Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып,
оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті
лақтырады.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен
оқушыларды 3 топқа біріктіру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тоқыма
жіп
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Практикалық шығым
дегеніміз?
2.Теориялық шығым
дегеніміз?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Мұғалім жаңа сабақ
тақырыбын түсіндіреді. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға
тапсырма береді.
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.
Теориялық мүмкіндікпен
салыстырғандағы реакция өнімі шығымының массалық үлесін
анықтайды
|
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру.
|
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма.
Жұптық жұмыс.
Практикалық шығым табу
формуласын пайдаланып есептер
шығарады
Есеп
Егер өнімнің шығымы 95%
болса, 60г магнийге сұйытылған күкіртқышқылын әсер еткен де қанша
көлем (қ.ж) сутек бөліп шығарады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3
балл
1.Формуланы
біледі.(1балл)
2.Формула бойынша есеп
шығара алады. (2балл)
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады.
|
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс.
Оқушылар кітапта
берілген есептерді шығарады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3
балл
1.Формуланы
біледі.(1балл)
2.Формула бойынша есеп
шығара алады. (2балл)
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Үй
тапсырмасы.
&35. Тақырып
соңындағы № 4,5,6 есептерді
шығару
|
|
|
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|