Материалдар / ҚМЖ 9-сынып "Қамбар батыр жырындағы образдар жүйесі"

ҚМЖ 9-сынып "Қамбар батыр жырындағы образдар жүйесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материял әріптестерге тәжірибе алмасуға,ой бөлісуге ,қмж жазғанда үлгі ретінде пайдасы тиіп жатса деген ой менде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
979
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ. тақ.Қамбар батыр жырындағы образдар жүйесі



Мұғалімнің аты-жөні: Фатима Нұранова
Сын 9 сын.Қатысқандар саны:Қатыспағаны:
Оқу мақсаты:Батырлар жырындығы негізгі идеяны ашу,жырдағы кейпкерлер мінезін талдау
Ойлау деңгейі:Білу,түсіну,қолдану,талдау,

Сабақ мақсаты:1.Барлық оқушылар:Әдебиеттің суреттейтін нысаны-адам екенін білу


2.Оқушылардың басым бөлігі : Батырлар жырының шығу төркінін білу,кейпкерлерге мінездеме беру


3 . Кейбір оқушылар: қамбар батыр жырының композитциялық құрылысы білу
Тілдік дағдыҚазақ тілі –мемлекеттік тіл
Ұлттық құндылықтарды дарыту.Адамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру
Алдың. БілімБатыр жырлары
Бағалау критерийлеріБатырлар жырын білед2:Жырға негіз болған ,тақырыпты біледі3.Кейпкерлерге мінездеме береді
Жоспар
Жоспарланған уақыт



Ресурстар
Басталуы ұйымдастыру кезеңі1Оқушыларды түгелдеу.2Ынтымақтастық отмосфера қалыптастыру. «сатамын ,сатып аламын » әдісі.3Асықтар арқылы3- топқа бөліп аламын.бағалау критериімен таныстырамын.Әр топтан 1оқушыдын шығып «ыстық орындық»әдісі арқылы сұраққа жауап беруін түсіндіремін



Қоржын асығымен,ашық сұрақтар кеспесі,кеспе қағаздар
Ортасы3-топтан да 1-оқушыдан шығып Батырлар жырын шығуын ғасырға топтап аитады1тапсырма.тақырыпқа сай «постер»қорғау2тапсырма..1топ-. 2топ-.3 топ кері байланыс жасайды постер бойыншаСергіту сәті биле-биле



Суреттер,үн таспа,оқулық


Аяқталуы


Әр топ жазған жұмыстарн «мен болсам» әдісі арқылы қорытынды жасайды .дәлелімен келтіру арқылы .топ бірін -бірі бағалайды.





Смайликтер
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсызБағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс .Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс
Өзінді жұмыс арқылы тақырыпты меңгеруіБағалау шәкілдері

Әдебиет,саз өнері,бейнелеу


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ