ҚМЖ 9-сынып. "Тасқа қашалған жазулар" Қазақ тілі мен әдебиеті.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 9-сынып. "Тасқа қашалған жазулар" Қазақ тілі мен әдебиеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс тілінде қазақ тілі мен әдебиетінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазақ жазуының даму жолы. «Күлтегін» жыры

Мектеп:

Сыныбы:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Калибекова Г.К.

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Тасқа қашалған жазулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;
9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтінде құрау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Ойлау дағдыларының деңгейі

түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері:

  • Берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолданады;

  • Мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрайды;

  • Өздік етістің қызметін біледі;

  • Ауызша және жазба жұмыстарда етістерді орынды қолданады.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыстар:

Тарих

Алдыңғы білім


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Тақырыпты болжау


5 минут


















Сабақтың ортасы:




7 минут

















10 минут













6 минут













10 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу.


Сурет бойынша тақырыпты болжау

  • Суреттерде не бейнеленген?

  • «Күлтегін» ескерткішін білесіз бе?

  • Құлпытастан не көріп тұрсыз?




І. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ


Сабқтың тақырыбы мен мақсаты айтылады.

Жаңа сөздер:

Құлпытас— надгробный камень (памятник)

Қашау – высекать 

дәуір — эпоха

түркі — тюркский

жазба — письменный

дүниетаным — мировоззрение



ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1-тапсырма Топтық жұмыс.

https://learningapps.org/watch?v=pm0zshs7324




Жеке жұмыс.

Сөйлемдерді өздік етістермен толықтырып жазыңыз

https://wordwall.net/resource/84363918






Топтық тапсырма.

«3Д КУБ» әдісі арқылы берілген ақпарат бойынша

әр топ қорытынды ретінде 2 ауызша сөйлем құрайды.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар суретке байланысты өз пікірлерін білдіреді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын болжайды.

Жаңа сөздерді, ережені дәптерлеріне жазып алады

Оқулықтағы оқылым мәтінін (6-бет 7-тапсырма) түсініп оқып, «Дұрыс\Бұрыс» ақпаратты белгілейді

Сілтеме арқылы өтіп, сөйлемдерді өздік етістермен толықтырып жазады

Берілген тақырыпта қорытынды ретінде 2 ауызша сөйлем құрайды.

Назары сабаққа аударылады.









Суретте не бейнеленгенін айтады.













Жаңа сөздерді, ережені дәптерлеріне жазып алады



















Оқулықтағы оқылым мәтінін (6-бет 7-тапсырма) түсініп оқып, «Дұрыс\Бұрыс» ақпаратты мұғалім көмегімен белгілейді





Интербелсенді тақтадан өздік етістерді көшіріп жазады







Ақпараатты тыңдайды, жаңа сөздерді қайталайды.














«Бас бармақ» тәсілі

Дескриптор:

Барлық ақпаратқа дұрыс жауап береді – 2 ұпай;

1-2 қатесі бар – 1 ұпай;

«Бас бармақ» әдісі

Дескриптор:

Берілген тақырыпта 2 сөйлем құрастырады-2;

1 сөйлем құрастырады -1;






Интербелсенді тақта




























































Сабақтың соңы:

3 мин.










Үй тапсырмасы:

2 мин.

Кері байланыс



Мен білгенмін


Мен білдім


Менің сұрағым бар





8-тапсырма


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік;

Рефлексия


Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс парағы

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім?

Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.01.2025
272
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі