Сабақтың
ортасы
|
3.Уәж туындату
арқылы жаңа тақырыпты жариялау:
Сұрақтарға жауап беру
арқылы жаңа тақырыпты ашады.
Жаңа тақырыпты ашуға
арналған уәж туындату сұрақтары:
1. Отбасы деген ұғымды
қалай түсінесіңдер?2. Отбасын кімдер құрайды?3. Қазақ отбасында
кездесетін қандай дәстүрлерді атай аласыңдар?
Оқушылар сабақ
тақырыбын анықтайды. «Тұсау кесу», «
Бесікке салу» әдет-ғұрыпқа байланысты
топқа бөлінеді.Күннің реті мен сабақ тақырыбын дәптерге
жазады.
Мақсатқа жетелеу
сұрақтары беріледі: 1.Бүгінгі сабақтан не
үйренгілерің келеді ?2.Мақсатқа қалай қол
жеткіземіз?
Оқушыларға сабақтың мақсаты
таныстырылады.
|
1-тапсырма: (Т) «Бес асыл іс» әдісі.
Мәтінді оқып, негізгі
ақпараттарды ажыратыңдар, берілген ақпараттардың ішіненнегізгі 5
құндылықты анықтаңдар. Анықталған құндылықтарды кестеге
жазыңдар.
Отбасылық құндылықтар
|
Түсініктеме
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
|
Менің
отбасым
Менің отбасым да басқа
қазақ отбасылары секілді үлкен.Менің отбасымда атам,әжем,әкем,
анам,ағам,інім,қарындасым бар.Бәріміз бірге, тату-тәтті
тұрамыз.
Қазақ отбасының жақсы
дәстүрлері көп.Олар:жасы үлкен адамға жол беру,төрге отырғызу,қарсы
сөйлемеу,қызды сыйлау. Үлкендер жасы кішілерге қамқоршы
болады,кеңес береді,ақылды болуды үйретеді.
Қазақ отбасында жасы
үлкен адамды ерекше құрметтейді.Әкем маған: « Үлкенді
құрметте,кішіге қамқор бол!»-дейді. Мен де атам мен әжемді,әкем мен
анамды ,ағамды құрметтеймін.Ал ініме,қарын- дасыма
көмектесемін.
Қазақ халқы ежелден ұл
бала мен қыз баланың тәрбиесін бөліп қараған.Ұлды мал
бағуға,қолөнерге.ақша табуға,ал қыз баланы ас пісіруге, кесте
тігуге,өрмек тоқуға үйреткен.
Дескриптор:Білім
алушы:
-мәтінді
оқиды;
-мәтіннен негізгі
ақпаратты ажыратады;
- 5 негізгі құндылықты
анықтайды;
- анықталған құндылықты
кестеге жазады.
ҚБ: «Мадақтау
сэндвичі»
2-тапсырма:
(Ж)
Тақырып бойынша
үйренген сөздеріңді қолданыңдар , мәтінде көтерілген мәселеге өз
көзқарастарыңды білдіріңдер.
Жол беру,төрге
отырғызу, қарсы сөйлемеу, қызды сыйлау, қамқор- шы,кеңес береді,
үлкенді құрметте,кішіге қамқор,мал бағуға, қолөнерге,кесте
тігу,өрмек тоқу ;
« Конверттегі
сұрақ» әдісі бойынша сұраққа
жауап беріп , өз көзқарасын білдіреді.Өз пікіріңді 3 сөйлеммен
дәлелде.
Сұрақтар:1.Отбасында
неше адам бар?2.Неге жасы үлкен адамға жол береді?3.Кімді төрге
отырғызады? Не үшін?4.Қарсы сөйлемеу дегенді қалай түсінесің?5.Қыз
баланы не үшін сыйлайды?6.Кім жасы кішілерге қамқоршы болады?7.Неге
жасы үлкен адамды ерекше құрметтейді?8.Қазақ халқы ежелден ұл
баланы қалай тәрбиелеген ?
9.Қыз баланы қалай
тәрбиелеген ?10.Қазақ отбасының қандай дәстүрлерін құрметтейсің
?
Дескриптор:Білім
алушы:
ҚБ: «Серпілген сауал
» әдісімен оқушылар айтылған
пікірлерге өз көзқарасын білдіреді. Пікірді қорғайды немесе қосымша
ой айтады.
3-тапсырма:
(ЖЖ)
Көрсетілген
тақырыптардың бірін таңдап алып, диалог құрыңдар.
Тақырыптар:
-
« Сыйластық-отбасының
негізі»
2. «Отбасындағы
мерекелер »
3. «Отбасы
бірлігі-бақыттың кілті »
Дескриптор: Білім
алушы:
-
көрсетілген
тақырыптардың бірін таңдап алады;
-шағын диалог
құрастырады
ҚБ:
«Үздік үштік» әдісімен кері байланыс жасап ,үш
түрлі тақырыптың ең үздік жұмысын ауызша
мадақтаймын.
|
|
Сұрақ арқылы сабақ тақырыбы
және мақсатын анықтайды.
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырма
орындайды
Конверт ішінде сұрақтарға
жауап береді
|
Презентация
Кестелер
Конверт ішінде
сұрақ
|