқушылар сұрактарға жауап береді Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады 2. 3. 4. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді. Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: -негізгі тепе-теңдікті тұжырымдайды -функцияның мәнін анықтайды -қос бұрыштың формулаларын қолданады КБ «екі тілек , бір жұлдыз» Стикер арқылы бағалау
|
. Сұрақтар топтамасы. 9-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
|
|
Соңы 10 минут |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Тапсырманы тоық, дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
|
|
шағым қалдыра аласыз
Стикер












