Сабақтың
басы
5
мин.
Өткен сабақты
тексеру
5мин.
Топпен
жұмыс
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру,
оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан
жылуы "
Топқа
бөлу:
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
Өткен сабақты
тексеру
Сұрақтарға жауап
беру
Өткен сабақтар бойынша
сұрақ-жауап
жүргіземіз.
-
Арифметикалық прогрессия деген
не?
-
Оның қандай түрлері
бар?
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен
орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға
бөлу.
Жаңа тақырыпты топқа бөлінген
оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс
береді.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы»
оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар
келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін
орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен,
топпен өзара
талқылайды.
|
Дескриптор:
-Өткен сабақтағы ережелерді
қайталайды.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
- Флипчартқа түсіреді , топта
қорғайды.
Жалпы
балл-3
|
Қағаз
қиындылары
Үлестірме
ДК экран
Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті
фломастер
беріледі.
|
Сабақтың
ортасы.
10
мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін
тапсырмалар:
1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияда
үшінші мен алтыншы мүшелерінің көбейтіндісі 406-ға, ал тоғызыншы
мүшесін төртінші мүшесіне бөлгенде, толымсыз бөлінді 2-ге, қалдық
6-ға тең болады. Прогрессияның бірінші мүшесі мен айырмасын
табыңыз.
2-тапсырма:
b1=4 және q= 3 болса, онда
(bn) геометриялық прогрессиясының алғашқы төрт мүшесінің қосындысын
табыңдар.
|
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап
жазады.
|
Дескриптор:
-Тапсырмаларды
орындайды.
-Пікір
алмасады.
Жалпы балл
-3
|
Слайд
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы.
5
мин
Синтез
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
5мин
Рефлекция
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
Мектеп оқушылары көктемде
алма, өрік, қараөрік, шынар, шырша, қарағай, қайың, қарағаш, терек
ағаштарының көшеттерін отырғызды. Олардың саны өспелі арифметикалық
прогрессия құрайды. Қараөрік көшеттерінің саны 14, ал қайың
көшеттерінің саны 26. Оқушылар қанша алма ағашын
отырғызды?
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!»,
«Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
Әр тапсырманың бағалау
критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
Үй
тапсырмасы: №2.12; №2.14
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс
жасайды
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне
жабыстырады.
|
Дескриптор:
-Тапсырманы түсініп, дәптерге
орындайды.
Жалпы
балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Дк
экран
Дәптер
Стикерлер
смайликтер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1:
2:
|